Én is nagyon kíváncsi lennék rá hogy a VALÓSÁGBAN milyen exup nélkül, ha megtapasztalja valaki írja meg mindenképp!
Mondjuk ha végre rászánom magam akkor Én biztos komplett rendszert veszek. Csak hát az nem két forint + a velejárók pl. commander stb... az már csinos összeg.
én is minden nap rajta ülök. reggel melóba délután haza. utána csapatás. felőlem eshet, fújhat (de azért még ne havazzon), de le nem szálok róla. ebbe a hónapba minden héten egyszer eláztunk másnap megmosakszunk de imádjuk egymást.
jaja tervbe van véve mindenféleképp a PC.
csak először berheljük ki hogy mien hangot ad. aztán lehet ügyeskedni. ez a ropogós hang mikor visszengedi a faszi fúú de adja.
video és hangbemutató mindenféleképp készül majd róla.
addig meg élvezzük a jóidőt.
hétvégén mindenki paripára.
szétflexeled a gyárit?:) kap commandert?:) a gyárii leömlők nem olyan ívben hajlíttoak, mint a versenyrendszerek mert a versenyrendszerek úgy érik el a nyomatékot ,h a felfogatásipontnál szélsebben ívben jönnek le, hogy nehezebben áramoljon a kipugáz:)kiv lennék majd a teljesítménygörbéjére h alakul neki:) rem jó lesz:)
Ha sikerült, kérlek értesíts minket az eredményről! Lehet igénybe fogom venni a szolgáltatásait! :) Persze utána egyből AGO-hoz vinném egy PCIII és teljesítménybeállításra, mert szükséges, hiszen elbaszhatja a motort ez...
már vártam mikor linkeli valaki.
1általán nem zavaró de lehet veszek erőt magamon és kap 1 iet.
én most télen amúgy kibaszom belőle a katalizátort. csak visszafogja a hangot. ez a darab kis akra cső oat fog ordítani hogy szétszakad majd az aszfalt az tuti.
Elgondolkodtattál. Az a baj, hogy nem tudom, azon rendszer volt vagy csak vég. Most jó lenne okosnak lenni, hogy mit válasszon az ember?! Igazából én abban bízom, hogy változni fog a hangja a pozitív irányba, de most 50-60e Ft-al nem szivesen dobálóznék... Holnapig átgondolom.
u.i. Közbe az előbb említett fórumba, olvastam hogy volt, aki kimérte és egyáltalán nem volt szinte mérhető a különbség EXUP-al vagy nélküle teljesítményben. Minimálisat kozmetikázott rajta, viszont a motor felpörgésén és fordulatszám szabályzásán, sokat ront az EXUP...
cső!
nekem ki van baszva belőle az exup. kis akra cső van rajta. én így vettem, hogy le volt baszva róla a gyári dob de tép mint az állat. nem tom mien lehet ha be van kötve de nemhinném hogy naon vesztett volna a teljesítményből. nah majd utána kérdezek én is. az exup kis motorja néha kalamol kicsit de aztmondták ha nem zavar ne foglalkozzak vele.
Az r6-forum.com-ot olvasgattam Exup-ra keresve, de kivétel nélkül, aki kipróbálta, exup nélkül nem vett észre teljesítmény különbséget, de hangosabb lett valamivel a motor alacsony fordulaton. Az egyik srác kipróbálta és valamivel 6e alatt nyit ki az exup szelep. Mások azt is feltételezték, hogy a hang halkítása miatt van benne, de persze ez szerintem hülyeség, hisz a nyomatékosítás igaz, csak kérdés, vajon átlag ember megérzi e? Nem mondtak semmit, csak én remélem, azaz biztos vagyok hogy fog változni, hisz volt szerencsém ugyanezt a motort egy Leo Vince SBK kipuffal megcsodálni, ahol isteni hangzás volt!
Erre a nagyon elgyengülésre lennék kíváncsi, mert nem tudom, számokban ez mit jelent? Nem tud valaki valamilyen grafikont vagy becslést mutatni, ahol ezt mérték? Sok fórumot átnéztem, mindenki jelentéktelen/érzékelhetetlen erő csökkenésről számol be.
r6r-re felesleges a dob..már csak katalizátor nagysága és közelsége miatt is:/elfog gyengülni alul nagyon ha marad a katalizátor és kiveszed az exupot, esetleg az utángyártottba kellene belefabrikálni vhogy. sajnos nincs hozzá Y-on összekötő sem mint az R1nél, mert itt a leömlő egyben van a katalizátorral.
Megnéztem, benne van a végdobban és a kipufogók topikjában linkelték is, hogy az a 2 fémcső hozzátartozik. Nem lehet valahogy kiszedni? Sokat fog visszaesni a teljesítménye?
Mondjuk ha végre rászánom magam akkor Én biztos komplett rendszert veszek. Csak hát az nem két forint + a velejárók pl. commander stb... az már csinos összeg.