Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aha azt kellene,mert az enyem ures ,kivancsi vagyok mi hianyzik belole,es h nezz ki.
Tenyleg,gondolkodok en is egy bazzaz cuccon,teljesitmenyben is erezni rendesen?ugye a gyorsvalto,kipörgesgatlo az Isteni.
kösz
Jaja, csak emiatt vettem azt.
A csőt belülről, vagy mit akarsz konkrétan látni a gyári kipufogón?
nah az szuper! akkor jól kifogtad!
Ok.csak egy foto kellene rola hatulrol h hogyan is nezz ki belulrol.
Nagyon megköszönnnnemmmm
Akkor ott találkozunk és dumálunk!
De! Ma is megyek, csak később, de akkor lemegyek ma hamarabb.
A terembe már nem jársz edzeni? Ott szinte mindig megtalálsz 5-től
Szia, tényleg rég találkoztunk! Egyenlőre csak az élvezet miatt tuningolgattam. Pár év múlva váltani akarok valami nagyobbra, amivel kényelmesebben lehet túrázgatni és akkor megmarad pályagépnek. Sajnos a hétvégém foglalt már, mert az asszony rokonainál van jelenés...

Valamikor azért elgurulok az üzlethez, hogy beszéljünk. Mikor szoktál arra lenni?
Szia Zorkán!
Rég taliztunk ,látom tuningolod a géped rendesen csak nem versenyezni fogsz?Gurulhatunk egyet valamelyik nap ha gondolod.Aug 20-án Talma nap van a ringen én kinézek motorral ha van kedved tarts velem!
Űdv! Kutya
Igen, mert használtan a fele volt.
fordított váltóval?

http://www.agomotors.hu/websho...

Ő az ugye? Megérte?
Igen! Bazzaz 3in1...
Aha, értem!
Jó estét! Neked van gyorsváltó a mocihoz?
Az S1000RR-ben sem véletlenül gyári extra a gyorsváltó. Az is hasonló elven működik csak ott nem a gázt veszik el hanem a gyújtást. De a kuplung ugyan úgy zárva marad végig. Gondolhatod ha ártana a motornak akkor nem adnák garanciával együtt.
Igen de amikor fékezel akkor "csak" a motorfék húzza a kuplungot viszont felfelé váltáskor meg a 100-200Le teljesítmény. Arról nem beszélve, hogy fékezéskor egyforma irányú erők vannak. Lassul a motor is meg a kuplung is. Viszont gyorsításkor 16000-nél behúzod a kuplungot leesik a fordulat 13-14000-re amíg berakod a kövi fokozatot majd a lassuló kuplungra ráereszted a blokkot és nyélgáz. Persze biztos lehet kuplunggal is úgy váltani, hogy ne okozz kárt de szerintem az 1-2mp legalább.
Igen, még megvan a gyári rendszerem polcon, de kelleni fog még.
Előbb a dátumot fixáljuk, utána a helyet... arra is jöhet javaslat. Na senki nem akar résztvenni?
Közben eszembe jutott még egy kérdés:

Azt írtad, hogy "Pályán nemes egyszerűséggel bűn kuplunggal váltani hiszen 12-16000-es fordulaton akármilyen gyors vagy akkor is irtózatos terhelésnek lesz kitéve. "
De ha visszaváltáskor használsz kuplungot ott is nagy a terhelés, nem? Az nem árt a kuplungnak? (most csak a pályahasználatra gondolok)
Értem, köszi az infókat!
Nem. Vissza csak 1-et tudsz váltani. Amikor elereszted a gázt. Azt csak alacsony fordulaton szoktam városban ha piros lámpához érek. Pályán eszembe sem jutna mert túl gyorsan esik tőle a fordulatszám és elpattog a hátsó kerék. A motorblokknak sem tesz jót szerintem.
Ha meg rossz a váltód akkor csináltasd meg mert ha szétugrik viheti magával a blokkot is. Aztán én leszek a hibás mert kuplung nélkül váltottál.
visszaváltáshoz viszont szerintem kötelező a kuplung , nem?
Egyébként a visszaváltásokat is kuplung nélkül teszed pályán/utcán?