Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem jó a mail cimed.
Hát ebben van. Pl le tudod tesztelni a hűtő ventilátort (5 ször ki be kapcsolja) levegő hőmérséklet, légköri nyomás, gázálás, lámpákat tud tesztelni, hibakód történet, hányszor dőlt járó motornál, stb-stb.
Ez csak a tiédbe van... az enyémbe ilyen nincs! Milyen érdekes dolgok vannak diag módban?
Benne van a service manualba. Gyújtás le 2 gomb benyomod és nyomva tartod, gyújtás ráad. Addig nyomod amig nem irja ki a diag feliratot, ekkor elengeded. Aztán megint mindkettő nyomva tart(ha jól emlékszem) ekkor belép a menübe és a gombokkal tudsz lapozni. De ha co modba lépsz be el ne állísd az értékeket.
Legalább nem kell a leeresztésével foglalkoznod, nézd a jó oldalát a dolgoknak!
Hát igen, nagyon jót tenne a motornak. Legalább nem csak a benzin fogyna belőle, hanem majd az olaj is
Ki mondta, hogy nem lehet használni? Toljad neki, úgyis csak a hang a fontos!
Jah, meg tettem fel pár képet a szűrőmről. Esetleg ha így jobban érdekelne valakit. De ha nem nem. Mikor csináltam a fényképeket, pár másodpercre beindítottam a szűrő nélkül, a fedél sem volt rajta. Tetszett az a hang. Kár hogy nem lehet úgy használni
BMC
Etanolt kell tankolni! Igaz 40 rugó, meg nem minden motorba lehet, de pár lóerővel jobb lesz a gépezet....
azt meg hogy?
De akkor a használati utasításban miért írják, hogy nem ajánlatos ezzel leállítani a motort? És a lámpák is úgy maradnak, szóval az is csak zabálja az akkut.
basszus én meg azt hittem az a piros gomb arra jó hogy ha megy előttem valaki és nem tudom megelőzni azzal tudom kilőni előlem .....
Ago és roadking, megemelem előttetek a kalapom! Ismét egy hoax lufit sikerült kidurrantani, ami megint valami elcseszett mendemondából alakult ki... Ezentúl azt fogom használni.
A vészleállító kifejezés a hibás! Valaki elnevezte így ,aztán rajta maradt, Ago Moptors-nak van igaza,mindíg ezzel kellene leállítani a motort ,ugyanis ez a kapcsoló csak a gyujtást veszi el ,így a motor többi áramkörét nem szakítja meg üzem közben. Sok elektromos alkatrésznek ugyanis nem tesz jót ,többek között a gyujtáskapcsoló érintkezőinek sem! Vajon miért van az ,hogy 4-5 éves motorokon szarozik a gyujtáskapcsoló?
Bocs hogy kicsit hosszúra nyult!
szegaga,

mindig...
A motor vészleállítóját a jobb kéznél kell-e használni a motor leállítására, vagy az csak vész esetére való és nem ajánlott használni.
mit?
Akkor, ha jól értem nem irdomos használni csak vész esetében.
Többek között azért "kéne" a vészleállítóval leállítnai a motort, mert az arra van kitalálva, hogy megszakítsa a "nagy" áramfelvételt ellentétben a gyujtáskapcsoló betétéjével...
Nem vizsgálhatjuk a "Cigis ember" miatt... Annyi az infóm, hogy ez csak szarabb lesz, de olyan emberek irányítják az árát, akik felettünk vannak...
x-akta...drága a benzin...
Ha felakad a gáz jól jöhet, talán akkor használnám a gombot. Mivel van egy eset, amikor látok értelmét, ezért az ügy lezárva. Keressük a következő X-Aktát.
biztos van olyan okos a Yamahánál aki megmondja neked, hogy mire való :D Mondjuk a kezelési útmutatóba is azt írják, hogy vészhelyzetben ha a motor felborult vagy a gáz felakadt akk kell használni h leállítsa a motort, de dőlésnél járó motornál alapba le kell állnia....és amúgy vissza is lehet nézni, hogy hányszor volt ilyen leállás a motorba. mármint dőlés miatt. Igaz ki is lehet törölni.
Na akkor 1 pont annak, hogy semmi értelme a vészleállítónak...
így van