nekem '99es van.
Fogyasztás nekem 5-10ig... 5literrel ki lehet jönni ha 6-8ezer alatt tartod.... 10et pályán evett....
Olaj 3000km alatt 2dl fogyott Motul 300V Factroy line 10w-40. (ez a pár decit a pályázásnak tudom be sztem utcán nem lenne ez a jelenség)
Üléspozíció iszonyat kényelmes 189cm-nek is...
szitálás nekem sem jelentkezett még... a pörgősséget pedig előzőleg leírták... Fékrendszer pedig a mai napig etalon....
Üdv nekem 2001-es van. Fogyasztás az alja az 5L körül van. Túrázás közben 5,2-ből kijöttem múltkor. Castrol Power1 10W50-el használtam aztán beleöntöttem a Motul 5100 10W50-t ebből kicsi fogyott. Bár nálam ritkán jár a mutató 8000 fölött. Most újra Castrol van benne. A váltójára nem lehet panasz, nagyon jó. Ahhoz hogy dinamikusan közlekedj forgatni kell a motorját 6000környékén kezd használhatóvá válni, 10-nél meglódul, és olyan 14-15-ig húz 16-nál szabályoz. Kormány a szitálásra nem hajlamos. Én 10000 Km-el vettem 2éve, most 28van benne. Cserélni a kopó alkatrészeket kellett, és a fesz szabályzót. Azóta városban inkább lekapcsolom a tompítottat És sajnos másfél hónapja nekimentem vele egy fának, ezt nem szerette.
igen azért irtam fel én is mert 185cm magas vagyok tehát nem kellene alacsonyabb moci a srad tol:)
Valaki irjon már rolla vélemény h milyen moci?
fogyasztás,gyenge pont,olaj evés stb:)
elöre is köszönöm
sziasztok
kiváncsi lennék h az r6 a 2000 res szériának mennyi az üllés magassága?
nekem srad 750 nesem volt.melyiknek magasabb az üllös magassága.
Válaszokat elöre is köszönöm.
Vazze, ma sokkal jobb idő volt mint tegnap. Ennyit az időjárás jelentésről, hogy tegnap lesz a legmelegebb nap. Kár, hogy ma senki nem ért rá gurulgatni...
Most már Én is tudom, legközelebb biztos nem megyek el.
Gondoltam elgurulok a Karasna balhéra, de nem találtam címet hozzá és mivel nem tudtam hova kell menni így kénytelen voltam hazamenni.
Megnéztem a képeket mhhhhhh.
Egyébként olyan jó idő van hogy ma motorral jöttem melózni.
Én eredetileg azért vettem ki, mert szorult a bowden és állandóan hibát jelzett...kiszedtem és maradt a gyári kipu. Utána vettem rá yoshit. És kerózni is jobb így vele.
Pályán elöl 1-el kissebb hátul kettővel nagyobb fogaskereket használnak. Ahogy hallottam, és így még az ezresekkel is lehet tartani a lépést!
Kipróbálnék egy ilyen mocit, mennyivel jobb, illetve mennyi a vége...
Ezt én is olvastam, de még mindig maradok az eredeti feltételezésnél, amit sokan gyakorlatban is alátámasztottak. Az egész exup-os dolog valószínűleg csak a grafikonok szépítésére lett kitalálva és egy plusz feature, ami miatt jobban el lehet adni a gépet. Nem hinném hogy ha megjön az új kipufogó, hiányát egyáltalán érezni fogom. Ez már csak, azért biztos hogy így lesz, mivel messze nem használom ki a motor tudását.
nah a faszomba írok én is itt, miért nem keresek körbe a neten.
szóval ezt találtam.
EXUP szelep szerző: Bubus
A mozaikszót kibontva ezt kapjuk: Exhaust Ultimate Powervalve, ami valami olyasmit jelent, hogy a végső kipufogószelep...
A mozaikszót kibontva ezt kapjuk: Exhaust Ultimate Powervalve, ami valami olyasmit jelent, hogy a végső kipufogószelep, vagy ha azt feltételezzük, hogy a Yamaha mérnökei (merthogy ez yamahás szabadalom) vicces kedvükben voltak, akkor úgy is értelmezhetnénk, mint legfrankóbb kipufogószelep.
De mielőtt a magyar szaknyelv hiányossága miatt (nincs a powervalve kifejezésre magyar megfelelő, mondhatnánk power-szelepnek is, de mivel a szakzsargon a kétüteműek kipufogószelepét hívja így, nem szerencsés itt is ezt használni) félreértelmeznénk a dolgot, itt most nem a blokk kipufogószelepeiről van szó, hanem a kipufogórendszerben található, szervomotorral működtetett - végülis - pillangószelepről, egy változó szűkítésről. Különböző fordulatszámokon és terheléseken növeli vagy csökkenti a kipufogórendszer ellennyomását a motor felé, így minden fordulatszám tartományban ideális lesz a blokk töltése és kipufogása. Ezzel nő a hatásfok és a teljesítmény.
Tehát röviden az EXUP szelep dolga az, hogy a kipufogó átömlési keresztmetszetet változtatva mindig optimális nyomatékleadást hozzon létre minden fordulaton. Manapság ezt a technológiát is átvették sokan, a Suzukinál pl. SET-nek, Suzuki Exhaust Tuningnak, azaz Suzuki Kipufogó Tuningnak hívják. Az elv ugyanaz, csak a név és a gyártó más. De mivel a Yamaha volt az első aki mindezt a sorozatban gyártott motorokon is nagy számban és sikerrel alkalmazta, sok esetben más gyártók ilyen jellegű rendszerét is EXUP-nak hívja a motoros szleng.
Fogyasztás nekem 5-10ig... 5literrel ki lehet jönni ha 6-8ezer alatt tartod.... 10et pályán evett....
Olaj 3000km alatt 2dl fogyott Motul 300V Factroy line 10w-40. (ez a pár decit a pályázásnak tudom be sztem utcán nem lenne ez a jelenség)
Üléspozíció iszonyat kényelmes 189cm-nek is...
szitálás nekem sem jelentkezett még... a pörgősséget pedig előzőleg leírták... Fékrendszer pedig a mai napig etalon....
Segitséget szeretnék..
Mennyibe kerül egy 2002-es R6-ra 2db visszapillantó, 1 db bal lábtartó, és 2légbeömlő?
Fontos lenne mert vennék egy R6-ot és ezeket kell még hozzá megszereznem..
Vagy hol tudnék utánnajárni?
Üdv!
Valaki irjon már rolla vélemény h milyen moci?
fogyasztás,gyenge pont,olaj evés stb:)
elöre is köszönöm
kiváncsi lennék h az r6 a 2000 res szériának mennyi az üllés magassága?
nekem srad 750 nesem volt.melyiknek magasabb az üllös magassága.
Válaszokat elöre is köszönöm.
Gondoltam elgurulok a Karasna balhéra, de nem találtam címet hozzá és mivel nem tudtam hova kell menni így kénytelen voltam hazamenni.
Megnéztem a képeket mhhhhhh.
Egyébként olyan jó idő van hogy ma motorral jöttem melózni.
Nem voltam a Karasna nyíltnapon, mert a haverok rávettek egy kis gurulgatásra (http://www.sportmotor.hu/motor...).
Voltál a hétvégén ? (karasna)
Én a hungexpo-ra ugrottam ki de elég gyenge volt :(
Kipróbálnék egy ilyen mocit, mennyivel jobb, illetve mennyi a vége...
Más programom lett.
szóval ezt találtam.
EXUP szelep szerző: Bubus
A mozaikszót kibontva ezt kapjuk: Exhaust Ultimate Powervalve, ami valami olyasmit jelent, hogy a végső kipufogószelep...
A mozaikszót kibontva ezt kapjuk: Exhaust Ultimate Powervalve, ami valami olyasmit jelent, hogy a végső kipufogószelep, vagy ha azt feltételezzük, hogy a Yamaha mérnökei (merthogy ez yamahás szabadalom) vicces kedvükben voltak, akkor úgy is értelmezhetnénk, mint legfrankóbb kipufogószelep.
De mielőtt a magyar szaknyelv hiányossága miatt (nincs a powervalve kifejezésre magyar megfelelő, mondhatnánk power-szelepnek is, de mivel a szakzsargon a kétüteműek kipufogószelepét hívja így, nem szerencsés itt is ezt használni) félreértelmeznénk a dolgot, itt most nem a blokk kipufogószelepeiről van szó, hanem a kipufogórendszerben található, szervomotorral működtetett - végülis - pillangószelepről, egy változó szűkítésről. Különböző fordulatszámokon és terheléseken növeli vagy csökkenti a kipufogórendszer ellennyomását a motor felé, így minden fordulatszám tartományban ideális lesz a blokk töltése és kipufogása. Ezzel nő a hatásfok és a teljesítmény.
Tehát röviden az EXUP szelep dolga az, hogy a kipufogó átömlési keresztmetszetet változtatva mindig optimális nyomatékleadást hozzon létre minden fordulaton. Manapság ezt a technológiát is átvették sokan, a Suzukinál pl. SET-nek, Suzuki Exhaust Tuningnak, azaz Suzuki Kipufogó Tuningnak hívják. Az elv ugyanaz, csak a név és a gyártó más. De mivel a Yamaha volt az első aki mindezt a sorozatban gyártott motorokon is nagy számban és sikerrel alkalmazta, sok esetben más gyártók ilyen jellegű rendszerét is EXUP-nak hívja a motoros szleng.
magasban full nyitva van úgy is....