Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello

2005 r6-hoz keresnék, első lámpát, fejidomkonzolt, meg első sárvédőt, de igazából vannak törött idomjaim is, ezáltal ha valakinek vannak szintén töröttek elfekvőbe fillérekért, arra is igényt tartanék, hátha összetudnék legozni a töröttekből valamit :D

üdv
komplett hátsófék 99-02-es R6-hoz
kinek mit ér meg ?
csere is jöhet ....
Rendben! Intézem a kompresszió mérés!:)
De azért a karbisort rakjuk talonba!:)

Hátha a gáztengely van kikopva...

Köszi!
mondom ...nézzetek kompressziót ...

utána adok olcsón komplett karbisort ha kell...
van itt egy jó állapotú ...
Igen, ez lesz akkor a következő! Köszönöm!

Komplett karbisort akartam rá venni, hátha valami elrepedt, kikopott vagy stb. De akkor ezt megpróbálom elötte!
Akkor az van amit előttem szóltak, végnyomás mérés és kiderül hogy mi van.
Igen, azt már néztük! Sajna ez sem oldotta meg a problémát!
Folytószelep állás érzékelőt néztétek már?
legyen úgy ....
a hilfo az Hiflo és tökéletes lesz...
Köszi!:)
Engem már az sem érdekel ha darabokban van a főtengely csak tudjam már a hibát, mert 2 éve szívok vele!:)

De remélem azért csak egy kis szilentgyűrü ment ki:DDDD 20 Ft értékben!:)
Srácok, 2000-es R6-ba olajcsere esetén belemegy a 3,6 liter olaj, ha olajszűrőt is cserélek? Érdemes jobb minőségű olajszűrőt venni, vagy jobb az olcsóbb is, pl: Hilfo? Köszöntem!
igen ...
magas fordulaton semmi baja nem volt az enyémnek sem , és veszettül is ment ...
nekem el volt repedve a hüvely az egyik hengerben...
de nem akarlak ijesztgetni....
mérjetek kompressziót...

miután megcsináltam , ez a tünet is elmaradt ....
Igen, a karbi szinkron nekem sem segített:(
És neked hoyg szünt meg?
(remélem nem a motor eladásával:)
Amugy a motor magason iszonyat erős és tünetmentes!)
Köszönöm!
DOT4-eset használok. Nem tudom milyen volt előtte, mielőtt lecseréltük de különbséget nem érzek! :)
nekem volt ....
karbi szinkron sem segített...
mérjetek kompressziót ...
Sziasztok!

Egy kis segítségre vagy tanácsra lenne szükségem!

Kb két éve megvan már az R6-osom (2002-es, karbis) és már azóta egy elég zavaró hibája van és nem tudok vele mit kezdeni, pedig már darabokra szedtük párszor a szerelő barátomma.

A hibajelenség: Üresben nehezen ejti a fordulatot vissza az alapjáratra valamint néha 2-3 ezerre felmegy és ingadozik. Ez a jelenség gyakran menet közben is jelentkezik, pl piros lámpánál állva egyszer csak felpörög a motor. (melegen szinte minden piroslámoánál eljátsza)
Úgy viselkedik mint ha tipikusan farslevegőt szívna. (legalábbis amikor még SIMSON-om volt 15 éve az csinált ilyeneket.
A karbisort már szétszedtük, a menbránok is tökéletesek, valamint az összes létező szövócső stb...

Ha esetleg valakinek volt hasonló panasza, vagy csak van egy jó ötlete légyszi segítsetek!

Köszönöm!
Aksim még a gyári, a nagyvas.hu -ról rendelek. Egész jó áron adják a cuccokat. DOT 5.1 annyival jobb? Ja meg Brembo versenybetétek kerülnek bele előre.
Honnan rendelsz?
'00 R6-ba ti milyen aksit használtok?
Ráéret a cserére, MotoBatt 12V 10Ah volt benne.
Köszi!
Üdv All!
Én a 00 R6-omban nem mostam, Hilfo szűrőt raktam bele anno, nem tudom, mosható volt e a gyári! A 05-é biztosan nem mosható, mivel össze van szegecselve a szűrő a műanyag kerettel. Ha szétfúrnám, akkor nézne ki úgy, mint a képen. Egy szó, mint száz, valószínűleg lesz egy eladó sportszűrőm 05 R6-hoz. (Pontosabban 03-05) Ezen évjárathoz nincs Hilfo utángyártott, csak eredeti, tudtommal, arany árban!
Nekem most motul van benne és visít a blokk Bár az enyém 2001 es
fékfolyadék DOT 5.1 és cseréld évente!
Következő olajcsere ilyen lesz