Hát ezt mondom. A személyes tapasztalat a legjobb. Sokan csak azt mondják vegyél Brembot vazze. De hogy milyet? Oszt megveszi a kerámia racingot mert hát rá van írva, hogy racing és az biztos jó. Csak utcán meg nem fog.
Én azt rakom a Kawáva amit a nálam tapasztaltabb Kawások. 3 komoly ember is van akit ismerek és 08-as Tizedessel pályázik szóval ebből a szempontból szerencsésnek mondhatom magam.
a brembo engem meg sosem hagyott cserbe,pedig mar többször hasznaltam.az sc egy puhabb,de ennel vannak kemenyebbek is,viszont azok kajaljak a tarcsat rendesen,viszont tovabb tart,en azert vettem sc-t mert a tarcsat nem ette annyira.nekem bevallt.Galfert nekem is mondtak de az is zabalja a tarcsat,haver R1 en 2000km utan szepen belement a tarcsaba,le is vette.
A fékbetétekkel vigyázni kell. Svéd berakott nemrég Brembot és 1 pályanap után vason volt. Ezzel nem a Brembot akarom szidni de nagyon meg kell nézni, hogy abból is milyet veszel. Van 20-féle keverékük és néha még az azonos nevű de más évjáratú sem ugyan azt csinálja. Ferodo-ban volt az, hogy az XRAC 2009-ben a legjobb betét volt (nálam 20 pályanap) a 2010-es XRAC meg mindenkinél megéget meg elkopott mint a fos.
AP Racinget szerintem kerülje mindenki. Én most Galfert nyomatok mert azt kapok olcsón. Jó vastag és fog is rendesen. Remélhetőleg a tárcsámat sem kajálja majd meg.
sok helyen,nekem anno miskolcon a suzukiba rendeltem,mert szerelnek mindent,es nagyon nagyon rendesek ,a szerelo pali meg kurva jo fej.15000ft volt a par,es 5000km re volt eleg.kurva jo volt.
erre is veszek,meg fem fekcsövet is teszek ra.
Agonak is van szerintem,Kawazsoltinak alkatreszbe irj h ki arul ilyet original gyarit.
R 6 meg nem,gyari fekek vannak rajta.most 22.000km van benne.a brembo sc-t több motoron hasznaltam.es kiraly volt.a nev Brembo ,es nincs mirol tovabb beszelni.
a Zbe egy fem fekcsovel akkorat dobot h majdnem elestem vele az elsö km-eken mert szokatlan volt.es arban is nagyon jok.
Üdv sporttársak:)
Hát lehet okozni kellemes meglepetést a nagyarcú autósoknak, aki nem ült még komoly motoron az csak pislog..
Akit érdekel, ehhez a csodálatos paripához van eladó fékbetét szettem előre, 2pár EBC szinter, vadi új, 12000Ft
06705150917
kuplung kar tartóval 4000 Ft
felső kifli 5000 Ft
12 db gyűrű 2003-2005 4000 Ft / db
kormány csapágy alsó-felső + anya 5000 Ft
stop kapcsoló 1000 Ft
hajtókar csavar + anya 7000 Ft
lánckerék szimering + biztosító csavar 2000 Ft
szelepszár szimering 1 garnitúra 5000 Ft
Tegnap volt egy jo storym egy carrera 4 gt vel,lampanal bamul nyomkodja a gazt kemenyen,nezz ,majd int h akkor menjunk,en mutattom neki h a csajjal nem verem oda neki,erre ö kilö mint allat a lampatol,en elindulok,megyek utanna szepen lassit,befekez,aztan visszaraktam 1-be nagygaz es keron elöztem meg,amire nem gondoltam volna,de leesett h az asszony miatt volt,suly volt hatul is ,a csaj beszart,en meg elvaltottam meg a levegöben volt a kerek kicsit,2 padlo 3,padlo,na a porshe feladta
nekem majdnem minden motoromon volt -1 +2,imadtam.
ahol meg motorozom ott ugy is max 180tudok menni,ill hegyre isten h jobban fog huzni ,es pörögni.Erre van ez a motor
Nekem 8 mennyit eszik,en nem nezzem h 1liter ide vagy oda.nem palyazom en sem,es ha tennem arra van masik motorom.
nekem az erzes ami nagyon bejön h gyorsan leforog,es nagyot megy,jo persze vegre nem a legjobb,de 220felett ugysem jarok sokat.
Én azt rakom a Kawáva amit a nálam tapasztaltabb Kawások. 3 komoly ember is van akit ismerek és 08-as Tizedessel pályázik szóval ebből a szempontból szerencsésnek mondhatom magam.