Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen megvan az oldal gearing commander ha jol tudom.
Azert is szeretnek modositani az attetelen mert sokszor sokat kell visszadobalnom ahoz hogy temposat motorozak.tudom ez az en hibam de nem szeretek mindig ugy jarni hogy tizezret forog.igy viszont talan nem kell valtogatnom annyit.
KB ÍGY :
Én gépésztechnikus vagyok , és az utolsó csavarig szétszedtem már az R6-ost , de nem hiszem , hogy bárki meg tudná neked mondani így a neten keresztül , hogy mi csörög a tiédben , s hogy az rosszindulatú -e ...
Köszi aya!
Na ha már ketten is így gondoljuk, megnyugodtam, hogy nem vagyok egyedül aki gipsi nélkül is tud/szeret gyorsan menni!
és igaz a 225 az kibaszott karcsú....
pláne hogy a legtöbb amivel mehetsz az 130 ....
arról volt szó , hogy "óra szerint "
olvass csak vissza ...

egyébként meg teljesen mindegy , hogy 268 a vége , vagy 270 ....
Szerintem meg 16/48 a gyári ....
és nem vagyok versenyző ...
az ora mutathat 350 is ha akarom,de ha 200-al megyek mi ertelme ?
nem veszekedni akarok,vitatkozni sem,csak a tenyek azok tenyek.egyebkent en is most fogom feltenni ezt a kombinaciot,a speedohoalerrel egyutt.
Ja,magasrol teszel ra akkor azt ird h az ora azt mutatja,de max 230mehetek padlon mert olyan a lanckerekszettem.nem mindegy am
Eladó cuccok:

kuplung kar tartóval 4000 Ft
felső kifli 5000 Ft
12 db gyűrű 2003-2005 4000 Ft / db
kormány csapágy alsó-felső + anya 5000 Ft
stop kapcsoló 1000 Ft
hajtókar csavar + anya 7000 Ft
lánckerék szimering + biztosító csavar 2000 Ft
szelepszár szimering 1 garnitúra 5000 Ft

20/805-9933
Én óra szerinti tempóról beszélek és magasról teszek arra, hogy mennyit mutat a gps.
egy rövidebb fogaskerek garnituraval h menne jobban mint gyarival?gyarival nem megy ez a motor 270 .
264-268között valahol igen ha kitudod forgatni valahol.az ora csal 280felett mutatt,nezz gps-t,es megtudod h mennyit csal.
illetve van a motorodba speedohoaler?
A -1 +2-vel még nyugodtan lépni fogja a 270et is, mert motorerőből ki fogja tolni szabályzásig. Bármilyen furcsa, de a gyári áttétellel alig-alig akarja a 6. tiltást kiforogni, ezzel az áttételcserével viszont könnyedén. Szóval szerintem simán megéri a csere. Fogyasztás -növekedést sem vettem észre, sőt! Talán még jobbat tett neki, hogy ugyan azon tempónál magasabb (közép)tartományban forog, ahol ideálisabb a működése! A kettesben egykerék pedig tényleg babább, legalább nem rángat egyesben...
van egy angol oldalon ilyen programm ahova be kell irni ,motor tipus,evjarat,es beirod milyen f.kerekeket akarsz es kidob mindent,h hol hogyan megy pörög.
nem talalom az oldalt ,de keress ra.
kb énis ennyit értek hozzá

többiek?
passsszz
he Rambesz en mesterszakacs vagyok,nem szerelö .
Tankolni ,meg olajat cserelni tudok,a többit a profikra bizom.
a 14 elöl az mar -2,es a 48hatul 3plussz.
na most ekkor ez a motor 225körul tudhat igy menni.
16/45 a gyari.
erre a motorra ilyet szerintem meg versenyzök sem tesznek fel,mert akkor a vege karcsu lenne.
14/48-al 270 a vége óra szerint ...
haha na de most komolyan
Uhhh Rambó baj van akkor mar.motorcsere lesz belöle
csak ha lenne ra lehetosegem akkor nem akarnam hogy 210 aztan vege nem megy tovabb.ugy szeretnem beloni hogy ora szerint menjen olyan 245 250 et.
Hali..alapjáraton nálatok is hallatszik előről valami fura kattogás vagy rezgés vagy mi ? ventillátor lehet ?
Hol mesz tartosan te 200felett?
koszi olyasmire gondoltam hogy menyire valtozik az utazoja es h menyire fog valtozni a vegsebesege vagyis inkabb arra h azert lehet e menni vele 200 felett tartosabban?