Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ülés alatt a tágulási tartálynál próbálkoznék én vele.
Most azon agyalok, hogy könnyen meg lehet nézni? A kocsinál tudom, hogy hol lehet lecsavarni és megnézni, de a motornál ez hol található? (Lusta vagyok most lemenni a garázsba megkeresni, de gondolom könnyen elérhető helyen van...) Holnap meg is nézetem egy benzinkútnál, mert rohadtul elkezdett érdekelni.... gáz lenne ha a fagy szétnyomná.
Igor79: Örülök hogy bevált asszem téli álom előtt Én is kipróbálom
Ez a fagyálló dolog most engem is el kezdett érdekelni... Kispók! Jó a würth-ös cucc, kipróbáltam, fényezést nem bántja, nem durva, lehet csiszitolni a vasat amíg kedved tartja...!
Gurulj el egy benzinkúthoz, és csekkoltasd meg! Motul fagyálló rulez!
Szerintem simán lehet benne gyárilag fagyálló, bár a fene tudja.
Én fagyiból is Motult használok (Motocool Factory Line -35).
Majd jövő szezonra veszek bele MoCOOL adalékot, kipróbálom milyen.
Elgondolkodtam a garázsomon és lehet hogy minusz fokok is lesznek benne télen. Gondolom gyárilag nem fagyálló van benne?! Milyet vegyek hozzá? Könnnyű lecserélni? Nyáron vagy melegbe, gáz vele közlekedni (pl. kissebb hűtési hatásfok, stb.), ergo tavasszal le kell cserélni?
Én is így gondolom most, hogy 4-5 évig nem akarom lecserélni a motort. A hitelem is akkorra fog kifutni. Na meg jövőre tervezek egy komolyabb tuningolást rajta (ilyen ego növelésnek, mert kihasználni ezt se és azt meg pláne nem fogom tudni). Persze minden csak terv, mert a pénz bármikor közbeszólhat. Az a "baj", hogy már most tudom, hogy nem lesz szivem eladni. Hiába beleszeretek egy másikba, ez már nekem családtag. Tehát muszáj lesz egy feleséget addigra beujítanom, aki örökölni fogja!
Dehogy untam meg, a legjobbak egyike szavakkal nem leírható milyen brutálisan jó gép de az asszon mindenképpen kap egy motort akkor meg inkább veszek egy ezres gépet ami jó lesz nekem mintsem neki vegyünk egy öregecske 6százast
Na oké, de ha én nem akarok használt mocival zsákbamacskát venni, és veszek egy újat, akkor azt szvsz érdemes rendesen karbantartani, és addig használni, amíg csak gurul... És akkor ráadásul mindig biztos lehetek benne, hogy nem fog egy-két rejtett hibája kellemetlenséget, vagy veszélyt esetleg balesetet okozni.
Ez a folyamatos fejlesztgetéses parasztvakítás meg már nem hat meg... Ha ma megnézek egy akár 98-as FZS600-ast, nem azt látom, hogy fú, mennyivel jobb az új FZ8-as, hanem sokkal inkább azt, milyen derék vas is volt ez, és se a +40LE se a kisebb fogyasztás miatt nem cserélném le, ha véletlen lenne egy olyanom.... Az meg hogy jobb teló, jobb fék, jobb váz, jobb motor, hát, hiszem is, meg nem is... Biztos nem ér annyit, mint az árkülönbözet, amit jelent a folyamatos "modellfrissítés". (Mert ugye mindig akkor bukod a legtöbbet a használt cuccod árából, ha kijön az überszuper, agyonhype-olt utód...)
ezeknél a motoroknál a 10 év eléggé nemjo.. ezeket ha megteheted tanácsos mindig 2-3-4 évente cseérlni hoyg ne bukd el az egész lóvét, és azért fejldik a tehnika is
Hát, nemsemmi jódolga lehet nálatok az asszonynak... Motor kell neki, hát megkapja a vacak, megunt, majdnem új R6-od.

Hogy beszéltek itt a modellciklusokról eszembe jutott, én vagyok csak ilyen majom, hogy ha most mocit veszek, akkor azt minimum 5, de inkább 6-8 de akár 10 évre tervezem?
Már osztok szorzok számolok
Nagyon jó lenne már a jövő szezon elején venni egy sárkányt.
Asszonynak 500körül terveztünk valami gépet de csak ideiglenesen,
most viszont már úgy vagyok vele vigye az enyémet Én meg veszek magamnak valamit 5száz+hitelért
ba...a anyját kölcsünk banyek 1szer élünk
Akkor erre térjünk vissza pár év múlva.
akkor eygértelmü hogy suzi:) pár év mulva már k9 et is kapsz:)
rc8r ammeg mi
a bambi is csak azért jöhet nálam számításba mert autóban valami ilyesmim van asszem
egyébként ha motor akkor nálam csakis Japán márka
Árban bő 1milla max amit szánok rá de mondjuk pár év múlva tervezem csak az új vasat.
Bár ha most lenne lóvém már mennék is motort nézni.
Talán jövőre 500tőkével behitelezek egy gépet de ez még csak álom.
Igaz elszánt vagyok mint állat nem kizárt hogy így lesz.
Asszonynak motor kell hát megkapja az enyémet és akkor itt a nagyszerű alkalom hogy jövő szezonra kinézzek magamnak egy gépsárkányt.
KTM = Keine Tausend Meter
KTM = Kick Tausend Mal
Igazándiból az R1 2002-3-as modell óta nem megy alul.
én elfogult vok. nekem a suzuki bejön. de ha nem gond a lové akkor az rc8r :D de ha futja k7 gixerre akkor az.
Akkor bizony R1 de ha ekkora nagy a nyomatéka alul a suzinak akkor még alszok erre párat
Azt vedd meg amelyik a legjobban tetszik.
ddt500:Nekem R6R után nyomatékos lesz alul mind
Egyébként én szeretem ha hirtelen egy gép és az sem zavar ha szét kell forgatni.
R1 a legelérhetőbb amit már meg is vennék de nagyon nézegetem a K5-öket is, nagy dilemma
Most jól feladtad a leckét
Legszívesebben már holnap mennék és vennék mindből egyet-egyet
Én meg erre azt mondom, hogy a fogyasztói társadalom tehet mindenről. Ha nem sulykolnák, hogy a legújabb a LEGjobb (sajtó, kereskedők, vagy akár a haverok akiknek volt elég dellájuk kiperkálni a LEGújabbat) kibírnánk, 4 éves modellciklusokat is, ami azt jelentené, hogy nem zuhanna annyit a speed gépek ára oly tetemesen.

mert mi is az, ami relatív tartja az árát?
megint csak a BMW (GS széria) (modellciklus = le se merem írni)
Csopper (modellciklus 5-10 év)
Túragépek (modellciklus 4-6 év)