Tényleg nem tudom miért lehet, más szerintem nem csinál olyan nyomot az eke idomra. Látáttok Ti is. Valaki borsodba aki télen leidomozza a motort? Akkor tudnám hasonlítani a mért eredményeket.
Hali szegaga! Nekem is 120/70 van fenn és mégse ér hozzá. Igy is van 2cm helya gumi meg idom között szal szerintem vmi kehéj van a gépnek. Nézesd meg ugy a biztos nehogy bajod legyen belőle. hy
Ha a mérnököknél járunk /60-al tervezték :-) 05-ön ezért módosíthattak az ekeidom vs. alsóidomon. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem fér el a /70 hisz tudjuk az autóknál sem passzentosra terveznek. Nem nagyon tudom elképzelni a váz elhajlását, hisz akkor annak nyoma lenne a kormánycsapágyon. A motoromat én szervízelem teljes mértékben, én szedtem szét az orrát és én cseréltem kormánycsapágyakat alsó villahidat jobb első telót kompletten mivel minimális hajlás volt benne(szét lettek szedve a telók és padon meg lettek pörgetve). nem úgy ér az ekeidomhoz, hogy az kidörzsölje a gumit :-) nézd visza a képet és látod rajta, hogy két helyen súrolta. A télen leszedem az idomokat róla és nézek a vázon egy fix pontot és a telón egy pontot és méricskélek.
abból gondolom , hogy
1., csak nálad fordul elő ez a jelenség ...
2., ha a telók elhajolnánk extrém terhelés alatt , akkor azt a nálunk sokkal okosabb mérnökök ,tervezők belekalkulálták volna a motor készítése során, stb...
3.,nem hajolhatnak el a telók ...
4., a teleszkópok nem képesek olyan mértékű (20mm) elhajlásra , hogy utánna még visszanyerjék az eredeti alakjukat ...
5., mint előttem többen mondták , a motorodon valami gixxer van , ha beleér az ekeidomba a gumi , mert egyszerűen nem érhet bele semmikor , és semmiféleképp ....
viccet félretéve , gondolj csak bele józan paraszti ésszel ... vész fékezel mondjuk 220ról és beleér az idomba a gumi , és kidörzsöli vagy kivágja az idom vagy mit tudom én beletörik egy darab a műanyagból ... kérdezem Én egy ilyen vészfékezés közben egészséges dolog mondjuk egy durrdefekt az első keréken ?
félre ne érts Én nem meggyőzni akarlak Téged ...
mondhatni nekem teljesen mindegy , hogy neked bele ér -e a gumidba ...
viszont megnézetném a motort az biztos ..és ha mint írtad kapott egyet az eleje és cserélve lettek rajta dolgok , nem lennék biztos benne , hogy nem nyomta el a vázat ...
oké, hogy más az ív, s a 2003as R6 még /60as gumival lett kitalálva, de nem a hely miatt, hanem a régmegszokott /60as kezelhetőség miatt. Én is elképzelhetetlennek tartom, hogy egy teló 20mm -t hajoljon akármekkora fékezésnél is. Ha cserélve lettek a dolgok, akkor tuti maradt vmi gixer és azért van.
Mint irtam 05-04 külömbsége gyárilag /70-ese a gumi és változott az ekeidom és hasidom hossza is, szerény véleményem szerint éppen ezért. Amig egyedül mentem én sem vettem ezt észre az ekeidomon, most év végén voltak párat kint szlovákiába haverommal és volt, hogy hatalmasat kelett vészfékeznem, 220-ról gondolj bele az erőhatásokra a motor súlya plusz kb180kg. Én elképzelhetőnek tartom, hogy hozzá érhetett. Egész évben nem vettem észre ilyet. a 2000-es évjárat szintén más.
igen, tehát nem teljesen olyan, mint a Tiéd, de a régivel sem volt gondom, soha nem volt baj a gumival! Soha nem kap akkora erőhatást, hogy elhajoljon annyira, egyszerűen lehetetlen, bár nem vagyok mérnök, de kizártnak tartom!
sem a régi 2000-es R6-omon, sem a 05-ön nincs gond ezzel, nem érhet bele, ahogy Aya írja! Nem fogpiszkálók a telók...Ha Neked bele ér, akkor mindenképp nézesd meg, ott valami gixxer lesz!
Minden idomod rendesen a helyén van? Nincs elhajolva valamelyik
idom felfogató fül a blokkon?
Egyébként egy miliméternyi változást a villanyakon nehéz szemmel észre venni és bizony ez a villák végén mérve már nem 1mm lesz.Minden rosszindulat nélkül.
De remélem nem ilyen problémád van.
1., csak nálad fordul elő ez a jelenség ...
2., ha a telók elhajolnánk extrém terhelés alatt , akkor azt a nálunk sokkal okosabb mérnökök ,tervezők belekalkulálták volna a motor készítése során, stb...
3.,nem hajolhatnak el a telók ...
4., a teleszkópok nem képesek olyan mértékű (20mm) elhajlásra , hogy utánna még visszanyerjék az eredeti alakjukat ...
5., mint előttem többen mondták , a motorodon valami gixxer van , ha beleér az ekeidomba a gumi , mert egyszerűen nem érhet bele semmikor , és semmiféleképp ....
viccet félretéve , gondolj csak bele józan paraszti ésszel ... vész fékezel mondjuk 220ról és beleér az idomba a gumi , és kidörzsöli vagy kivágja az idom vagy mit tudom én beletörik egy darab a műanyagból ... kérdezem Én egy ilyen vészfékezés közben egészséges dolog mondjuk egy durrdefekt az első keréken ?
félre ne érts Én nem meggyőzni akarlak Téged ...
mondhatni nekem teljesen mindegy , hogy neked bele ér -e a gumidba ...
viszont megnézetném a motort az biztos ..és ha mint írtad kapott egyet az eleje és cserélve lettek rajta dolgok , nem lennék biztos benne , hogy nem nyomta el a vázat ...
idom felfogató fül a blokkon?
Egyébként egy miliméternyi változást a villanyakon nehéz szemmel észre venni és bizony ez a villák végén mérve már nem 1mm lesz.Minden rosszindulat nélkül.
De remélem nem ilyen problémád van.