Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azért előtte mérlegeld, a másik oldalt is...fogyasztásba érezni fogod... nekem kb. 1 literrel több pályán a fogyasztásom emiatt, mert többet pörög a motor. Erősen gondolkodom, hogy visszarakjam az eredeti kereket, persze azért mert én hosszú utakra használom és nem pályázásra...
te egyebkent nekem mindegy.
Nekem a lenyeg h gyorsuljon,es ne kelljen annyit valtogatni vissza ha menni akarok.
erre a -1 +2 nekem teljesen ok lesz.
a pad se... de feltételezem ez a 13-15 KM/h különbség, amin megy a "vita" lehet gumi méret/nyomás miatt is, ekkora sebességnél.
07-es,a gearing oldalrol meg annyit,h 3 motoromnal neztem meg ,belöttek,es mind olyan 6-10%-al volt jobb mint amit az oldal irt.Profi padon volt allitva,plussz gps-el ramertem meg
nekem a Z-re is teljesen mast irt,mint ami a valos volt.
http://youtu.be/49GVNjet1KY és még volt 1 kicsi fordulatom...az ő órájuk tuti nem csal ...minusz egy elől...katalizator benne...1 kis akra van rajta 1 darab cső...többi gyári
Neki milyen évjárat van? Én most néztem meg a Gearing commandert és engem igazol...
neki is padon löttek,es elötte 260ment a motor,pc5el,leo rendszerrel,most meg igy amiket megy vele olyan 235-240tiltas elött kicsivel.
ezt csak azért nehezen hiszem el, mert nekem -1 van csak elöl és 240 beállított speedohealerrel (Dynojet padon)... Eleve a gyári 255 kb., -1 +2- vel, ami majdnem olyan, mintha csak elöl -2 lenne, nem lehet hogy csak 15 Km csökkenés legyen, reálisan szerintem olyan 220-225 kellene legyen, de vannak nálam okosabbak és megmondják....
a havernak van benne teljesen korektul beallitott speedohoaler.a szerint.
Ha hazaértem megnézem ....
Aya! Idomcsavarjaid nincsenek véletlenül?
nekem -1-el elöl, 10e-nél 150-el megyek fixen és ez reális, tehát pontos szám (max 1-2Km csalás különbség).
GPS? v. óra szerint?
Nekem ha minden igaz(így vettem) elől -1 hátul változatlan a lánckerék,és óra szerint 220-nál forog 12.000-et. Végre így nem tudom pontosan mennyi lehet,de még van hova forognia.
235-240-et megy a -1 +2vel
Sziasztok! Végre gépnél vagyok, pár oldalt visszaolvastam. A lánckerekes témához hozzászólva, a -1 első lánckerékkel reálisan 240et megy a gép, az óra csalásával 250-255 simán lehet... de -1+2vel tuti jóval kevesebb... szerintem óra szerint olyan 240 lehet, ami reálisan 220 körüli.
nincs már ...
elfogyott...
bontóban olcsóbb...
Louisban asszem lehet undertailt kapni hozzá....
megnézem , hogy meg van -e még ....
a hátsó idom megegyezik , csak a lámpa , és az aksi tartó különbözik , + szükséged lesz egy undertail-re is ....
az aksi tartó az műanyag mindkettőnél ...

ilyenre lehet megcsinálni a '99-est :
Sziasztok!
Olvastam régebben a fórumon, hogy valaki átalakította '99-es R6 hátulját a '01-es 2 körlámpássá és szeretnék 1-2 dolgot kérdezni ha lehetséges.

A '01-es és a '99-es hátsó idoma megegyezik csak a hátsó lámpa és az akksi tartó alsó takaró idomban különbözik?
A 01'-es alsó lámpa és akksi tartó idoma fém?

Köszönöm!
Hello !

2002-es R6 Hátsótengelyre lenne szükségem

Tel.: 06/ 30 558 2322

E-mail. robyside@citromail.hu
2.52 szerintem elsöre jo idö,föleg ha az 5.6.fokozat nem muködött
Epitö jellegu kritika,ne adj rä.