Lehet benne valami, mert én egyszer öntöttem bele injektor tisztítót és utána egy párszor elment az alapjárat. Félre álltam, újra indít és ment tovább, mintha mi sem történt volna.
Sziasztok
Meg tudná esetleg valaki mondani,hogy a következő jelenségre mi a magyarázat? Na szóval még úgy szeptember október környékén egyszer előfordult,azóta nem nagyon,hogy menet közben az alapjárat eltűnik,ill nagyon ingadozik.Tehát behúzott kuplungnál leáll a motor,vagy az alapjárat 0 és 1.800 körül ugrál. Van amikor teljesen jó,van amikor meg ezt a jelenséget produkálja. Ez körülbelül 3-4-szer jelentkezett,és eddig önindítóra ha rányomtam,azonnal beindult. Tegnap viszont csak nagy nehezen. Sebességeket tisztességesen leforogja,és a gázt is jól veszi.Nem tudom mi lehet ez. Esetleg valakinek lenne vmi ötlete? Annak esetleg szerepe lehet benne,hogy tavaly nyárról megmaradt egy kannányi 95-ös horvát benzin.Ezt beleöntöttem,és amikor ezt jelenséget először produkálta,akkor ez volt benne.Létezik,h ennyivel szarabb minőségű lenne az a benya,és ezt galibát csinál?
Mármint a 2000-es évj.-ba vettem, mivel a régiekbe van utángyártott, az újaknál, 03-05 nincs, csak gyári... gyári áron! Ezért megvettem a sport szűrőt, így csak takarítanom kell!
Van az autókhoz olajszűrő leszedő. De az nem jó, mert láncos és nem fér el a blokk és a szűrő között. De létezik belőle olyan amin nem lánc hanem egy vastagabb gumicsík feszül rá, na az az igazi!
Bezony, az enyém is szegecselve van! Ahogy néztem, mindenképp fúrni kell, aztán újra szegecselni...
Vettem egy szivacs légszűrőt (uni) meg hozzá légszűrő olajat (ipone). Egy gondom van, hogy utóbbi nem fújós, hanem öntős. Ez is jó a szivacshoz, és csak simán itassam át az olajjal, aztán mehet a helyére? Vagy oldjam meg hogy fújós legyen?
Meg is vannak a szükséges motyók az olajcseréhez, bár még azt nem tudom, hogy a régi olajszűrőt hogy csavarom le. Elég szűkös a hely. Lehet átdöföm egy csavarhúzóval és úgy forgatom...
összeraktam , s rászorult ....
Meg tudná esetleg valaki mondani,hogy a következő jelenségre mi a magyarázat? Na szóval még úgy szeptember október környékén egyszer előfordult,azóta nem nagyon,hogy menet közben az alapjárat eltűnik,ill nagyon ingadozik.Tehát behúzott kuplungnál leáll a motor,vagy az alapjárat 0 és 1.800 körül ugrál. Van amikor teljesen jó,van amikor meg ezt a jelenséget produkálja. Ez körülbelül 3-4-szer jelentkezett,és eddig önindítóra ha rányomtam,azonnal beindult. Tegnap viszont csak nagy nehezen. Sebességeket tisztességesen leforogja,és a gázt is jól veszi.Nem tudom mi lehet ez. Esetleg valakinek lenne vmi ötlete? Annak esetleg szerepe lehet benne,hogy tavaly nyárról megmaradt egy kannányi 95-ös horvát benzin.Ezt beleöntöttem,és amikor ezt jelenséget először produkálta,akkor ez volt benne.Létezik,h ennyivel szarabb minőségű lenne az a benya,és ezt galibát csinál?
03-05 közötti R6-ba jó!
Én anno nem fúrkáltam semmit, van utángyártott, azt vettem mindig!
KIDOBTAM ...
SZALADOK VESZEK OLYAN "IGAZIST" ....
Gyári első fékcső, rendszámtartó, 4 db gyári index, 1 sport szűrő, 1 első üléshuzat, egyedi, eladóóóóóó jelképes összegekért!
Vettem egy szivacs légszűrőt (uni) meg hozzá légszűrő olajat (ipone). Egy gondom van, hogy utóbbi nem fújós, hanem öntős. Ez is jó a szivacshoz, és csak simán itassam át az olajjal, aztán mehet a helyére? Vagy oldjam meg hogy fújós legyen?
Alsó idomjaim vannak.
Üdv