Koszi VIK remelem azert lesz valami a toltesbol de elkezdek nezelodni hol lehetne egyet beszerezni.
azert durva hogy ez meg a gyari akku mert a konyve is ezt a tipust hozza.
hát el kell keserítselek... ez egy zárt rendszerű akkumlátor...
típusából ítélve valószínű motorod ezzel gördült le a gyártósorról... tehát jó pár éves...
ezt a fajtát nem tudod feltölteni ha folyadék "elfogy" belőle akkor kuka... az ilyen zárt akksik életét egy csepptöltővel tudod megnövelni (hagyományos töltők felejtősek)
Lehet hülye kérdés, de ha úgy váltok, hogy nem használok kuplungot, hanem egy pillanatra visszaengedem a gázt, akkor kárt teszek valamiben? Tudom, hogy a gyorsváltó is úgy dolgozik, hogy egy pillanatra elveszi a gyújtást, de ebben az esetben a gyújtás itt megmarad. Nem akad, meg semmi ilyesmi, csak többen mondták, hogy úgy váltanak, hogy kuplungot nem használnak...
hello van valakinek tapasztalata a kepen levo akksirol.most van tolton de nam talaltam rajta semmijen kupakot amit ki lehetne tekerni tolteskor de az van ra irva hogy lehet tolteni.
remelem ez a baja a gepnek mert arra lettem figyelmes hogy ha nincs benne a kulcs akkor is megy a ventilator.saru le fel most jo de ha indina akarok csak az akksinal levo relle zug amiben 2db 40amp aksi van szoval rabikaztam autorol ugy pocre indul.
Hali!
Én helyedben ezektől nem vennék semmit.Én autót akartam ott venni,de oriási csalodás volt.Banki visszavett szarokat árul,amit kipofoz.Ez az én véleményem.
2004-es kék R6-hoz keresek alkatrészeket.
Bal oldala sérült és a jobb fényszóró.
Keresek:
-bal lábrató
-bal kormány
-jobb v. komplett lámpa
-bal oldal+alja idom
-hátsó felső idom
-fejidom
Ha valaki valamit tud kérem értesítsen.
Köszi
nem kell semmi papír, mivel az "E" jelzés szerint meg felelel a jelenlegi hatályos jogszabályi előírásoknak,tehát nem hangosabb mint 99dB,persze ha cipálod és meghallják a szervek berendelhetnek kpm vizsgára.nekem versenyrendszerem van, gyárilag benne van a jelzés azt mégnézték és semmilyen papír nem volt szükséges.
Nem tudom miért mondták ezt neked, mert én például volt szerencsém meghalgatni egy R6R-en egy Leo Vince SBK EVO2-es verseny rendszert és a nyálam azóta is csorog rá. Egyszerüen olyan mély hangja lett tőle, mint egy ezresnek...
Ezért jó az olyan kipuff, amiből ki-be tehető a silencer. Én is olyat tervezek venni és így ha átmegyek az osztrákokhoz, csak becsúsztatom a silencert...
Papírt csinálok én. Csak ha jobban belegondolok, az osztrákoknál szerintem hiába van papírom ha ordít a kipuff. Viszont ezt a szép hangot sem akarom elvszteni, szóval mindenképp ki kell próbálnom egy E betűs kipuffot pipa nélkül. Esetleg ha valaki segíteni akarna rajtam nem mondok nemet
azert durva hogy ez meg a gyari akku mert a konyve is ezt a tipust hozza.