ez a ciripelés nekem is van de különösen nagyobb jelentőséget nem tulajdonítok neki! Figyeltem h erősödik a hang vagy mi lesz de semmi! De egy szerelőt ajánlok az megmondja a frankót! Sztem egy 10est megér a békesség!
A ciripelő hangtól nem kell aggódni, az nekem is van, és egyik ismerősömnek akinek újabb fajta r6-osa van, sőt az előző mocimnak is volt ezen a fordulaton (FZ6), amiben hát hasonló motor zümmög. A szelepek beállítását ott is észreveszed, hogy a motor sem megy úgy ahogy annak kéne, esetleg bizonyos fordulatokon mintha elgyengülne. Viszont ha aggódsz, hogy valami baja lesz a motorodnak, akkor inkább tényleg vidd el szervizbe, és nyugodt szívvel fogsz tudni motorozni. Szerintem.
üdv Schtomi4
Most már ténylegesen csatlakoztam az R6 tulajdonosok táborához... Elhoztam a GÉPET! Sok mindent nem írtatok, de majd ésszel vagy anélkül rájövök a nagy titkokra
Hát szakemberrel csak jobb lenne. 4ezres fordulaton 4.ben 50-60 körül kicsit ciripelő hangot hallok, na de ez nem biztos, hogy a szelep. Ismerősömnek nem hallani, mert elnyomja a yoshimura hangja.
motorhangból... de ha emiatt bizonytalan vagy vidd el egy szervízbe...
megnézik és a köv jópár ezer kilométerre nyugodt lehetsz szelephézag ügyileg.....
sztem...
Honnan lehet észre venni ha a szelepeken állítani kell? Mivel használtan vettem, nem biztos a km óra állása. Nem úgy néz ki, mint amibe több van, de sosem tudni.
Igen tudtál segíteni, köszi
Akkor teljesen megnyugodtam,
nem viszem el szervízbe
(már korábban is így döntöttem)
a mocit átnéztem, minden rendben az olajat meg a héten cserélem.
Szia Kispok!
Mivel elméletileg az R6 ot gyári előírás szerint 10E ként kell szervizelni, nincs 12 ezres szerviz, de hát tudjuk hogy 6E ként hordja mindenki, az enyém eddig 1000-nél és 10E nél volt szervizbe, mivel én a 2. tulaja vagyok és tavaly volt a 10E szerviz szeptemberben elvittem most és lecseréltettem az olajat és szűrőket.
Egyébként nem is lett volna most szervize, de hát olajon már csak ne spóroljon az ember. A YAMAHA Harmatinál voltam, CASTROL Power 1 -et tettek bele, gyorsan meg volt kb. háromnegyed óra meg is vártam helyben a munkafelvevő egy kb 50 éves fazon, kicsit mogorva volt, de a munkát megcsinálták, szelepet én is kérdeztem, az R6 nál 30E szerviznél kell szelepet állítani, vagy is a szelepnél azokat a lapocskákat cserélni ami kb. márkaszervizben egy 50E ft os történet. Addig nem kell állítólag hozzányúlni.
Átnézték a fékeket, láncot, lánckerekeket, semmi extra, minden rendben volt.
Remélem tudtam valamit segíteni. Üdv!
Hi Streeter!
Nekem is pont ilyen a gépem és most tartok kb
tizenkétezernégyszázvalahány km-nél.
Kéne vinnem szervizre de végül átnéztem én a mocit minden rendben vele,
az olajcserét ellustálkodtam de majd valamelyik nap megcsinálom végre.
Viszont megkérdezném hogy neked mit csináltak most a nagyszervizen
Mert ma találkoztam a volt tulajjal és váltig állítja hogy most szelepet is állítanak,
mástól viszont azt hallottam hogy azt 30ezernél csinálják illetve kellene megcsináltatni.
Mi az igaz ebből
A te vasadat hol csinálták és meg voltál velük elégedve
De valóban a teljes lelki békéd érdekében gurulj be egy szervizbe és átnézik
üdv Schtomi4
és ha szerencséd van ért hozzá és kérd meg hallgassa meg a mocid hangját
megnézik és a köv jópár ezer kilométerre nyugodt lehetsz szelephézag ügyileg.....
sztem...
Honnan lehet észre venni ha a szelepeken állítani kell? Mivel használtan vettem, nem biztos a km óra állása. Nem úgy néz ki, mint amibe több van, de sosem tudni.
Üdv
sztem jól választottál....
Valaki nem tud 2000-es évjárathoz fejidomot és lámpát?
http://bit.ly/9UoyBF
Lehet neki pirítani
Akkor teljesen megnyugodtam,
nem viszem el szervízbe
(már korábban is így döntöttem)
a mocit átnéztem, minden rendben az olajat meg a héten cserélem.
Mivel elméletileg az R6 ot gyári előírás szerint 10E ként kell szervizelni, nincs 12 ezres szerviz, de hát tudjuk hogy 6E ként hordja mindenki, az enyém eddig 1000-nél és 10E nél volt szervizbe, mivel én a 2. tulaja vagyok és tavaly volt a 10E szerviz szeptemberben elvittem most és lecseréltettem az olajat és szűrőket.
Egyébként nem is lett volna most szervize, de hát olajon már csak ne spóroljon az ember. A YAMAHA Harmatinál voltam, CASTROL Power 1 -et tettek bele, gyorsan meg volt kb. háromnegyed óra meg is vártam helyben a munkafelvevő egy kb 50 éves fazon, kicsit mogorva volt, de a munkát megcsinálták, szelepet én is kérdeztem, az R6 nál 30E szerviznél kell szelepet állítani, vagy is a szelepnél azokat a lapocskákat cserélni ami kb. márkaszervizben egy 50E ft os történet. Addig nem kell állítólag hozzányúlni.
Átnézték a fékeket, láncot, lánckerekeket, semmi extra, minden rendben volt.
Remélem tudtam valamit segíteni. Üdv!
Nekem is pont ilyen a gépem és most tartok kb
tizenkétezernégyszázvalahány km-nél.
Kéne vinnem szervizre de végül átnéztem én a mocit minden rendben vele,
az olajcserét ellustálkodtam de majd valamelyik nap megcsinálom végre.
Viszont megkérdezném hogy neked mit csináltak most a nagyszervizen
Mert ma találkoztam a volt tulajjal és váltig állítja hogy most szelepet is állítanak,
mástól viszont azt hallottam hogy azt 30ezernél csinálják illetve kellene megcsináltatni.
Mi az igaz ebből
A te vasadat hol csinálták és meg voltál velük elégedve