Konkrétan nem csak rád gondoltam, de ez se rossz megoldás, viszont mivel 140 KM-re vagy, szállást is kellene intézni. Milyen lehetőségek vannak a faludba? Én azt tudom, vállalni még, hogy itt a Pólus Centernél találkozok, azokkal akik az M3-ason jönnek és közösen megyünk le.... Persze ha a többi nagyérdemű tagnak megfelel.
B verzió, ha valaki Pesten szervezi meg, mert akkor a pestiek között az 1-1 vidéki R6-os tulajt könnyen el lehet szállásolni. Konkrétan nálam is megférnek páran.
De csodás is az az érzés... Remélem fogunk tudni együtt motorozni, valamikor tavasszal.
Tényleg, nem szervezünk egy R6 találkozót? Kis bográcsozás, sütögetés, dumálgatás stb. Én megszervezném, de panel style-ba lakom, ezért a bogrács nehézkes...
A második . 5 évig nyúztam a CX 500-as Hondát, de most sajnos kimaradt 10 év. Nem akartam én motort venni, csak elmentünk nézegetni, hogy majd tavasszal talán, aztán elkapott a bizsergés! Egy hónapig járkáltunk, először olcsó régebbit akartam, majd miután szembesültem a kínálattal, mondtam, hogy inkább drágábbat, de jobb állapotut. De így is elég lehangoló volt a kínálat. Aztán egy szombat este 6-kor telefonon érdeklődés, kocsiba, irány Veszprém és elkezdődött a szerelem. Hát ennyi
Köszi Neked is a segítséget, ezt is megfontolom. Rossi nem vagyok, inkább a szolídabb motorozást választom, a két gyereket még fell kell nevelni. Ha elkap a "láz", akkor inkább felmegyek az M1-re, aztán ott egy kicsit kiélem magam. Utána vissza a nyugiba.
Másik. Szerintem egy átlag motorost közúton bármely gumi kiszolgál.előbb fog a kátyus olajos aszfalt eldobni mint egy 30e guma tapadásának hiánya.Ha nem vagy rossi.
Nehéz jó kompromisszumot találni.Evvel a mocival lenyomtam már 45ezret volt sport attac,road a..,pilot po.... gyárilag.de nekem a misi tetszett legjobban.valoszinüleg a 2ct misivel nem fogsz csalodni.drágább de sokat bir.
Beletrafáltál! Tényleg f*ngom sincs, hogy most melyik is legyen. Ha minden jól megy, igazából most leszek motorosegér, így gumik terén nincs semmi tapasztalatom. Mindenki hozzászólásában tuti van igazság, de ugye mindenkinek más a mocija és máshogyan is használja. Csak ugye a gumi nem olyan, hogy veszek 10 db-ot, aztán próbálgatom. Majd bedobom a kalapba a jelölteket aztán húzok egyet és vagy-vagy
Conti Race attack (kopik mint a állat de tapad is)
Road attack (nem vészes a kopás, és a profilja sokkal hegyesebb)
mikor felrakattam alig ért le a lábam kajakra!
Pirelli Supercorsa (nagyon jól tapad, könnyen melegszik)
Michelin Pilot Power 2ct (jól tapad, és aránylag sokáig húzza)
nekem sikerült 10e km-t elminni vele igaz a szövet már kikandikált
Azért para hogy pl pályán középen túlmelegszik a slikgumma, ott azért észnél kell lenni. Nem éppen 130al szoktam Pestyre járni...
Slick vs egyéb témában a Superbike- magazinban (ha jól emlékszem) volt egy teszt, amiben összahasonlítottak túra/sport/slick gumikat, hogy melyik, hogy teljesít a különböző körülmények között. Ezt esetleg érdemes felkutatni.
Egyébként pedig a slick gumik között is jelentős eltérés van, hiszen más a kopóréteg és más a teherviselő rész is az egyes típusoknál. Tavaly a Pirelli pl kihozott egy "PRO" megjelölésű gumit, ami kb SC2,5 keménység lehet, véleményük szerint kevésbé befolyásolja a teljesítményét a hőingadozás, de teljesen más a teherviselő rész, mint a többi Pirelli slick esetében. Nem kizárt, hogy ez utcán is megállja a helyét
Ha kell van egy eladóm
(Tényleg használom, de nem eladó, még van benne jó pár kör edzésre/versenyre)
utánaolvastam és rengetegen írnak erről véleményt és majd mind ugyan arra vajaz
bemásolok ezekből 3mat:
"ha pályakezdő vagy felejtsd el a slicket. nem fogod tudni annyira felmelegíteni h rendesen tapadjon. utcai sport gumi hamarabb melegszik és kezdő tempóhoz sokkal jobb szerintem."
"A slicsk hiába vágott a "NOT FOR ROAD" igaz marad. Az utcai gumi olyan keverékből készül, hogy hamar, és széles felhasználási körülmények között melegszik, és lassabban hűl le. Ez nagyon jó az utcai használatra (ha végig gondolod). A slick akár vágott, akár nem arra lett kifejlesztve, hogy nagy terhelésen ide oda döntögetve folyamatosan melegen tartsd, de a váltott kanyarokba azért a másik oldal pihen, hűl. Pályára egy Michlein Pilot Power messze jó, ugyan úgy lehet fektetni a gépet. Ugye nem szokták a haverok mérni a köridődet. Akkor nem kell slick. Utcára viszont halálos ítélet. Nem tudsz ! akkora tempót menni, hogy meleg maradjon, tehát csúszik. (a tapadás nagy része lényegében nem súrlódás, hanem kakaszkodás, azaz a gumi belenyomódik az aszfalt érdes gödreibe, és így a gumi beleakad az aszfaltba, de ez csak melegen megy) Autópályán viszont a közepe túlmelegszik, és megint meghalsz. De tényleg.
Utcai gumit vegyél, az a jó!"
"Minden versenysport abroncsnak van egy különös tulajdonsága. Elég magas hőmérsékleten üzemel, és ha túl hirtelen melegszik meg, vagy hűl vissza a környezet hőmérsékletére, akkor bizonyos összetevők elpárolognak belőle. Ezután közel sem nyújtja azt a teljesítményt, amit egy egyenletesen felmelegített, futamok között állandó hőmérsékleten tartott, majd szintén a gumimelegítő segítségével fokozatosan, lassan visszahűtött ugyanolyan gumi. Magyarul mehet a kukába."
...hááát nem is tudom.
Ha máshol utánaolvasok akkor azt írják lassan melegszik, gyorsan kihül és kb 5e km amit kibír persze ez függ a vezetési stílustól és az adott mocitól is. Ha nem így van akkor Én annak csak örülni tudok, bár nem érint a dolog mert ha majd Én leszek az über fasza versenyző csávó akkor biztos slicket veszek de addig megteszi egy "utcai" gumma is.
A vágott slick támához annyit: hamarabb bemelegszik, mint egy utcai gumi, de hamarabb el is veszti a hőt... esőben sokkal roszabbul tejlesít... ha normális keretek közt mentem (120-140), szinte ugyanannyit elmentem a vágott slickkel... én átlagosan egy jó állapotú slickkel utcán 3-4.000 km tudtam elmenni hátul, ami szerintem jónak mondtható. Jah és ha tartósan mész nagysebességgel, akkor pillanatok alatt lekopik..
Nekünk Bp előnyösebb lenne, Győr már elég messze van!
Felmegyünk valamelyik hegyre Budán! (és kigyújtsuk )
B verzió, ha valaki Pesten szervezi meg, mert akkor a pestiek között az 1-1 vidéki R6-os tulajt könnyen el lehet szállásolni. Konkrétan nálam is megférnek páran.
Remélem az időjárást is tudod befolyásolni
Tényleg, nem szervezünk egy R6 találkozót? Kis bográcsozás, sütögetés, dumálgatás stb. Én megszervezném, de panel style-ba lakom, ezért a bogrács nehézkes...
akkor tök 8 mit veszel rá... valami utcai sport gumit és semmi baj nem lesz ....
Conti Race attack (kopik mint a állat de tapad is)
Road attack (nem vészes a kopás, és a profilja sokkal hegyesebb)
mikor felrakattam alig ért le a lábam kajakra!
Pirelli Supercorsa (nagyon jól tapad, könnyen melegszik)
Michelin Pilot Power 2ct (jól tapad, és aránylag sokáig húzza)
nekem sikerült 10e km-t elminni vele igaz a szövet már kikandikált
Azért para hogy pl pályán középen túlmelegszik a slikgumma, ott azért észnél kell lenni. Nem éppen 130al szoktam Pestyre járni...
Egyébként pedig a slick gumik között is jelentős eltérés van, hiszen más a kopóréteg és más a teherviselő rész is az egyes típusoknál. Tavaly a Pirelli pl kihozott egy "PRO" megjelölésű gumit, ami kb SC2,5 keménység lehet, véleményük szerint kevésbé befolyásolja a teljesítményét a hőingadozás, de teljesen más a teherviselő rész, mint a többi Pirelli slick esetében. Nem kizárt, hogy ez utcán is megállja a helyét
Ha kell van egy eladóm
(Tényleg használom, de nem eladó, még van benne jó pár kör edzésre/versenyre)
utánaolvastam és rengetegen írnak erről véleményt és majd mind ugyan arra vajaz
bemásolok ezekből 3mat:
"ha pályakezdő vagy felejtsd el a slicket. nem fogod tudni annyira felmelegíteni h rendesen tapadjon. utcai sport gumi hamarabb melegszik és kezdő tempóhoz sokkal jobb szerintem."
"A slicsk hiába vágott a "NOT FOR ROAD" igaz marad. Az utcai gumi olyan keverékből készül, hogy hamar, és széles felhasználási körülmények között melegszik, és lassabban hűl le. Ez nagyon jó az utcai használatra (ha végig gondolod). A slick akár vágott, akár nem arra lett kifejlesztve, hogy nagy terhelésen ide oda döntögetve folyamatosan melegen tartsd, de a váltott kanyarokba azért a másik oldal pihen, hűl. Pályára egy Michlein Pilot Power messze jó, ugyan úgy lehet fektetni a gépet. Ugye nem szokták a haverok mérni a köridődet. Akkor nem kell slick. Utcára viszont halálos ítélet. Nem tudsz ! akkora tempót menni, hogy meleg maradjon, tehát csúszik. (a tapadás nagy része lényegében nem súrlódás, hanem kakaszkodás, azaz a gumi belenyomódik az aszfalt érdes gödreibe, és így a gumi beleakad az aszfaltba, de ez csak melegen megy) Autópályán viszont a közepe túlmelegszik, és megint meghalsz. De tényleg.
Utcai gumit vegyél, az a jó!"
"Minden versenysport abroncsnak van egy különös tulajdonsága. Elég magas hőmérsékleten üzemel, és ha túl hirtelen melegszik meg, vagy hűl vissza a környezet hőmérsékletére, akkor bizonyos összetevők elpárolognak belőle. Ezután közel sem nyújtja azt a teljesítményt, amit egy egyenletesen felmelegített, futamok között állandó hőmérsékleten tartott, majd szintén a gumimelegítő segítségével fokozatosan, lassan visszahűtött ugyanolyan gumi. Magyarul mehet a kukába."
engem erdekelne a pleko ha azt eladnad kulon akkor szolj legyszi
Slick szerintem nem valo utcara mert havernak az van es normal tempoval nem lehet menni vele mert kihül.ugy kell menni mint egy kamikaze
Ha máshol utánaolvasok akkor azt írják lassan melegszik, gyorsan kihül és kb 5e km amit kibír persze ez függ a vezetési stílustól és az adott mocitól is. Ha nem így van akkor Én annak csak örülni tudok, bár nem érint a dolog mert ha majd Én leszek az über fasza versenyző csávó akkor biztos slicket veszek de addig megteszi egy "utcai" gumma is.
Ha ez nem is de másikat tudok rendelni bármikor.