Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv a csapatban! Remélem a tavaszi haverkodós R6 talira jössz?!
kössz, most kezdődik a nagy átváltoztatás, uh biztos élek vele :))
Grat hozzá, sok balesetmentes kilométert!
2001-es "idomsérült" R6-om eladó hirdetés az adatlapomon, ha tudtok valakit akit érdekel szóljatok. Köszönöm!
üdv.
Amiben tudunk segítünk!
hello r6-osok. csatlakoztam hozzátok, uh bejelentkezem :) majd lehet, h kérdezek néhány okosat..
Párszor leírtam már itt-ott. Legjobb tuning a lánckerék variálás
Ne állítsatok rajta szerintem! Én ha jól tudom ez az alapjárat közeli értékeket lehet vele variálni, tehát szebb alapjárati járás. Aki tuningolni akar az powercommander!
OFF:

Nem motoros téma, de eddig az egyetlen olyan dokumentumfilm sorozat, amiről azt mondom sok érdekes dolgot tud mutatni. Ez pedig a Zeitgeist. Akinek nem kell bemutatni, az (sajnos csak angolul) megnézheti itt a 3. részt: http://youtu.be/4Z9WVZddH9w
Összesen 6 nap alatt, 1,7 millióan nézték meg. Azt hiszem ez mutat valamit...

Aki pedig nem ismeri, annak az első részt pedig magyarul, itt nézheti meg (14 részre van darabolva): http://www.youtube.com/watch?v...

Bocs az OFFért.
én is erre a funkcióra koncentrálok rá...
Én csak a gázon tudok állítgatni ...ha húzom megy , ha nem akkor nem ...
Én a helyetekben nem matatnék bele az agyába.
Én is olvastam a bejegyzéseket. Mindenképp azért a PCV + Ago-ban jobban bízom. Nem tudom mennyivel károsodik jobban a motor, azzal hogy én barbár módon matatok a karakterisztikájában?! Többet ér nekem a motorom egészsége, minthogy én nekem ideiglenesen jobban ugráljon...
na erre kíváncsi leszek mi sül ki a sok állítgatásból.....
Az Amcsik kipróbálták! Ahogy olvastam nem tértek el a gyári értéktől nagyon, csak mindenhol adtak neki +3-at. Mindenki azt írta hogy érezhetően jobb lett, és kettőben könnyebben emeli az elejét...
Nem tűnik bonyolultnak, de én mégse fognék hozzá. Nagyobb az esély, hogy elbasznám (mint a PS3-omat), mint hogy valami érezhető tuningot kihozzak belőle... (szerintem)
lehet mégsem olyan 1szerű.
Én nem tudom, hogy okos dolog csak úgy ezzel kisérletezni... Szerintem "veszélyes vizekre" lehet ezzel menni!
a c1-c4-ig az meg valószínű a hengerek lesznek! (Cylinder)
besza behu SS Manuál!




Azt írja itt elvileg hogy a 0-ás érték a gyári beállítás, amitől el lehet térni + vagy - értékben. Max 25%-ot lehet neki adni...
Megnéztem az értékeket. találtam egy cikket róla, csak nem értem teljesen az egészet, meg azt sem írják mit miért mennyire kell állítani, csak leírják, hogy mi az amit lehet. Szóval C1: 1, C2: -2, C3: -3, C4 -1.
Itt a link amit találtam, lehet, hogy te többet kiveszel belőle: R6 CO
Az igen! Irigyellek máris! Csinálj before-after kép+videókat!
Most kap egy k&n légszűrőt, a power commandert rakom bele, olajat és szűrőt cserélek, felrakom a állító szirmokat és kormány anyát. fejidomtartó konzolt cserélek, mert heggesztett van rajta. Hátul a felfüggesztésbe van egy kutyacsont szerű alkatrész abban cserélek csapágyakat. 1 éve mikor megvettem, gyertyát cseréltem, hűtőfolyadékot, fékfolyadékot, búbos plexit kapott, karbon hátsósárvédőt, kormánycsillapítót, termignoni dobot összekötőcsővel, meg villahidat mert volt benne kis hajlás (csapágyakkal), komplett jobb első teleszkópot, mert abba is volt minimális amire azt mondták ez szinte semmi, de biztos ami biztos kicseréltem azt is. Na meg amit kifelejtettem :-)
Mit szerelsz rajta azon a hibátlan motoron?
Így szerelés közben könnyen fellapozható!