Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Nekem pad szerint 14500-nál van a teljesítmény csúcsleadás."
Ezt értem de mit mutat a fordulatszámmérőd amikor a pad 14500-at mond? Mert biztos vagyok benne, hogy vagy egy ezressel többet. Tehát ha a fordulatszámmérőd 15500-at mutat akkor forog a blokkod 14500-at. Szerintem.
Várjuk ki előbb a mérést! (reméljük pontos mérés lesz)
Ehhez annyira nem tudok hozzászólni, de biztos igazad van, hogy érdemes tovább pörgetni, mert mikor rugom a következő fokozatot, akkor visszaesik egy kicsit a fordulat (természetes dolog) és nem mindegy, hogy 13000től tol X lóerő vagy 14000től tol x+10 lóerő... Nekem pad szerint 14500-nál van a teljesítmény csúcsleadás.
Igen és ez a valós fordulatszám szóval ha te lóerő csúcson akarsz elváltani akkor a fordmérőnek 15500-at kellene mutatnia. Azért érdemes továbbpörgetni egy kicsit mert akkor nagyobb fordulatra esik vissza. A képen ugye az látszik, hogy még leszabályzásnál is 110Le felett van a motor keréken. Viszont ha korán elváltod a kettest és a fordulat visszaesik 13000-re ott már 110Le alatt vagy és időt vesztettél. Persze ez minimális időveszteség de egy versenyen 10-12 kör és több száz váltásnál a századmásodpercek összeadódnak és a végén 3-4mp később érsz a célba. Ami olykor 2-3 helyezést is jelenthet. Persze utcán szarni rá.
Én úgy szoktam, hogy a piros előtt 3-500 fordulattal váltok.
Ja és még ezres motornál is megérezni a különbséget. Amikor a 2004-sen 210-nél beváltottam a 4-ik fokozatot egy 7-8 km/h-vall kisebb sebességet értem el a cél végén. Amikor elforgattam 230-240-ig érezhetően jobban ment.
Ok,de elötte add nekem a Bazzazt,meg az akrat,utana olajat ra
ha annyi a te Stock motorod, akkor felgyujtom az enyémet....
ok.olyan 112-115kb Le lehet hatso kereken szerintem.bar lehet kevesebb.
Majd posztold az eredményt... kíváncsi leszek a különbségre.
Ok.en ugy erzem a 2000km-amit mentem vele h olyan 15fole mar nem erdemes pörgetni hanem valtnai kell(mondjuk nem mintha ennyira huznam neki)csak olyan megerzes.
a hetvegen lesz egy motoros talalkozo itt kint.szokott lenni dyno,egy profi volt motoros fasti csinalja,ha ott lesz megmeretem a gepet.
Az előzőt visszavonom. Igazad lehet, mert az alábbi linken látható diagramon, csak 100 fordulat különbség van...

http://www.akrapovic.com/motor...
Nem tudom a gyári hol adja le, de biztos nem 14 és 15 között, mert ott adja le versenyrendszerrel és injektorvezezérlés módosítással... tehát korábban adja le a gyári. A könyvbe azt írja, de padon kimérve, csak 16e volt a maximuma.
Köszi
Megtalaltam mar neten.
azt te sem gondolod komolyan h 12ezren adna le a maximumot,mikor 10kor indul el.olyan 14-15között lehet szerintem,de elviszem diagnosztikara majd.
Neztem netem a modellt,ill a szervizkönyvet neten.17.500 max fordulatot ir.
JA meg olyan kérdésem lenne hogy a trip 1 trip 2 számlálot hogylehet lenullázni? mert ha resetet lenyomva tartom akkor nemigen nulláza le hanem váltogat valamit...vagy tovább kéne nyomni ?
innen le tudod tölteni: http://www.mf1cl.atw.hu/R6R_ke...

(magyar)
Lényegtelen... ameddig nem tudod hol a te motorod teljesítmény csúcsa, addig felesleges szarozni vele. Gondolom nem hiába állította 12e-re a gyár...
majd megkeresem, mert most 12nel villog,idegesit komolyan.
Huh fejből nem tudom, neten keress valami Manualt hozzá, mert én meg nem tudom, hogy hol az én manualom... valami olyasmire emlékszem, hogy gyujtás ráadása előtt nyomva kellett tartani a Select-et vagy a Resetet és utána a menüben matatni...
en belepörgettem ora szerint 17 be is,de lehet h nem pörög az annyit...h kell az orat allitani?
otthon van a yamaha könyve es igy nemtudom.
17 ezren? Mi pörög annyit? Az R6R 16e pörög és kb. 14e-nél érdemes elváltani (nálam 14500), mert akkor adja le a max teljesítményt. Én erre állítottam a jelzőlámpát is.
Nincs semmi más.. gyárilag benne van már egy dupla járat, ami miatt tompul a hang... a kipufogók témakörben nemrég linkelték be a különbséget...

Ha meg tudod fizetni a plusz élvezetet, természetesen megéri...
olvass a www.agomotors.hu rola le van irva minden .

Röviden 17ezren kuplung nelkuli valtast.
Hat igen en is csak az exup szelepet latom,ebbe semmi db killer vagy ilyesmi?ezert kellene a foto.
igen az uj ara azert durva,bar a kipörgesgatlo,gyorsvalto is nagyon jo dolgok.
Nem palyazom,ha tennem arra lenne masik motorom(van is ,idöm nincs palyara menni)
Belülről csak egy elfordult lapot lehet látni, az az exup szelep. Ennyi.

Feleslegesnek tartom az eredeti árát kiadni egy Bazzaz rendszernek, mert ha nem pályázol (nekem) nem érne annyit, hogy megvegyem. Ha van valami nagyon jó ajánlat, természetesen azt vedd meg. A teljesítménytöbbletet nem tudom megmondani, mert nekem egyszerre lett benne minden cserélve...
a gyorsváltó mit foglal magába?