Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon király lesz! De vigyázz, mert úgyjársz, mint ezzel a blokkal. Csakis 5w50 olajat rakjál bele! Versenypályára valót!

Várjuk a vidit!
már nézegetem bele az új blokkot
most van egy hibátlan ETZ blokk az pont passzol bele és még erősebb is
Mondom h szar a kuplung... cserélned kellene a blokkot!
ááá csúszik a kuplungom azé
Valami szar van a te gépeddel... 1-es, 2-es üveg és a 3-as is majdnem leforgott... ezekután nem mentél többet 50-nél? Elől -5 hátul +5 van neked?
...dugó volt a hídon mert volt rajta félúton valami gebasz de onnantól szabad volt a pálya
1üveg 2üveg 3huhúúú lassan kanyarodni kéne
de mindegyik sebesség végén vissza kellett vennem a gázból mert abban azért nem voltam biztos
el tudok e menni a kanyar előtt mellette biztonságosan de bőven érezni lehetett hogy többet tud a kicsi R6
miután lekanyarodtunk a híd végén Ő még mindig őrült tempót tartva a kocsik között elment,
itt már nekem jó volt a emberbarát tempó is.

és természetesen nem mentünk többel 50-nél
Természetesen ő 50-el ment te meg 55-el ugye?
Tudom nem ez számít de múlthét végén mikor jöttem haza Zorkántól a Lágymányosi hídon találkoztam egy 2006-tól típusú GSXR600-al és simán befogtam pedig nagyon el akart menni de nem sikerült neki
Én is igy gondolom. Tehát egy olyan emberrel érdemes elmenni megnézni aki évek óta motorozik. Ö meghallja ha a motorral valami baj van. Amit te nem biztos. Én is most tervezem a motorvásárlást és bizony viszek magammal egy olyan havert aki már régebb óta benne van a témában! Én is azt mondom inkább Yamaha R6
Hali!
Valóban itt feltenni a ezt a kérdést hogy R6 vagy Gixxer
Természetesen R6 hisz nekünk is az van
Ettől még nagyon jó és szép motor a Gixxer is.
Az a legjobb ha egy régi tapasztalt sokat látott motorossal mész el megnézni a vasat.
Sziasztok!

Sport motort szeretnék vásárolni, és ebben szeretném kérni a segítségeteket. Két típust néztem, ami szóba jöhet. Az egyik az R6 a másik a GIXER 600. Tudom, hogy hülye kérdés ebben a fórumban, de szerintetk melyik a jobb választás? A másik kérdés, hogy mit nézzek meg feltétlenül egy mocin vásárlás elött? Mi a típushibája, vagy mi az amit gyorsan kinyírnak rajta? Ha törött volt és javították, miből lehet észrevenni? Tudom, hogy úgy össze lehet már rakni egy mocit, hogy aki nem jártas a témában fel sem tűnik, hogy javítva volt. A vázat, tellót, motorblokkot hogy tudom letesztelni, hogy jó állapótú? Yamaha szervízbe be tudom vinni vásárlás elött a motort egy állapotfelmérésre, ha a tulaj belemegy? Mennyi ideig tart egy ilyen? Valaki csinált már ilyet? Mennyibe kerül egy állapotfelmérés?

Egy 2005-ös R6-ért szerintetek sok az 1MFT? A fordított telló mennyire gáz? Az R6-on mit nézzek meg feltétlenül?

Előre is köszi minden segítő hozzászólást!

Üdv:
Reity
Nem az árat kell mindig nézni. Az R1 abban az árkategóriában kevesebbet ér, mint a sokkal fiatalabb R6! (szerintem)
Az indexeket Ő rendelte meg, a karokkal elhamarkodtam.
Hali,
Nem,Mátrában voltunk,meg Misinél.Másfele nem.
Akkor sinen van a dolog.Nem úgy volt,hogy Zorkánnal együtt rendeltek?
Áki! Ma nem csapattál véletlenül 60ba?
Én rendeltem a sportmotorról,
vártam talán megjön e hét péntekig de mivel még nem hívtak sajnos csak jövő hét elején lesz meg.
De ez a hétvége most nekem úgy is kiesik így végül tök mind1.
Asszem az indexek is várhatóak lassan talán jövő hét vége környékétől.
Holnap viszont végre megkapom az emelőszemeim.
Hogy álltok a fékkar ügyben?
mert?
Hali,
Pontosan 2005-től vannak a fordított telósok.Úgy tudom én!Ez a motor 2003-2004 gyártású,csak 2005-ben lett forgalomba helyezve!
A 2005'-ös már nem fordított telós elöl
Szerintem meg inkább NE!
Mondjuk ennyi pénzért inkább ezt választanám

http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yzf_r1-
4667565
Szerintem DVd lejátszó is van benne de elfelejtettet kiirni
ABS!

extrák között: plexi!; "információs kijelző" fűthető tükör!

Tutti vétel!