Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az az. Van mindenféle keverék.
és ezek melyik gumik pontosan? supercorsa? d211gp?
Természetesen nem. Ezek ilyen 70-90%-os pályagumik.
Most hogy belegondoltam az volt a ZX-10R-en is. Nekem semmi bajom nem volt vele az alatt a 200km alatt amíg fent volt. Pedig hidegben száguldoztam fel alá a 117-en. Vigyázni kell mert abból is van több verzió.
Van egy haverom aki arul gumit jo aron megkerdezem neked az utcait 50 alatt szokott lenni parban
Persze.
Nekem utcara is keves a Bt -o16,en nem szeretek felni,h talan most fog megcsuszi a segge.vannak jobb gumik utcara is.
ezek zsír új gumik?
Ringen. Egedi Sanyi vagy Brian. Ha találkozunk és kint lesznek beprotezsállak. Úgy 2X annyit kell fizetned. Egyébként max. 40e-ért kapsz garnitúrát. Az első kitart egy szezont, a hátsó...hát az attól függ mennyire húzod neki.
okosan csak.
En meg csak irigykedek evek ota h 1 Hring palyanapra soha nemtudok eljutni a kibaszott munkam miatt
Nekem eddig nagyon tetszett! pályanapon is 1x csúszott meg a segge még felvezető kör végén. Vennék Én pirellit meg Dunlopot....jó áron valahol....csak hol?
Hát én ezzel úgy vagyok, hogy a 96-os Motor Revüben a 600-as tesztben utcai gumival lapon fordulnak a körforgalomban. Thundercattal és társaival. Azóta eltelt 15 év. A legszarabb túragumi is jobban tapad mint az akkori sportgumik. Gumi miatt csak akkor esel el ha defektet kapsz. Egyébként fasz voltál. Vagy nem melegítetted fel vagy hagytad túlmelegedni. Valóban idén én is több motort láttam összetörni mert a Diablo Corsa 3 meg a Pilot Power 2CT elengedett. De miért? Mert 32 fok volt a pálya meg 55 fokos volt az állat meg csak húzta neki. És az utcai gumiknak 60 fok körül van az üzemi hőfoka. (Már mint a felső határ). 55 fokos aszfalton ezt hamar eléri. De én a BT14-el is pályáztam és soha semmi bajom nem volt vele pedig azt aztán szidták mint az állat!
Egyébként igazad van. Pályára pályagumi kell. De sportgumival is lehet jót menni ha észnél vagy.
látod csak így bírja ki 30.000-ret Amúgy észre vettem, hogy mióta voltam pályán jobban használom utcán is.....
Én erre 2 dolgot mondanék. Komoly ember (nem olyan mint én) csak a 05 alattiba megy és 1:57 alatti szóval közöd nem lesz hozzá. Aki a 05 felettibe megy az hobbipályázó mint te vagy én. Akit feltart egy 2:20-as ember az olyan is. Másképpen mondva aki a 05 feletti csoportban készül fel a hétvégi kupára annak úgy is mindegy.
Siman mehetnel abba a csoportba ha normalis fektavokat vennel ,es nem kimelned a feket,sem a gumit.
Neztem a videodat,sokkal jobb idöt mehetnel,ha fektavon odafigyelnel.
Pl.haverom most volt elsöre kb 2honapja 1000gixxivel,2.30 ment ,nem hasznalt szinte feket,most 2.-ra 2.16-okat ment ,fektavon nyerte az idöt.Hasznaljuk ha mar van rajta
Vigyazzzzzzz vele a Bt o16 az R6-on szerintem (2500km tapasztalata)egy fos,kanyarokban megcsuszik,es a szele sem tapad ugy,nalam kukas,es valami jobb pirellit veszek parban.
Ne ertsd felre nem kioktatni akarlak,csak nem szeretnem ha elcsusznal.
Kawasaki nyiltnapon az egyik srac zx6 a Bt -o16 miatt csuzsott el.
En ezert maradok az Sc-nel,puhabb betet es az kopik nem a tarcsa,es ha 3-4ezer km jo akkor megerte nekem
sima utcai gumival voltam....BT016.
Mert milyen gumid van?
Remélem, hogy így lesz. Te honnan és milyen gumit veszel/használsz?

A “2’05 köridő alatti” és a “2’05 és 2’20 köridő közötti” csoportokba elsősorban a hétvégi ( 2011.Szeptember 10-11.) Motoros OB és Kupasorozat versenyzőinek jelentkezését várjuk

Ezért nem vállalnám még be
A közepes csoport sem olyan jó. A fele bőven 2:20 felett megy. A videód alapján szerintem a következő napon 20 körül vagy az alatt fogsz menni.
Nem érzem még olyan jónak magam és normális gumi sincs még
Reggelve vagyok. Ha jó idő lesz megyek. Ha te is jössz szerintem ne a lassú csoportot válaszd.
persze, minden vezetési stílus függő.....

Te mész szept. 9 Hring?
Az utcai futásteljesítmény szerintem annyira vezetési stílus függő, hogy...semmit nem jelent. De az biztos, hogy az esetek 99%-ban a legjobb kompromisszum a gyári fékbetét. Már ami a tartósság-fékerő-tárcsakopás 3-ast illeti.