Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nálam is az lesz, nem bízom a véletlenre. Csak még Ferinél van a régi kipuffom, de el fogom hozni. Viszont a tompítót muszáj lesz csináltatnom, ausztriába lelőnének nélküle...
Ott nem csak az E betűt fogják nézni, meg hogy megfelelő e a hangja...kérnek műbizonylatot is meg mindent. Engem már elküldött egy k*csög hatósági vizsgára...de nekem eleve nem volt akkor E betű, szal visszadobtam a gyárit.
Ezt találtam,hátha kell valakinek.

http://www.manualedereparatie....
Hát az integrált indexel szerelt motorokat jól meg kell figyelni, hogy merre is az arra. Tény, hogy külön áló indexek távolabb vannak egymástól ezért jobban felismerhető merre is szándékozik kanyarodni. Én előrre-hátra ledes indexeket tettem sokkal erősebb a fényük, mint a kicsi normál izzós indexeknek és kb 4-5 ezerért vettem bele relét ami tud normál villogást, 2-őt villan gyorsabban vár picit, 3-at villan gyorsan vár picit. Én az utolsót szeretem használni nagyon bejön nekem. És ha leveszed a gyujtást pár másodperc múlva alapbeálításra vált vissza.
Nem az indexre értettem, hanem a kipuffra. Sajna 1-2 rendőrtől már érdeklődtem. Ő neki bőven elég, ha "hangosnak" találja és simán elküld "KPM"-re... ezzel ő nem bukik semmit... de leszarom, mert csináltatok tompítást bele és akkor simán átgurul a vizsgán...
Ha nincs elöl indexed (mondjuk nekem van) akkor semmiképpen sem, mert mkp-on nem kötelező az index. De rendőr legyen a talpán amelyik megmondja hogy ez gyárilag ilyen vagy utólagos átalakítás.
Ő nem is büntet meg érte, hanem elküld a KPM-re...
Teljesen jól látszik rajta hogy merre indexelsz. Viszont lényegesen olcsóbb egy pár index mint egy ilyen lámpa.
Nem büntethet meg érte.
Van benn E jel, de egyébként ezt a rendőr nem "szokta" nézni csak a közlekedésfelügyelet és indexnek nem kötelező lennie a motoron mert karjelzéssel is jelezhetsz.
Az mondjuk igaz ha nincs hátul akkor elöl sem lehet és úgy még a műszakin is átmegy.
Köszönöm Mindenkinek a segítséget!
A próféta szóljon belőled! Én őszintén szólva kurva hangosnak találom, befordulok bármelyik utcába és ha csak gurulok, az összes autoriasztót felébresztem... Ja és az enyémben is van E jelzés, de újabban 1-2 éve leszarják. Mondjuk azt is tudom, hogy Magyarországon nem igen van olyan hely, ahol lehetne steril labor körülmények között megmérni a hangját a motornak...
nekem sincs relézve! De a 120ba belefér sztem! :)
Nekem is indexes hátsó lámpám van, meg xenon, meg sportdob. Igaz az elvileg eu normás. Nekem nem volt gondom még rendőrrel. Igaz rendőr függő, van aki keresi hogy is büntethet meg...
http://www.motostyling.hu/webshop/kulso-optika/indexek_tuareg-ledes-ind
ex

Nekem ilyen van, de ha előre is veszel, akk kell alátét is. azt a danger.hu-ról rendeltem. Meg ha ledes lesz, akk gyorsan fog villogni.....vagyis kell egy relé is. De nekem az nincs
Akk biztos a 2009-es modellen már másképp van.
Google a barátod:

http://www.google.com/#sclient...

Itt lehet találsz olcsóbban is...
www.danger.hu
itt nézz szét...
Kajtatok valami normális ledes indexet inkább...
Azért kellett levenni mert a négy csavar felett van egy műanyag tálca ami eltakarja a csavarokat. Ez a tálca lenyúlik teljesen az ECU alá és ott volt még két bolha amit ki kellett vennem hogy a tálcát fel tudjam normálisan emelni. Esetlet aki ilyet akar csinálni nyugidtan kezdjen bele mert nagyon egyszerű és gyors.
Köszi amúgy és a tied sem éppen szar!
akkor marad a kézzel indexelés.....
Szia!
Azért nem akarok olyan hátsó lámpát mert attól tartok hogy mások nem fogják tudni jól kivenni hogy merre tartok. Meg a rendőrnek elég lesz megmagyarázni a kipuffot...
Azért köszi a linkeket!
Leömlő maradt a gyári. Nem ad annyi pluszt, amennyiért megérte volna csináltatni. Csak az alján, a katalizártól lett levágva a "régi rész".
Leömlőt mennyiért csinálták,vetted?
Valsz kissebb esélyel basznak meg érte, mint engem fognak a durci kipuff miatt...
le van baszva,én egy éve járok ilyen lámpával.