Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello lattam irtad h mesz a mulkor en meg nem voltam de szeretnek nagyon csak sokallom az arat de az is lehet h mi magyarok keresunk keveset?

Egyebkent milyen volt par szot ha irnal rolla mert nekem is az elso lesz es kicsit felek a bevalalos emberkektol.
na veggre izzik a forum ez jo.szerintem akkor a telen megcsinalom az attetelezest aztan meglatjuk.max kicsit lasabb lesz de nem baj majd hatodik tiltason megyek mindenhol
én...
Szia! Elég ha ki kötöd és akk nem jelez hibát. Nekem anno szorult is úgyhogy le lett kötve már akk is mikor még gyári kipu volt.
Hahó R6 tulajok közül ki volt már ringen?
mit gondolsz nekem miert volt a Z-en cserelve?a haverom R1-el ment gyari beallitasokkal a hegyen,es kanyargosabb helyeken csak mögöttem mindig .csak hosszabb egyenesekben ert utol ahol az R1nek 2be odaverte kemenyen.
most azert akarom a -1+2 az R6 -ra h hegyen megvicceljem megint
Mas tema.
kipufogot akarok venni ra,es ugye ott az exup szelep,ezt ki kell kötni,vagy mit kell vele csinalni?vagy csak siman dobot cserelni mint mas modelleknel?ki csinalt mar ilyet?06-os modellröl beszeljunk
perzse h a hegyen isten,meg jobban gyorsul,de vegsebbesegre megy el rendesen.
Na hát azt magyaráztam amit ddt500 is mond. És ez pl a 2001es cbr 600f -nél is így van. Ha hiszed, ha nem. A hegyen meg tényleg összehasonlíthatatlan a gyári áttétellel. Ügyes motorossal az ezreseket megeszi.
en mar több motoron csinaltam -1 +2-öt,es minden motor megerezte.az iden z750 volt utoljara,es a 245km oras vegsebbesegböl 220lett,teny es valo h 2-3-4ben nagyon jol huzott,es hamar leforgott,elmeny volt vele igy motorozni a hegyeken
H a nincs is meg a ddt500 által említett tartalék , akkor sem fogja megérezni a végsebesség változást , az olyan egyszerű halandó mint Mi...
Nem feltétlenül. Attól függ, hogy gyárilag mennyire forog le a 6-ik. Ha van 2000 fordulat tartalékod akkor ugyan annyit fog menni csak nagyobb fordulaton. Hogy az R6 ilyen szempontból milyen azt nem tudom.
ha felteszel egy -1+2-öt nehogy mar ne valtozztassonnnnnn a vegsebesegen .
Neked akkor igen .de nekem a gyari 16/45
nektek ugy akkor jo.
Mr. Steam kérdezte, akinek 03-04es az R6-ja (adatlap fotó wuhúúú). Azon a gyári 16-48. A -1 +2 a végsebességen nem fog változtatni, és több mint 225-tel fog menni. Legalábbis a hetes bömöst 264es tiltásnál otthagytam. De persze nem volt GPS (vagy a bömbiben már mégis valósabbat mutat?!)...
és amit te 225-nek mondasz , az mellesleg nem is annyi
mivel a 14/ 48 az nem -2/+3, hanem -2/0 ....
AZ IGEN ...
99-02-IG MEG 16/48...
De óra szerint tudja ...100%...saját szememmel láttam...
Attol függetelenül a -1 +2 en is felteszem.
Nekem a 225 karcsu is ha neha elgurul a gyogyszerem
16/45 a 06-on a gyari.
arrol volt szo h -1 +2 vel megy 270,a gyari sem tud annyit.
Vágom, majd teszek fel egy videót vagy valami, ha azon egyáltalán hallatszik
jobb lesz az elöl kisebbel ... majd meglátod....
a végsebességen pedig semmit nem veszel észre ...