Én régen rendíthetetlen Castrol párti voltam de a MOTUL meggyőzött.
Motorba ma már csak ezt használom, csak autóba rakok Castrolt
abba az is jó.
Persze nem vagyunk mind egy véleményen.
Sziasztok! Olajat fogok cserélni, és nem tudom eldönteni, hogy motul 5100 legyen, ami ugye félszintetikus, vagy Castrol Power 1 Racing fullszintetikus, mert egy áron tudnám beszerezni őket, csak a Castrollal még nincs tapasztalatom. Azt hiszem már egyszer kérdeztem, de szeretném ha esetleg néhányan még segítenének... Köszi
Eddig Én is abban a hiszemben voltam hogy kb 10% az eltérés a valós és a mutatott érték között, persze a csalás mértéke gondolom változó nem minden sebességnél ugyan annyi de kb 10%.
Ezt Én el is fogadtam, végülis tök mindegy számomra.
Na de az a teszt az ezresekről amit belinkeltem akkor mi
Nagyon egyszerű. A 6-ik vége teljesen más. Azért kisebb a tévedés mert a km/ó megáll 299-nél de még gyorsul a gép. Ezért a végén kisebb lesz a csalás. Ha megnézel on-boardokat akkor láthatód, hogy rengeteg ezres moci megy 299-et 5-ben. Majd felvált 6-ba és ott is megfutja de közben a fordulatszám emelkedik. Nyilvánvaló, hogy nem lehet egyforma a két 299.
Agó-ék valóban nem tévedhetetlenek de ha 2 fékpad beméri (1.Fuchs és 1 Dynojet), hogy a Tizedes 252-őt megy a 4-ik végén az óra meg 278-at mutat akkor hajlamos vagyok elhinni.
A K4 750 254-et ment 4-ben a fékpad meg 226-ot igazolt.
A vitával meg semmi baj nincs amíg kulturált keretek között folyik.
És én sem vagyok tévedhetetlen.
Mielőtt még heves vitába kezdünk nem vitának szántam a hozzászólásomat.
De érdekes hogy mekkora szórás van eredmény és eredmény között.
Végülis nekem tök mindegy mennyi az annyi, megyek egy kisebb vagy nagyobb kört és jól érzem közben magam, ennyi.
Nem azt mondtam hogy nem csal hanem azt hogy a fordulatszámbotrány a 2006'-os R6R-nél volt szerintem!
Bár most hogy jobban megnéztem Te is a 06'-os évjáratra írtad link
Egyébként minden tiszteletem az AGO-é de ők sem tévedhetetlenek.
Ahány helyre mész annyi eredményt kapsz, ki tudja eldönteni melyik a hiteles.
Ez ügyben mindenki mást és mást mond, egyben viszont egyetértünk, bizony csal valamennyit az óra.
Na de mennyit ?
Itt egy teszt: Mérési eredmények
Érdemes megnézni az eredményeket akkor most hogyis van ez ?
Asszem ez kevesebb mint 10% eltérés !
A motorok 99% jóval többet mutat mint a valóság. Úgy fordulatszámban mint sebességben. Egyszer majd menj el Agóhoz és rakd fel a motort a padjára. Elfogsz csodálkozni. Negyedik végén a legkisebb csalás amit láttam 20km/h volt. Fordulatszámban valami 800.
Szerintem nem a "régi" R6 nál volt botrány a valótlan fordulatszámban hanem a legelső R6R nél (2006') ami még 20 ezerig volt órázva annál mutatott kb 1 ezerrel többet mint a valóság.
Nekem nem túrázni kell az a lánckerék, hanem madarasra gyorsulni... :P Meg addig az egykereket se akarom erőltetni míg gyári az áttétel.. Meg kb 90%ban városban használom...
-1et nem vette észre? Akkor hülye! Startból ott észreveszed, hogy 1 fokozattal feljebb kell kapcsolj! (tapasztalat) Most képzeld el, hogy -2 -3al h fogod használni...
Most jut eszembe a 16.000 az stimmel mert valós adatokat írt az áttételemre meg arra mit az óra mutat.... Azaz 4szabály 244km/h a valóságban óra szerint és a gép szerint is.. :P És a többi sebesség szabályai is stimmeltek :P
Ezt a fordulatos dolgot nem vágom... Hawer mta h elöl a -1-et nem igazán vette észre.. Jó lenne hátsóval együtt cserélni akkor lenne patent, deh annyi lóvém most nincs meg ápr 31ig nem is lesz és addig lépni kell vmit... Most az 532-es lánchoz 530as kerék akk jó? Mert egy régebbi bejegyzésben olvastam h lehet klappol...
Feledvén azt a tényt, hogy a motorod nem forog 16 000-et. Legfeljebb óra szerint. A 06-os is "csak" 16100-16300-at forgott. Ebből volt a balhé. A gearcommander meg valós fordulatszámmal számol. Szerintem.
Motorba ma már csak ezt használom, csak autóba rakok Castrolt
abba az is jó.
Persze nem vagyunk mind egy véleményen.