Én mikor olajcserén voltam, akkor szervizeltek egy verseny R6R-t, amin Leo Vince SBK rendszer volt. Szerelem lett első hallásra, mert nagyon durván szól. Jövőre ezt akarok majd rárakni.
Véleményként csak annyi, hogy racing fékbetéte utcai használatra szerintem nem érdemes venni. Hidegen nem lesz olyan jó a hatásfoka, mint egy utcai, vagy utcai-verseny betétnek, ami gondot okozhat.
Hali,
Különösebb változást nem érzek rajta.Elöször Exup nélkül szar volt.Lehet,hogy még egyszer nem mennék már bele a kipufogódob cseréjébe.Viszont ha javítani akarsz a motor teljesítményén,cserélj lánckereket.Nekem az bejött.Kevesebbe is kerül mint a dob.
Köszi az infót
Még annyit kérdeznék érzel bármilyen változást a gyári dobhoz képest, és állítottatok bármit is a mocin ?
Vagy csak felraktad és ennyi ?
Hali!
Igen,a régi r6-hoz vettem a rendszert ennyiért.Az ujra csak Remus dobot raktam fel.Először exup nélkül.Mivel alul sokkal gyengébb lebb,igy a régiről visszatettem az Exup-ot,majd közbetéttel felraktam.Igy már normálisabb.Nem volt egyszerű,de megoldottam.Ez az én véleményem.
Akle!
Látom az új vasadon is speckó kipu van.
Én 200-250 alatt nem láttam ehhez rendszert bár látom nem R6R-hez
hanem R6-ra írtad a rendszert 100-ért.
Egyébkén ilyenkor gondolom kat. ki és részben ebből fakad a nagyobb teljesítmény
de mi van az exup szeleppel és lambdaszondával ?
Homályosítson fel valaki
azért nem ajánlják a full szint olajat ha nem pályázol vele mert tök felesleges
nem lesz olyan igénybevételnek kitéve a vas hogy szükség legyen rá
(és mivel valszeg legkésőbb egy-másfél év alatt beleraksz annyi km-ert hogy lecseréled,
az elöregedési intervallum is elhanyagolható)
de ártani nem árt, a mai full olajak már mindenben felülmúlják ásványi és rész vagy fél vagy tecnoszintetikus
(vagy melyik gyártó éppen milyen huncut névvel látja el)
társaikat
ha nem tudnék olcsón hozzájutni nem vennék motul factoryline-t én sem
de ne hagyjuk figyelmen kívül azt sem hogy a motul DULA ÉSZTER bázisú !
az autók nem pörögnek ennyit az igaz de itt most az hogy ásványi, rész vagy full szint az a gyártási technológiából fakad és nem a fordulatszámtűrési képességet tükrözi
Visztont én mindent figyelembe véve csak azt mondom, hogy megéri a pénzét. Valószínűleg az "olcsó gyári" olajat, amit hozzá adnak a motorhoz, nem valami hiperszuper, tehát lehet ahhoz képest óriási előrelépés ez, de nekem mégis nagyon érezhetően bevállt. Plusz tudom jól, hogy tökéletes védelmet biztosít a motornak, ami nekem mindennél fontosabb!
Nekem a yamaha szervizbe meg kérdezték, pályán akarod használni vagy utcán? és azt mondták h utcára nem ajánlják a full szintit...gondolom a gyár által előírt szerviz időszakot figyelembe véve.
Én is e miatt gondolom az öregedést, mert magas fordulatszám tartományra van tervezve. De még utána fogok ennek pontosabban nézni, sőt felkeresem lehet a gyártót, hogy magyarázza ezt el.
Különösebb változást nem érzek rajta.Elöször Exup nélkül szar volt.Lehet,hogy még egyszer nem mennék már bele a kipufogódob cseréjébe.Viszont ha javítani akarsz a motor teljesítményén,cserélj lánckereket.Nekem az bejött.Kevesebbe is kerül mint a dob.
Még annyit kérdeznék érzel bármilyen változást a gyári dobhoz képest, és állítottatok bármit is a mocin ?
Vagy csak felraktad és ennyi ?
Igen,a régi r6-hoz vettem a rendszert ennyiért.Az ujra csak Remus dobot raktam fel.Először exup nélkül.Mivel alul sokkal gyengébb lebb,igy a régiről visszatettem az Exup-ot,majd közbetéttel felraktam.Igy már normálisabb.Nem volt egyszerű,de megoldottam.Ez az én véleményem.
Látom az új vasadon is speckó kipu van.
Én 200-250 alatt nem láttam ehhez rendszert bár látom nem R6R-hez
hanem R6-ra írtad a rendszert 100-ért.
Egyébkén ilyenkor gondolom kat. ki és részben ebből fakad a nagyobb teljesítmény
de mi van az exup szeleppel és lambdaszondával ?
Homályosítson fel valaki
Fekbetet csere elott allok es ap racing re gondoltam van valakinek tapasztalata ez ugyen?
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Hátha érdekel vkit:)
Nálunk ez br kisker 6200.-
ebből max 15%-ot tudok adni,
sajnos többet nem
MOTUL 300V 4T FactoryLine 10w40 1literes
Máshol ez olcsóbb mint nálunk ezért nem is ajánlgattam eddig.
osz-car
nem lesz olyan igénybevételnek kitéve a vas hogy szükség legyen rá
(és mivel valszeg legkésőbb egy-másfél év alatt beleraksz annyi km-ert hogy lecseréled,
az elöregedési intervallum is elhanyagolható)
de ártani nem árt, a mai full olajak már mindenben felülmúlják ásványi és rész vagy fél vagy tecnoszintetikus
(vagy melyik gyártó éppen milyen huncut névvel látja el)
társaikat
ha nem tudnék olcsón hozzájutni nem vennék motul factoryline-t én sem
de ne hagyjuk figyelmen kívül azt sem hogy a motul DULA ÉSZTER bázisú !
az autók nem pörögnek ennyit az igaz de itt most az hogy ásványi, rész vagy full szint az a gyártási technológiából fakad és nem a fordulatszámtűrési képességet tükrözi