Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia!
Érdekel,de ha nem gáz térjünk már vissza rá januárba!
Köszi
Hja, kérem. Aki keres.... Szegának mi már a nyáron mondtuk az Aggteleki parkolóban,hogy csutkára volt törve az a motor. Mi csupán ugratási szándékkal mondtuk,de őt azóta is motiválja az a hülye 4 mm,amit pluszban van hátrafelé az a kerék.
Zoli megtaláltad az élet fáját
Nem tán az illető okozta ezt a nagy szétszórtságot a garázsban?
Ok!Kíváncsi vagyok ,hogy mit mérsz.
Rendben, holnap eszkábálok hozzá egy szerkezetet és megmérem, hogy tuti pontos méret legyen aztán irok.
Lengéscsillapító állítás nem nagyon változtatja a tengelytávot max 1-2 mm,ha váz probléma van akkor komolyabb eltérést fogsz mérni.
Holnap meg is mérem, akkor előfeszítő vissza és teljesen vissza a kerék. De élől mi van ha kicsit magasabban van befogva a teló?
Hátsókeréknél a tengely közepétől méred,de előtte alaphelyzetbe teszed a feszítőt.Ezek az értékek alapbeállításra vonatkoznak.
Szinpetri-Jósvafő és Jósvafő tengerszem bejárata :-)
A profilodon a 3,4,5 képek hol készültek?
Köszönöm mindenkinek a segítségét! Tengelytáv függ mennyire van megfeszítve a lány és függ a teleszköp álásától is :-(
Nem kötekedni akarok, csak tudatlan vagyok. A tengelytávot hogyan kell megmérni? A motor elejét fel kell polcolni, hogy a szárak ne üljenek be? A hátsókeréken hol mérem? Feszes vagy laza láncnál, vagy középen?
http://bikez.com/motorcycles/y...
Tengelytáv:1380mm,ha neked nem annyi akkor valószinü,hogy a váznyak,lengéscsillapító inkább eltörik az nem hiszem ,hogy hajlik.
Pontosan nem lehet tudni, de ha jól emlékszem 1-2 hónap eltérés van ez első és hátsó kerék gyártási événél. És pár hónappal korábbi mont a motor :-(
lehet cserélték a kereket is ...
Mérd le a tengelytávolságot.
Nem mondom, hogy nem sérülhetett, de hogyan ellenőrizzem?
Én R6 tesztben azt olvastam,hogy vásárlásnál a villanyakat kell megnézni mert ütközésnél ott megy el először és az tud olyat produkálni,hogy a kerék közelebb kerül az idomhoz.Lehet,hogy a tiednek nem ez a baja de mindenféleképpen érdemes ellenőrizni
Azt nem hiszem, mindent a gyári nyomatékkal húztam le. Azt szintén nem tudom elhinni, hogy a váz deformálódik a kerék meg nem. A kormánynyak csapágy összehúzva aztán visszalazitva és ismét meghúzva. Nem tudom milyen sérülése lehetett. A fejidomtartó konzolnak van hegeszte a váznál lévő felfogatása (két csavarlyuk) és az alsó két fül ami a lámpát fogja (ebből itélve nem lehetett túl nagy a törés, lámba is heggesztve van mert 2 helyen repedés volt rajta. Tényleg tanácstalan vagyok én is. Majd a télen szépen szétkapom és tüzetesen átvizsgálom.

)
nem akarok bele vau vauzni de ott biztos h a váz környékén sántít valami..... ha jól értettem ez a motor már ütközött frontálisan, -gondolom én az eddig leírtakból - és tényleg pár mm-es vázhajlás is tudja produkálni ezt... és ez ugyebár szemmel nem látszik....
teló szára olyan erős anyagból van h szinte elképzelhetetlennek tartom h hajoljon....
kormánnyak csapágy.... az hallható erős fékezésnél ha kivan....
egyedül még egy olyan bannális dolog lehet h az alsó villakifli csavarjai nincsenek jól meghúzva.... próbáld meg hátha...
remélem ez megoldja a problémát.... és nincs nagyobb baj....
Ahol tudok, segítek
Elhiszem, hogy neked mindegy, nekem nem. Szeretnék rájönni az okára. Nem sokszor fordult ez elő ezért vagyok tanácstalan és nem tudom mitől lehet. Azt fogom csinálni, hogy fejidom le befogók kilazít és szépen lassan engedem lefelé és nézem mennyire van az ekeidomtól. Majd beszámolok az eredményekről
Adee barátunk új megközelítésben tárja elénk ezt a roppant fontos mérnöki kérdést.
Értem Én ...
s mint mondtam Nekem nagyon mindegy ...
ha elolvasgatod a többi hsz.-t is , akkor láthatod , hogy másnak is van fen /70-es gumi mégsem ért még bele....


még egyszer mondom , hogy Nekem úgy is jó , ha beleér az idomodba .... Tényleg nem akarlak meggyőzni semmiről ....