A régin, és az újon is nyitott dobom volt, gyári szűrők mellett, semmi probléma nem volt vele. Mire gondolsz, nem túl jó megoldás alatt?
Egyébként, ha gyári, ha sport, ha nyitott, ha gyári dob, szerintem utcán tökéletesen mindegy...
Tavaly év vége óta nincs sport dobom, gyári a levszűrőm, és 200-as gumival jártam, totálisan azt éreztem, mint a 180-as gumival, sport dobbal...szavakbaa öntve annyit, hogy "akurvaéletbe". Sorry a trágár megnyilvánulásért, de mi, földi halandók, közúton, néha pályán milyen különbségeket érzünk? Semmit, szerintem... Spies már érezhet, és variálhat, de nekünk nem tök mindegy?
Sziasztok!
Sikerült felszerelni a kipuffot. Itt egy kis hanganyag róla telefonnal készült így közel sem olyan mint élőben.
Hallgassátok!
Jah és nem halk de legalább kurv@ hangos...
Kár, pedig állat jó volt. :)
Találkoztam 5-6 motorossal, mindig borzasztóan örültünk a másiknak a lámpánál, mert így igazolást nyert, hogy nem csak mi vagyunk hülyék. :)
Egyébként nem értem ezt a kivantós dolgot, nyertek vele kb. 15 ezer forintot, cserébe két óra biztos elmegy a kivonatással, plusz 6 hónapig semmiképpen sem ülhettek rá, akármi van.
nekem is BMC sportlégszűrő van benne, de szerintem ne legyen kifogásod a márkával. bőven tett már le az asztalra. amúgy ha 2000-2500km-enként kiveszed és rendbeteszed semmi gondod nem lesz vele. én vettem hozzá tisztító szettet (mosó+spray), így lehet hosszabb élettartalomra jó lessz, mint a gyári, amit dobhatsz ki 1 használat után.
lehet h a "megcsinált" R6 nak nem az volt a lényege h úgy hátbaverjen mint egy teniszező hanem a lineárisságra/kihasználhatóságra volt állítva.... lehet egyébként még a kerék méretből adódó "gyengébbség is" pl a Te motorodon 180/60 amivel mentél 190/55 de mivel a 190es gumik hegyesebb profilúak (nagyobb ármérőjűek )...
Mikor lecseréltem a gyári dobot a sportdobra érezhetően jobb lett. Könnyebben veszi a fordulatot. Talán egy jobb szűrő javíthatna a helyzeten, de szerintem annyira sokat nem dob rajta.
Egyszer ültem egy komolyabb r6-on (Sport légszűrő, komplett rendszer, 1 foggal kisebb elöl) de nem éreztem jelentős különbséget. Pedig húztam neki.
Valaki akinek R6R-je van ment már 05 előtti R6-al?
Kíváncsi lennék mennyivel jobb az R6R, illetve mennyire kényelmetlen ehhez képest...
Szerintem alacsony fordulaton gyári szűrővel is valamennyire olyan a hangja, viszont a sportszűrő felerősíti azt. És nem lett gyengébb alacsony fordulaton ezzel a kipuffal, sportszűrő nélkül?
Nekem gyári szűrő van benne+ sportdob. Nem tudom mekkora javulást lehet elérni egy sportlégszűrővel. Mindenesetre már 1 tiszta szűrő is javítana a helyzeten szerintem...
Neked milyen dob van rajta?
BMC van most benne, de nekem nem jön be ez a márka. Ha valakinek esetleg kellene eladó. Még nem tudom mi legyen. Megpróbáljam a K&N vagy tegyek gyári szűrőt. Csak attól félek, hogy nyitott dob mellett a gyári szűrő nem túl jó megoldás.
Amúgy jó hangja van!