Hello!
Az index két szálas mert test és pozitiv.Az egyik oldali pozitiv az egyik sérgára a másik oldal a másik sárgára.Hogy melyik a pozitiv ugy tudod meg az égőhöz fogod és a motor fém részéhez érinted az égő másik polusát ha villog azt kötöd a sárgára. másik o u igy. sok sikert
Hi!
segítség:-(
van egy 06 r6-om. vettem hozzá int. hátsólámpát
A lámpa az egyértelmű, csak összedugom a csatlakozókat.Az indexnek viszont egy-egy sárga vezeték jön ki a lámpából, viszont a motoré indexenként két vezetékes.Mit mivel hogyan?
Mentem K5 1000-el amin -2,+3 volt. Semmi extra. Persze megy mint a barom meg húz 5-6-ban is de nem éreztem életveszélyben magam. Gondolom 600-on még úgy se.
nekem már volt sok motoron -2 elől ...
RS125
ZXR250
ZXR400
egyens futása stabilabb let a gépnek eleinte kicsit szokni kellett a forulást vele....
gyorsításban meg veszedel mit hoz....
250es zxr széria 400as ZXRt befogta....
Én régebben beszéltem profibb júzerekkel, de mind azt mondta, hogy a -1 +2 a max amit szabad állítani, mert -2 már sok lenne és irányíthatatlan lenne a motor normál használatban. Még a -1 is, sokkal többet dob arányaiban, mint csak a +2 hátul... de majd várjuk a beszámolót róla!
én tavasszal dobok rá egy -1et előre +2őt hátra ... de az is lehet h kicsit radikálisabb leszek és -2-t teszek előre....
végsebességét úgy sem használom ki a gépnek ....
menjen mittom én ... úgy 230-at GPS szerint de azt addig úgy h csak na....
Nem mertem nagyon "rántani", majd tavasszal fogom tudni megmondani, hogy mennyire megy jobban. Egyenlőre azt mondom, hogy sokkal hamarabb felpörög, mint eddig, ami nekem már egyértelmű azzal, hogy jobban is húz... exup egy totális átbaszás szerintem.
Nem mértem le, ez kimaradt. Szerintem valahol max 0,5-1 KG-al lehet könnyebb, a régi és az új kipufogó kb. egyforma súlyú. Az összekötő cső pedig könnyebb valamivel, mint a dob és a katalizátor volt. Nem lényeges a súlykülönbség szerintem.
AGO