szerintem meg nagy a szórás árban azonos jóváhagyásokkal rendelkező olaj esetén is
de teljesen mindegy mert nem az volt a kérdés ki a legokosabb
hanem az hogy milyen olajat használjon
erre az Én véleményem meg az hogy
Motul 5100 4T 10W40 teljesen hibátlan és elérhető áron van, ennyi
ettől függetlenül Én Motul 300V használok mert van rá lehetőségem hogy olcsón hozzájussak
de ha nem lenne akkor 5100-at választanám
a Castrolban megingott a bizalmam, Repsol szerintem tök jó de majd talán ha egyszer Hondám lesz stb stb stb
nade az ugyanolyan jóváhagyásokkal rendelkező olajok majdhogynem ugyanannyiba kerülnek, bármilyen márkáról legyen szó :D azzal nem tudsz spórolni.
Kivétel ha valamelyik multi rá nem ragasztja a saját matricáját, amitől "noname" lesz. De ezt a noname olajat is a nem noname gyártó adja el nekik, és mivel a teljesítményszint ugyanaz ezért én nem tudom mi lehet a különbség. Erre gondoltam a marketing gyanánt.
Köszönöm az infót
Ebben a 10w 50ben tényleg van igazság,hogy nem éri elé az üzemi hőmérsékletet.
A yamalubenak utánaolvastam hogy ezt direkt a yamaha csinálja a motorjaihoz.
Azt mondjátok hogy yamalube lényegében motul ez így elég furán hangzik.
Kispok Motulból meik olajra gondoltál pontosan?
sanko
yamalube az nagyon jó csak ha e mellett döntesz akkor vegyél inkább motult mert az van beletöltve
a specifikációval nem biztos hogy teljesen 1et értek, bár valóban
ha az elvárásoknak megfelelő specifikációval rendelkezik az az olaj amit kiszemelsz akkor az jó
de Én azért nem biztos hogy egy neve nincs olajat beleraknék
csak azért mert rajta van a papírján az a spec. ami ebbe a vasba jó
nem csak kizárólag a marketing miatt drága egy olaj
egy motul, repsol stb... olajat ne említsünk egy napon egy kevésbé neves olajal (most nem akarok más olajakat lesavazni)
Ha racing, akkor gondolom 50es olaj. 40es bőven jó bele, soha nem melegíted meg annyira hogy az 50es kelljen bele, hacsak nem mész fel vele a pancsiringre és körözöl 25 kört nyélgázon.
Nekem az a tapasztalatom, hogy a castrol 50est ette, és nem azért mert castrol, hanem mert 50 es. raktam bele 40es yamalube ot, ahhoz hozzá se szagol. A márkát nem érdemes nézni olajból, csak a specifikációt, a jóváhagyásokat és a viszkozitást. A többi marketing. A szűrő jó.
Sziasztok!
Majd le szeretném cserélni az olajat az új gépezetben.
Az előző gazdája Castrol Power 1 Racinget használt,én is ebben az olajban gondolkozom,+ Hiflofiltro HF 303 olajszűrőt szeretnék.
Kinek mi a véleménye erről az olajról és szürőről?
Szia,
Milyen akku való ble?
Nekem van egy VARTA YT9B-4 AGM SLA. Ára 10.000 HUF, ennyiért vettem, számlával. Bár szerintem ez 2005-ig jó csak. :(
Üdv: ukb
így ahogy Britniszpírsz barátom mondta ...
meg tudod csinálni , különösebb átalakítás nélkül ...
1.,kell egy lámpa ( bontóban 15000 körül , hirdetésből vadászni 10000 körül lehet)
2.,kell egy undertail
3.,kell egy aksi tartó(itt kell kis variálás , mert más méretű az aksi a 02-esben
és gyakorlatilag ennyi ...
színre fújni nem kell , ha olyan színűt veszel mint az eredeti ...
nekem olyan 22000 körül megállt, de megérte mert százszor jobban néz ki ...
csak kibaszotnehéz találni ilyen lámpát....
ha tudok , akkor segítek ...csak kérdezz bátran ...
galériámba nézd meg .. nekem 99es van 2001es hátsó lámpájával...
állítólag annak idején volt egy 100as mutatvány... de cserébe iszonyat dögös az undertaillel....
Aya megcsinálta, de nem hiszem, hogy megúsznád 1500-ból! Majd Ő elmondja, de venned kell lámpát, undertail-t, plusz színre fújás...Megéri? Hacsak nem valami akciót fogsz ki!
de teljesen mindegy mert nem az volt a kérdés ki a legokosabb
hanem az hogy milyen olajat használjon
erre az Én véleményem meg az hogy
Motul 5100 4T 10W40 teljesen hibátlan és elérhető áron van, ennyi
ettől függetlenül Én Motul 300V használok mert van rá lehetőségem hogy olcsón hozzájussak
de ha nem lenne akkor 5100-at választanám
a Castrolban megingott a bizalmam, Repsol szerintem tök jó de majd talán ha egyszer Hondám lesz stb stb stb
Holnapi Jakabszállási vezetéstechnikai tréning ? 1000 ft-os beugró !