Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha jól emlékszek 2,6. De én bele szoktam priccolni majdnem mind a 3 lityit
Jah kis kiegészítésként: 2003-as R6.
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, hát ha valaki a témában jártas meg tudja válaszolni. A szervízkönyvön nem tudok 100% -osan elmenni. Ha olajszűrőt is cserélek, akkor pontosan hány liter olajat kell töltenem a gépezetbe? (2.4, 2.6 vagy 3.4)
Elvileg a hely ellen senki se ellenkezett (eddig), az időpont még nincs lefixálva.
Te tudsz 20 fokos időig várni? Stabil 10 fok és indul a szezon!
szeqaqa,

Ha 20 fölé megy, akkor azért időben be kell jelentkezni.
Nem tudom miylen fokozatkijelzőről van szó. A nálunk lévő 8 fajtából egyiknél sem kell elvágni vezetéket. Vagy csati közé dugni, vagy csatiba bedugni vagy rácsiptetni meglévő vezetékre.. de elvágni nem kell sose
VIK-001,

Én csakis gyárival megyek. Van nálam pár féle (EBC, LUCAS, Orient Express, stb..), de nekem a gyári jött be eddig...
Igazad van, hozzá nem értőnek nem szabad belenyúkúkálni, csak az a baj, hogy használtan vettem, és fogalmam sincs, hogy előtte volt e babrálva vagy sem. Úgyhogy nem tudom mik lehettek a gyári értékek
Fokozatkijelző beszereléséhez kell vezetéket megvágni, vagy csak csatikat kell összedugni?
Pontosan, ez egy gyárilag beállított értékek amit nem hasraütéssel és érzés alapján állítottak be. Nekünk legyen elég a diag mód ott tudjuk ellenőrizni az értékeket. Még a Yamaha World is AGO-t ajánlotta, hogy Ő tudja beállítani, ha ki van nullázva, ha meg nincs nem kell hozzá piszkálni! AGO viszem majd a picikét hangolásra, ha 20C felé megy a hőmérséklet.
ave Mester! Jól beszélsz csak most megmontad a frankót nekik így nem állítgatják el nem lesz mit vissza állítani! Amúgy kuplungtárcsát mit használsz? Csak gyárit? Sztem R6ban cserés lesz!
lumbergh,

a deklivédő olyan 35KHUF, a vázvédőt nem tudom fejből!
Ha kell, újat tudok rendelni!
Nem akarok belevauvau, de az, hogy elállítgatjátok - meg kinullázátok - a CO és más adatokat az ECU-ban, azért eléggé nagy felelősség, na meg bátorság.....

Igazándiból nem azért van az ott, hogy véletlenszerűen módosítgassátok. Nem akarok rémísztő dolgokat mondani, de voltak már olyanok, akik aztán hosszű ideig hordták szervízről szervízre, hogy végre újra jó legyen...
a munka kell, mert benzint és gumit eredményez. meg nemesít is :)

kellene az újdonsült motorra (05 r6) nekem karbon deklivédő és vázvédő. csináltatott-e valaki ilyet? ha igen, hol és mennyiért? thx
detto
C1: 1, C2: -2, C3: -3, C4 -1. C1-et 3-ra emeltem, C2-t pedig 4-re. Többit hagytam úgy
Neked mi volt az eredeti érték? És mennyivel tértél el tőle?
kösz az invitálást, remélem igen, csak az akkut időhiányomat kell legyűrni.. ezek szerint van szervezett r6 móka? :)
Zorkán,

kizárt, hogy addig álljon....
Ma kiprobaltam milyen a valtozas.amikor feljebb vittem a c4-et bizony rendesen elkezdett a kipuffom durrogni.szoval gondolon ugy mar tul sok benzint kap.viszont az alacsonyfordulati erteket kicsit fejebb raktam es sokkal jobb lett a gazreakcio mint elotte.eddi mindig kicsit fulladt ha alapjaratrol hirtelen gazt adtam.mostmar ez megszunt.
Mivel minden motor más ezért nem lehet mindenkinek 0 az érték. Ne babráljátok! Én majd viszem a mocit szelephézag ellenőrzésre a Yamaha Máthé-hoz debrecenbe és ott megnézetem ezt is. PC hangolás előtt ezt is rendbe akarom tudni. Ma ha emberi időben végzek a munkámmal akkor leugrok és megnézem nekem milyen értékek vannak. (nem itthon van a motor, az Anyóséknál pihen a fűtött garágyban a bikelift-eken beltéri ponyvával letakarva)
Véleményem szerint, minden 0-n volt. Az tűnik logikusnak.
Ago, ha pár hónapot (2-3) állni fog nálad, akkor én el fogom a PC-t és az Öhlins-t vinni.... De sajna nem lesz olyan szerencsém..
Eladó használt cuccok Yamaha R6 (2006-)
Power Commander: 45KHUF
Full Akrapovics rendszer: 180KHUF
Öhlins korményteló: 70KHUF
Engem csak az az egy zavar, hogy használtan vettem a motort, és nem tudom, hogy ezek voltak alapból beállítva vagy sem. Sőt azt sem tudom, hogy mik a gyári értékek. Majd ha valahol szereztem több infot, mindenképp leírom ide is.