Megvan de nem találtam benne semmit ami erről szólna
Olyan egy buzi helyen van hogy tippem sincs hogyan férnék hozzá.
Ránézésre mintha meg kéne nagyon bontani az elejét de nem hiszem hogy egy helyzetjelző izzó csere annyira komplikált lenne mint amilyennek első ránézésre látszik.
Egyszerűbb lenne ha valaki már cserélt volna és flottul megmondaná mit is "bontsak" meg
Az égés gyorsabb zajlása miatt,a benzines töltetnek nincsen ideje berobbani,detonációs égést okozni.
A detonációs égégésnek a lényege hogy amikor a szikra meggyújtja a töltetet akkor elkezd az égés terjedni a hengerben,de ha kis nyomástűrő képességű üzemanyagot használunk tul nagy kopreszióval,akkor a nyomás hatására az égésnek a megindulásának a legtávolabbi részén az üzemanyag nem bírja tovább és detonál berobban ami tönkreteszi a motort.
Az oktánszám lényegében a benzin nyomástűrő képeségét adja meg,minnél nagyobb egy motor hengerének a kompreszió viszonya annál nagyobb nyomástűrő képességű oktánszámú üzemanyagra van szükség.
Elvileg a nagyobb oktánszámú üzemanyagnál csak akkor lehet észlelni teljesítménynövekedést,ha hozzáemelik a henger kompreszió viszonyát pl 13:1től 15:1re.
A benzines témához.
Amit én tudok a shellnél a sima benzinhez 6000literhez tesznek 3liter adalékot ami égésgyorsítót + stb-t tartalmaz.
Power racingnél ugyanebből 6000 liter benzinhez raknak 12litert adalékot.
Helyzetjelző izzó cserében segítsen már valakííííí !
Tudom amatőr a kérdés de higgyétek el nem olyan egyszerű mint amilyennek hangzik.
S E G Í T S E T E K P L S
Érdekes dolgok ezek mert pl. a bioetanol úgy kb 105 oktánszámú viszont vagy 30%-al kisebb a fűtőértéke mint a 95-ös benzinnek.
Legtöbbek állítása szerint etanollal nagyobb a nyomaték alacsony fordulatszámon viszont felső fordulatszám tartományban talán egy kicsit gyengébb.
De vannak olyanok is akik azt állítják hogy megfelelő "átalakítással" jelentős teljesítmény növekedést értek el vele.
Nekem speciál mikor felesbe tankoltam a kocsimba etanolt annyival többet evett hogy nem érte meg.
De a 100-as oktánszámú nyálból még egyiket sem próbáltam, de ennyi szájtépés után már ki kell próbálnom.
Én inkább azt gondolom, hogy az oktánszámon kívűl a "100as" benzinnek más a fajhője is, ami viszont tud érezhető teljesítményváltozást okozni. Hacsak nincs kopogásszenzor a motorban. R6 ban ugye nincs.
Valszeg nem csak oktánszámban különbözik a két benzin. Én mondjuk inkább azért próbálok normális benzint venni bele, hogy ne kokszosodjon, mert a 95 az gyönyörűen rakódik.
Pedig direkt eladtam minden motoros cuccom,de hiába... Most nagy terveket dédelgetek! Valakinek van valami infója hogy tudnék a züllött USA-ból motort behozni?
Persze hogy hiányzik. Ez olyasmi, ami életed végééig KELL! Mindig hűséges, mindig ott van ha kell és meghálálja a törődést! Remélem hamar ismét nyeregben leszel!
nekem meg vége jövőhéten a motor a garázsban figyel és csak lesem mint hülyegyerek a kirakatot....
Héten megkapja a műszakit... jövőhéten lánccsere.. addigra kész a jogsim is és full legál leszek ....
Láttam az adatlapodon,hogy nem nagyon szereted a gpz 500asodat.
"soha többet ilyen szart"
Mi volt vele a baj ?
Olyan egy buzi helyen van hogy tippem sincs hogyan férnék hozzá.
Ránézésre mintha meg kéne nagyon bontani az elejét de nem hiszem hogy egy helyzetjelző izzó csere annyira komplikált lenne mint amilyennek első ránézésre látszik.
Egyszerűbb lenne ha valaki már cserélt volna és flottul megmondaná mit is "bontsak" meg
A detonációs égégésnek a lényege hogy amikor a szikra meggyújtja a töltetet akkor elkezd az égés terjedni a hengerben,de ha kis nyomástűrő képességű üzemanyagot használunk tul nagy kopreszióval,akkor a nyomás hatására az égésnek a megindulásának a legtávolabbi részén az üzemanyag nem bírja tovább és detonál berobban ami tönkreteszi a motort.
Az oktánszám lényegében a benzin nyomástűrő képeségét adja meg,minnél nagyobb egy motor hengerének a kompreszió viszonya annál nagyobb nyomástűrő képességű oktánszámú üzemanyagra van szükség.
Elvileg a nagyobb oktánszámú üzemanyagnál csak akkor lehet észlelni teljesítménynövekedést,ha hozzáemelik a henger kompreszió viszonyát pl 13:1től 15:1re.
Amit én tudok a shellnél a sima benzinhez 6000literhez tesznek 3liter adalékot ami égésgyorsítót + stb-t tartalmaz.
Power racingnél ugyanebből 6000 liter benzinhez raknak 12litert adalékot.
Tudom amatőr a kérdés de higgyétek el nem olyan egyszerű mint amilyennek hangzik.
S E G Í T S E T E K P L S
érdekelne valakit Akrapovic dob r6 ra való.
hirdetés
az ár irányár és alkuképes
Legtöbbek állítása szerint etanollal nagyobb a nyomaték alacsony fordulatszámon viszont felső fordulatszám tartományban talán egy kicsit gyengébb.
De vannak olyanok is akik azt állítják hogy megfelelő "átalakítással" jelentős teljesítmény növekedést értek el vele.
Nekem speciál mikor felesbe tankoltam a kocsimba etanolt annyival többet evett hogy nem érte meg.
De a 100-as oktánszámú nyálból még egyiket sem próbáltam, de ennyi szájtépés után már ki kell próbálnom.
Valszeg nem csak oktánszámban különbözik a két benzin. Én mondjuk inkább azért próbálok normális benzint venni bele, hogy ne kokszosodjon, mert a 95 az gyönyörűen rakódik.
Valaki cserélt már benne
Héten megkapja a műszakit... jövőhéten lánccsere.. addigra kész a jogsim is és full legál leszek ....