Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs is R6-om szóval nem gondoltam, hogy rám is vonatkozik a meghívás.
ddt500 Te asszem nem is jelezted annó hogy jönnél ezért ne szabadkozzzzz

VIK-001 Ha meló van akkor ez van

Na de a többiekkel mi van
nekem sajnos delet az esemény mivel melózom szombaton ... cserélni pedig nem tudom ....
Én DDT? Ha akarnék sem tudnék menni mert a mocim éppen teljes átalakuláson esik át és nincs nálam. Fényezés, kipuf, gyorsváltó, pc, Agó. Amúgy meg alig street legal a mocim szóval ilyen hétvégi Dobogókői kiruccanást nem nagyon vállalnék be mert akkor van ott a legtöbb zsaru. Én a Hungaroringre járok.
Ezt a marketing szöveget találtam az egyik oldalon:

Cégünk az RK láncokat forgalmazza ,amely az egyik vezető motorkerékpár-lánc gyártó a világon.
Az RK motorkerékpár lánc gyártót ezt a japán óriást azt hiszem nemigen kell bemutatni a motorosoknak.
Aki japán gépen motorozik,az tudja ,hogy motorjára gyárilag vagy RK vagy DID láncot szerelnek.
Szóval az RK az egyik legnagyobb gyári beszállító.Aki az árait 2007-től rendkívül versenyképessé tette,
úgy ,hogy gyakran még a névtelen utángyártóknál is jóval kedvezőbb áron adja termékeit.

Nekem sok infom nincs róla.
532est néztem neked D.I.Dben
sajnos ha jól tudom akkor csak a 2006 előtti R6okon meg talán még 1-2 tipuson ha van ilyen lánc
és ez valóban elég drága de ha jó az 530as is akkor az talán lesz jó áron
Én csak az ekte rá valót néztem neked.
Holnap írok rá árat
Nekem mind1 hol futunk össze bár ha csak 3man leszünk hagyjuk a fenébe vagy gurgulázzunk el ide-oda
(akár Dobogókőre is) aztán megállunk valahol egy kicsit falatozni beszélgetni
és ha jól megbeszéltük milyen fafej a többi cukrász hogy nem jött el haza gurulunk.
De ha van konkrét ötleted mi legyen akkor az lesz, Én maximálisan tudok alkalmazkodni.
(mondjuk még az eső beleszólhat)
Több motoron is gyárilag RK lánc van.
Ez milyen minőségű márka!?Mert a D.I.D.-t fényezik meg a Tsubakit.
Én 30-ért vettem 530-as RK láncszettet. Túrázgatáshoz tökéletes.
Szervizigény minimális / kötelező dolgok. Kezes mint a bárány, de egy kormánystabilizátort mindenképp ajánlott rá venni. Alacsonyabb fordulaton nem egy vadállat, 10.000-től jön kb. az igazi erő. Külsőre sztem a legjobb :) Én imádom. 22.000 km-nél járok.
Sziasztok.

Motor vásárlás előtt állok, és a segítségetekre lenne szükségem.
2006-2007 körüli R6-os Előnyeire és Hátrányaira lennék kiváncsi. Tudjátok ti sztem mire gondolok... !
Pl: Mennyire szervízigényesek...stbstb!
A tapasztalatotokra vagyok kiváncsi, milyen a moci ?
Mi van már, DDT, VIK, többiek? Mi lesz a talival? Kedd van, meg kellene beszélni a részleteket.

Kispok, ha nem gond innen nem mennék le reggel Budaörsre és majd onnan megint vissza, hanem valamilyen köztes úton kellene találkozni. Mi a véleményed?
C U K R Á S Z O K ! ! ! ! !

Hétvégi tali
tényleg, elfelejtettem elkérni Ago-tól... írok neki!
egy teljesítmény görbét majd azért tölts fel....
Ja és elfelejtettem, a motor most egyszóval:"AZTAKURVAKIBASZOTTÉLETBEDEÁLLAT!"

u.i. Kösz Ago, mégegyszer!
Na ez nem lesz egy 2 soros poszt, azt most előre elmondom. Próbálok sorba haladni a dolgokkal....
Egy nem várt kölcsönt visszakaptam pár hete... Ezzel ismét a gyerekkori énem győzött és régen a PC tuningolásból kinőve, a motortuningra vetettem rá magam. Persze sose volt annyi pénzem, meg valahol sajnáltam is rá...de most engedtem a kísértésnek és belevágtam a pár hónapja összerakott excel lista megvalósításának.
Felkerestem Agot és lebeszéltem vele a listámat. Annyi módosítás történt, hogy PC, helyett egy használt "jóáras" 3-1ben Bazzaz rendszer került fel és "kihúztuk" a xenont. A lista a köv: Bazzaz, fok. kijelző, speedohealer, 1el kisebb első fogaskerék, sportlégszűrő.
A történet úgy alakult, hogy 2 hete szombaton vittem volna Agohoz beszerelni a cuccokat, de pénteken végigvert a hidegrázás-agyvérzés-szívinfarktus hármas, mert kigyulladt a tankolásjelző lámpa. A probléma, nem a lámpában keresendő, hanem abban, hogy színültig töltött üzemanyagtartály 118 KM alatt 3,5 literre fogyott. Ez durván 13 literes fogyasztás városban . Ekkor úgy fél percre az út mellett hirtelen nem tudtam mi a francot csináljak, hogy mi történhetett a motorral?! Ago-val egyeztetve arra jutottunk, hogy csak és kizárólag a Raptor dob kavarhatott be, hisz csak ez került fel télen, ami után igazából nem is használtam a motort. (utólag nem mondom, hogy szar a dob, csak az én motorom, nagyon nem szerette) Ekkor Ago segítségével, egy R6-os versenyző ismerősétől, sikerült lealkudva relatíve olcsón egy aprókavics versenyrendszert szerezni... persze jócskán meghaladva a tervezett keretet. Csütörtökön fel lett szerelve és késő este hozzáállítottuk Agonál a Bazzaz-t. Padozás közbe kiderült, hogy a riasztó reléje, be-be tilt a gyorsításnál a rázkódás miatt, ezért pufizacskóba tekertük, de sajnos nem szünt meg teljesen. A lóerő adat valószínűsíthetően kb. 130 ló főtengelyen, de a be-be tiltás miatt picivel kevesebb.
A most hétvégén volt Tommot képzésről, már csak a hétvégi talin mesélek, mert lusta vagyok ennyit írni és rohadt fáradt... akit érdekel, eljön rá.
Na ki jon a 7vegen a talira eddig nem sokan jeleztek hogy jonnek sajna
Pedig szerintem jo lesz csak minnel tobben legyunk
A gyári lánc 532-es, tehetsz vékonyabbat is helyette. A gyári áttétel 16/48. Kérdezd meg őt, talán tud Neked okosban szettet:06-30/97-58-678 Kutya!
Bocsi de sajnos nem tudok olcsóbban
www.motordiszkont.hu oldalon az jó ár nagyon
Lehet hogy tudok 40 körül szettet, utánakérdezek.
Majd írok mi az eredmény.
Ez ugyan drágább (még talán úgy is hogy innen tudok 15% kedvezményt)
de mintha valaki 14-es lánckereket keresett volna !?
R6
Ja és árban nagyon jó.
Yamaháéknál min 65.
Pl:http://www.r6parts.hu/?groupid...
Hello.

http://www.motordiszkont.hu/os...
Én ezt vettem. Más lánc olcsóbb de nem bir ennyit.