na veggre izzik a forum ez jo.szerintem akkor a telen megcsinalom az attetelezest aztan meglatjuk.max kicsit lasabb lesz de nem baj majd hatodik tiltason megyek mindenhol
mit gondolsz nekem miert volt a Z-en cserelve?a haverom R1-el ment gyari beallitasokkal a hegyen,es kanyargosabb helyeken csak mögöttem mindig .csak hosszabb egyenesekben ert utol ahol az R1nek 2be odaverte kemenyen.
most azert akarom a -1+2 az R6 -ra h hegyen megvicceljem megint
Mas tema.
kipufogot akarok venni ra,es ugye ott az exup szelep,ezt ki kell kötni,vagy mit kell vele csinalni?vagy csak siman dobot cserelni mint mas modelleknel?ki csinalt mar ilyet?06-os modellröl beszeljunk
Na hát azt magyaráztam amit ddt500 is mond. És ez pl a 2001es cbr 600f -nél is így van. Ha hiszed, ha nem. A hegyen meg tényleg összehasonlíthatatlan a gyári áttétellel. Ügyes motorossal az ezreseket megeszi.
en mar több motoron csinaltam -1 +2-öt,es minden motor megerezte.az iden z750 volt utoljara,es a 245km oras vegsebbesegböl 220lett,teny es valo h 2-3-4ben nagyon jol huzott,es hamar leforgott,elmeny volt vele igy motorozni a hegyeken
Nem feltétlenül. Attól függ, hogy gyárilag mennyire forog le a 6-ik. Ha van 2000 fordulat tartalékod akkor ugyan annyit fog menni csak nagyobb fordulaton. Hogy az R6 ilyen szempontból milyen azt nem tudom.
Mr. Steam kérdezte, akinek 03-04es az R6-ja (adatlap fotó wuhúúú). Azon a gyári 16-48. A -1 +2 a végsebességen nem fog változtatni, és több mint 225-tel fog menni. Legalábbis a hetes bömöst 264es tiltásnál otthagytam. De persze nem volt GPS (vagy a bömbiben már mégis valósabbat mutat?!)...
Egyebkent milyen volt par szot ha irnal rolla mert nekem is az elso lesz es kicsit felek a bevalalos emberkektol.