Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyetlenegy pozitívuma van annak hogy most nincs motorom. Nem kell még abba is tankolnom... Na jó, rohadtul hiányzik!
azt eszik vagy isszák ?
Néha az itteni beszélgetések "Zuzu Petals"-osak egy kicsit
ááááá már megint min nem filozofáltok....
én is múlkor elmentem a kútra levettemapisztolyt...
miközben tankoltam akkor vettem észre h 95öst teszek bele...
na sebaj és el nem hinnétek mitörtént?













tele lett a tank....
Én ddt500-al értek egyet. Elméletben, ha a motor adatait nem változtatjuk, akkor vagy a kompresszió növelésével, vagy a fordulatszám növelésével lehet teljesítményt növelni. De a jobb benzin ezeken nem változtat. Esetleg más adalékok vannak benne. Attól szerintem esetleg lehet némi különbség. Egyszer én is kipróbáltam, de én nem éreztem semmi különbséget.
Még mindig ezen tanakodunk a haverokkal és nálunk is az most a feltevés hogy valójában ezzel a speckó nyállal egy jó minőségű benzinhez jutunk hozzá amivel valszeg a gyári adatokhoz közelebbi teljesítményt érünk el a sima szar minőségű benyával meg csak megközelítjük ezt az értéket ebből adódhat a különbség.
De azért kipróbálom kíváncsi vagyok mi érezhető belőle.
Még annyit hogy nagyobb oktánszámú üzemanyaggal nagyobb a nyomaték elméletben.
Én ennyire nem vagyok elméleti
viszont s w-power 100-al tankolgattam az öreg vasamat(míg rongyá nem törtem)
Érezhetően jobban húzott mint a síma 95-től és az óra szerinti végsebessége is nagyobb volt.
és valóban kevesebbet is fogyasztott viszont annyival nem, hogy megérje viszont akkor még pénzem is volt vasam is volt
nem sajnáltam bele a drága nedüt
mol extráját is próbáltam azt az echo, vagy mi a fenét
na az sz@r volt...
Nem tudok mit mondani, én élvezem ha az agyam játszik velem , mert fasza érzés, hogy nem kell pörgetni a motort, hanem simán csak húúúúz!
Én 1X tankoltam eddig 100-as benzint. 3km a falutól elkezdett kifogyni a benzin. Szerencsére lejtett az út gyorsan elküldtem 150-ig aztán leállítottam és üresben gurultam. Annyira bestresszeltem magam, hogy nem jó pisztolyt vettem le és csak utána lestem, hogy 4XX Ft egy liter. Szerencsére volt nálam pénz. Semmit nem éreztem. Persze a feleségem szerint egy érzéketlen bunkó vagyok. Biztos erre értette.
Teljes mértékben egyet értek veled, valami hasonló agymenet ment le bennem is! Nem értek én se hozzá (a sz.gépekhez már inkább), de komolyan ekkora placebo hatás nincs! Viccet félretéve, tényleg nagyon komolyan húz a gép, mármint amikor olyan 4e-nél húzom neki. Sokkal hamarabb felkúszik a tű, mint eddig! Viszont lehet eddig szart tankoltam... ez is benne van, bár kétlem hogy az OMV és a Mol is szar lenne...
De elhiszem, hogy azt érzed. Az emberi agy csodákra képes.
A két benzin között elvileg egy lényeges különbség van mégpedig az oktánszám igaz? Na már most ha a motorod nem kopog 95-ös benzinnel akkor nem fog jobban menni a 100-al se. Miért? Mert nincs benne akkora sűrítés, hogy kihasználja a nagyobb kompressziót bíró benzint. A dugattyú ugyan olyan magasra fog menni. Ugyan úgy 12,6:1-es kompressziód lesz nem pedig 13:1-es ami a 100-as benzinhez kell. A gyújtás sem fog 2 fokkal később szikrát adni. (Csak mondtam valamit nem tudom a pontos értékeket.)Ez olyan dolog mint ha a számítógépedbe vennél 1000W-os tápot az 500-as helyett úgy, hogy közben az összes alkatrész fogyasztása 300W. Nem lesz tőle gyorsabb a géped mert nem terheli le az 500W-ost se.
Azt esetleg el tudom képzelni hogy az alap 95-ös benzin annyival szarabb koszosabb vagy nem tudom mi, hogy "prémium" 100-as meg jobb de kizárt, hogy a fékpadon bármilyen hibahatáron túli különbséget megtapasztalj szériablokkal.
BAZZAZ/kipurendszertől még nincs hegyezve a motor csak optimalizálva.
Ha a motor tudná állítani az előgyújtást esetleg. De ezt asszem csak német autók tudják de még náluk is kétlem, hogy fölfelé tudna menni. Visszább vesz ha kopogást érzékel, de ha beletankolod a 120-as benzint akkor nem lesz a 200Le BMW 250Le mert csak 98-as benzinig tekeri előre.
Hangsúlyozom: magánvélemény és nem nagyon értek hozzá. Csak így tűnik logikusnak.
Anno beszéltem Ago-val, olvastam a neten is hogy nem ad semmilyen lényeges teljesítmény növekedést. Józan ésszel én se tudom felfogni, de tényleg jobban húz alacsony fordulaton a gép. Nem tudom megmagyarázni, de ezt tapasztalom. Szombaton hosszabban mentem vele, még sima 95-el, így tegnap és ma akárhogy is, de észrevettem a különbséget. Ha lesz annyi kidobandó plusz pénzem (valsz soha), akkor ismét csináltatok majd Ago-nál egy térképet és kiderül h a két benzin között észrevehető e a különbség.
Kérdezd meg Agó-t. Csak egy kérdés. Mitől menne jobban?
Sziasztok
Motorvásárlás előtt állok,és úgy néz ki, lehetőségem lenne megvenni egy '03-as vagy egy '06-os R6-ot. (utóbbi necces,de most nem ez a lényeg :) )
Tudnátok abban segíteni,hogy írtok pár szót,h mire érdemes odafigyelni vételkor,van e valami tipikus hiba,vagy valami ilyesmi? Nagyjából azért képbe vagyok a motorok terén,de ti mint tulajdonosok azért jóval többet tudhattok. :)
Mondhatni az enyém maximálisan ki van hegyezve (Bazzaz) és eddig se volt rá panasz, de komolyan olyan érzésem van, mintha most állította volna be AGO a Bazzaz-t. Én Shell V-Power 100-at tankoltam (azt hiszem ez valójában 98-as).

Az egyik ismerősömnek egy kihegyezett Mercedes ML dízel! terepjárója van, ami kapott egy gyári chiptuningot. Nem volt Shell benzinkút a környéken és már teljesen üres volt a tank, ezért sima MOL 10-15 liter dízelt tankoltunk bele a következő shell kútig. ÓRIÁSI! volt a különbség. Rendesen érezhető volt, hogy az előzéseknél egyáltalán nem húz annyira a gép. A tulaja is mondta, hogy Ő se hitte el, ameddig neki is nem mondta valaki... A fogyasztást Ő is azt mondja, hogy negatívan befolyásolja, viszont az ő 10,5 literes fogyasztásánál fél liter nem sok, nálam már szerintem nem lesz fél liter, mert arányaiban sok lenne...

Egy 1000es gixer, ami ugyancsak kapott PC-t, számottevő változásról mesélt nekem a pozitív irányba. Ezért úgy gondolom Póknak igaza van, lehet némi köze a "kihegyezett" gépeknél ennek a benzines dolognak...

Na nem pofázok erről többet, majd a teszt végén beszámolok mennyit mentem vele.
Régebben olvastam ezekről a nyálakról egy-két tesztet és ott azt hozták ki hogy nincs "számottevő" különbség ill azoknál a gépeknél amik alapól elég kihegyezettek voltak volt csak érzékelhető változás de nagy többség átlag szekereknél nem, ennél fogva lehúzták ezeket a speckó benyákat.
Mivel ezek a motorok mint a mieink is gyárilag egy halálra tuningolt gép, ezért ezeknél már érezhető a különbség mert sokkal érzékenyebbek az eféle változásokra.
Na megint jól kipofáztam magam, ennek örömére kipróbálom a következő tankolásnál Én is

Arra viszont már nem emlékszem hogy minden olyan kútnál ahol van ilyen benzin az "jó" vagy csak egy két kútnál, ha igen akkor melyiknél vegyek ebből a lőréből ?
most néztem, hogy csak kb. 50 Ft a különbség, ami így sok, de 15 liternél "csak" 750 Ft. A várható fogyasztás csökkenéssel, ez akkor csak 350-400 Ft pluszt fog jelenteni...reméljük a történelem is engem fog igazolni!
Nem akarom bebeszélni magamnak, de ma megcsináltam itt a városba 2x 7 KM-et 100as benzinnel és azt kell mondjam érezhető a különbség! Sokkal direktebben reagál alacsony fordulatszámon a motor és ezáltal úgy érzem mintha jobban húzna. Próbáltam objektíven nézni a dolgokat és minél kevesebb placebo hatást bebeszélni, de ugyanannál a használatnál azt kell mondjam számottevő a különbség! Remélem azt a közel 1000 Ft különbséget egy tankoláson, valamennyire a fogyasztás csökkenés mérsékelni fogja... Ha csak fél litert 100on, akkor már 200on 1 liter, ami 600 Ft-ra mérsékli a tankolás extra költségét. Ez viszont néha vállalható a plusz élvezetért!
Igen szerintem is így helytálló ahogyan írod
De a sok marha aki bejár hozzánk és társaik
az A G M akkut is zselésnek hívja, még a Banner is bár gondolom csak azért mert nem száll vitába a kedves vevővel.
Tehát leegyszerűsítve aki zseléset keres annak valszeg csak a szájába adták ezt a hülyeséget
és valójában A G M akkut keres.
Gondolom
Az AGM akku az nem zselés, ezekben üvegszálban van felitatva az elektrolit, amint írtad is, hogy amikor megveszed feltöltöd savval, lezárod és kész. A Zselésben pedig zselésítve van az elektrolit. A zselés nem szeret hirtelen, nagy áramokat leadni(önindító). De akár 100% is kisüthető károsodás nélkül. A mi motorjainkba AGM akkumulátorok valók.
Oké ezt értem, de a közvélemény sok akksit zselésnek hív amik valójában szerintem sem azok
de pl. a Banner kifolyásbiztos A G M akkuját is "zselésnek" mondja.
Ezek az akkuk töltöttek és nincsenek felsavazva (a többi sem) de van bennük valami "spec" anyag
aminek hatására ha feltöltöd a hozzá adott savval akkor az besűrűsödik/zselésedik és utána zárod csak le
ezután többet már nem szabad kinyitni, na ezeket az akkujait a Banner zselésnek mondja.
Nem az ilyenekre gondoltál hanem a valójában zselés akksira ami szerintem sem autóba sem motorba nem létezik csak max így hívják ? Vagy mégis ?
:D
hozzászólhatsz nyugodtan, kételkedni szabad, kérdezni meg pláne. :D Az csak jó ha nem hiszel el mindent, amit egy vadidegen ír egy fórumon.
Szóval az a helyzet, hogy zselés akkut nem kapsz pl. R6 osba, mert ilyet nem gyártanak. Az nem indítóakkumulátor. Míg egy felitatott savas, azaz gondozásmentes akku az indítóakku.
Lábindítós vagy berugós motorhoz lehet zseléset kapni, vagy robogóhoz. Azt ennyi.
2008 r6r eladó!+3db yamaha pw 50+1db py 50
gyereksisakok, gyerek kesztyűk, térd-könyökvédők......
Csak komoly érdeklődőket fogadok, hülye kérdésekre nem válaszolok.
Muszáj kipróbálnom, mert megesz az ideg, hogy mivan ha mégis?! A vicc az, hogy tökéletesen homológ teszt nem lesz, mert nincs két egyforma használat... ezáltal tutti h csalás lesz benne!