Szia!
Szerintem simán jó bele a félszintetikus vagy az ásványi ,csendesebb lessz a járása és ha eddig ette az olajat az is csökkenni fog.Én 2000-es évjáratu R1-be 5100-as Motult teszek ,úgy vettem észre ,hogy ezzel jár a legszebben .Motornál az a legjobb ha azt teszel bele amit a gyár előír.Röviden eggyetértek a kereskedéssel.Ha Motulba gondolkozol ez segítség lehet:http://www.motul.hu/index.php?...
A fóliázás felejtős, nem tudják megcsinálni. De van ilyen színező spré amivel a kocsik hátsólámpáját szokták lefújni. Szerintem azzal meg lehet próbálni, de nem tudom mennyire lesz szép. A karistokra van egy spéci polír paszta, Corában láttam 3500 egy kis tubus. Azzal ki lehet szedni a karistokat. De amúgy már nem olyan vészes egy színezett plexi...
Lenne pár eladó dolog 2005-ös R6-hoz.
Immobiliser kompletten zárakkal 2db kulccsal, sérült motorblokk, hátsó kerék és tank.
70/623-1473 vagy enmoto@citromail.hu
én olajat 300V Factory Line 10w40-et tettem bele és szerintem is kicsit felesleges... legközelebb csak a 7100at teszek bele... sztem annak a teljesítmény szintjei is megfelelőek....
ha olajszűrő szelep a problem akkor igen a szűrőcsere megoldja...
Tisztelt Motorosok!
Minden típushoz javítok - tekercselek - generátorokat, és önindítókat.
Több, mint 20 éves speciális jártasság ezen a szakterületen, és abszolút jótállást vállalok a munkámra!
Telefon: 06 30 262 5500
Részletek: http://indukcio.uw.hu
YAh és van még egy dilemmám, amire remélem találunk választ:) az , ami az olaj. Yamaha kereskedésbe azt mondták, hogy ennek a régi R6 nak a blokkját ásványi olajhoz csinálták. és ne vegyek bele full szintetikust, hanem max félszitetikust. Ti milyet vennétek? egyébként csak normális túrázásra van használva,, pályára nem megyek vele. köszi G
száraz uta,kevés kékkabátost!
őszintén légszűrő cserét sportra max akkor cseréld ha már nagyon ramaty állapotban van a sok tisztítástól... az mindegy h BMC vagy K&N ugyan olyan profi cucc mind a kettő....
Olajszint gondooom ok ?
1. olajgomba?
2. valószínű az olaj kicsit megfáradt a gépben és lehet hogy emiatt nincs nyomás....
3. lehet hogy az olajszűrőben lévő nyomás szabályzó szelep adta meg magát.....
Sziasztok! lenne egy pár kérdésem, ami így a motorvásárlás után felmerült!
Szerintetek milyen fajta sportszűrőt vegyek a 99' es R6 ba? BMC? K&N? stb? esetleg van valakinek olcsón egy eladó?
És nálatok jelentkezett olyan probléma, hogy folyamatosan világít a kis piros led műszerfalon? (olaj) A szerelő szerint felakadt valami szintmérő szenzor.. (szűrőcsere a héten lesz valszeg, csak hogy készüljek-e a legrosszabakra)
Át lehet valahogy állítani a vízhőfokot Fahrenheidtből Celsiusra?
száraz utat!
üdv G
Én jövőre gondoltam, hogy érdemes lenne szervezni egy szezon indító talit... idén már nagyon kevesen használják a motort, tehát kevés sikerrel lehetne. Jövő héten megyek az új kipuff félrendszeremért Csongrádra, addig biztosan nem iratom ki... viszont a jövő hét vége felé eddigi állás szerint havazás/fagy lehet.... :(
Sziaszok!
Úgy tűnik lassan vége a szezonnak:( olvasgattam a fórumot, azt gondoltam szoktatok szervezni talikat... ki van Bp-ről vagy a vonzáskörzetből?
2005-ös géphez keresek füstszínű vagy esetleg színtelen plexit, ugyanitt eladó piros puig plexi (5000Ft)..
Peti
Szerintem simán jó bele a félszintetikus vagy az ásványi ,csendesebb lessz a járása és ha eddig ette az olajat az is csökkenni fog.Én 2000-es évjáratu R1-be 5100-as Motult teszek ,úgy vettem észre ,hogy ezzel jár a legszebben .Motornál az a legjobb ha azt teszel bele amit a gyár előír.Röviden eggyetértek a kereskedéssel.Ha Motulba gondolkozol ez segítség lehet:http://www.motul.hu/index.php?...