Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

elég érdekes feltevés
én autónál kipróbáltam de nem jött be
viszont azt is hallottam hogy ha ömv-n tankolok többet megy el de ez is hibás feltevés volt
Változó... szombaton hosszú úton, csak 7et...addig városba megette a 10et is, de mivel ultra rövid utakon használtam (be se melegedett)...

Ma ki fogom próbálni 1 új elméletet... egy haverom unszolására, a V-Power kibaszottdrágarohadjanakmeg üzemanyagot fogom bele tankolni. Állítólag jobban fog menni és kevesebbet fogyasztani, így kicsi lesz a 2 üzemanyag között az árrés... na kiváncsi leszek erre!
Szewa Zorkán! mennyit eszik a géped? persze ha szabad kérdezni
Nem figyelsz , leírta itt:"Zselés akkut nem szabad önindítós motorba rakni, mert kicsi az indítóárama."

Az más tészta, hogy én se értek ezzel egyet!
Gondolkodtam hozzászóljak-e vagy sem, mert megint csak nem vagyunk egy véleményen
De engem nem zavar ám ha Te tudod jobban legalább tanul az ember
viszont az hogy "zselés" egy akksi azért miért is "baj" ?
Győrből hoztam 1 papíros blokkot és azt építettem be,a sajátom darabokban van a garázsba,nem foglalkoztam vele! De amúgy a repedés dettó ugyan olyan mint neked!
vigyázzunk ezzel a zselés akkuval, mert a sima gondozásmentest el ne adják neked zselésnek. Zselés akkut nem szabad önindítós motorba rakni, mert kicsi az indítóárama. Robogóba még elmegy, de horror ára van ott is. Tehát zselés akkut nem árulnak ezekhez a motorokhoz.
Attól, hogy nem folyik belőle sav, nem azt jelenti, hogy zselés. Az a szomorú, hogy a kereskedő nincs ezzel tisztában sokszor, velem is olyanokat akartak megetetni... Japán meg európai szabványról nem is hallottak.
Hivatalosan nem feltétlenül kell rajta legyen E jelzés, csak a hangja lényeges!
Szia...
elmélet van róla , hogy mitől lehet... de ez csak elmélet ...
többen néztük , s úgy gondoljuk , hogy mivel azon a helyen ahol a törés történt már nincs víztér , és egy esetleges túlhajtás esetén ott már nem megfelelő a hűtés, illetve az is lehet hogy az olaj fogyása esetén itt jelentkezik először az olajhiány talán ettől lehet ....
érdekes még , hogy amit az ország másik felében vettem blokkot , az is ugyanezen a helyen sérült....

egy szekszárdi gépműhelyben csináltattam , 45 pénz volt de csak azért került ennyibe , mert kellett hozzá csinálniuk egy speciális befogót, hogy a gép alá tudják tenni ...+ egyszer vittem és egyszer mentem érte az még egy 10es így 55ben megállt...

Te hogy oldottad meg ?
2005ös R6 Termignoni kipufogóról van szó
a kipufogó E jelzésével kapcsolatban szeretnék többet megtudni , valaki tud nekem mondani valami konkrétumot ? mert rákéne valamit ütni a dobra .
Akkor téged láttunk. Mondtam asszonynak egyből hogy szerintem Te gurulgatsz hazafele...
Lehet, kb ilyentájt mentem haza a Jakabszállási "buliról"
Pók! Szombaton (tegnap) nem Te suhantál keresztül az Etele téren úgy háromnegyedötkor?
Nekem szintén ilyen problémám volt,van ötlet mitől?Hol sikerült meg csináltatni a hüvelyt és mennyiért ha nem vagyok pofátlan
köszi, ha érdekel a dolog akkor 2-3 napon belül jelentkezem érte.
köszi az infót
Szia, Nekem van egy VARTA YT9B-4 AGM SLA. Ára 10.000 HUF, ennyiért vettem, számlával kb 2 hónapja. Soha nem volt motorban.
Üdv.: K.I.
Hi atutu 88 ! MO MOTO
Sziasztok !
Szeretnék egy kis segítséget, valaki tud ajánlani olyan helyet ahol kapok zselés akksit nem csillagászati áron, mert egy helyen találtam zseléset de azt 35.000.-ért akarják adni. Amit egy kicsit sokallok. Előlre is köszi.
A tegnapi tökéletes napról pár kép és egy Ikon-ról egy videó: http://www.sportmotor.hu/motor...

Hatalmas tisztelet az öregnek, adja a Jó Isten, hogy ennyi idősen, itt tartsunk!
Sziasztok!
Köszönöm a dícsértetet
Majd vigyázunk
Szééép! Vigyázzatok egymásra!
Nagyon zsír, gratula mégeszer
cseréld le D211Gp Racer E-re....