hello!
ne tegyél fel szélesebb gumit mert a felni összehúzza. a 190 gumihoz r1 felni kell ez szélesebb az r6 nál.az összehúzott gumi oldalprofilja másképp áll.elől jó az ive hátúl meg gömbölyű!úgy fog kinézni mint a lada tuning.
üdv csaba
Szerintetek beférnek hátra 2004es R6-ba probléma nélkül ezek a gumik? 190/55 ZR17 vagy a 190/50 ZR17. Jórészt túrázásra használom a gépet, gondolom a menettulajdonságok kicsit változni fognak. Valakinek van tapasztalata ebben?
Hali!
Itt le tudod tölteni,amúgy túl sok értelmes dolog nem szerepel benne. http://r6club.de/index.php?aut...
Sajnos német nyelvű,de komplett szerelési leírást is innen le tudod tölteni!
Sziasztok!
Nekem is kéne egy ilyen útmutató mert a régi tulajtól nem kaptam.
Esetleg valaki nem postázná el az övét lefénymásolnám aztán visszaküldeném? (magyar nyelvűnek örülnék igazán.)
Vagy ha valakinek más megoldása van szívesen fogadom.
üdv. söki
Bár nálunk egy Motul 5100 10w40 1literes 3060.- ft br kisker
és ebből tudok egy kis kedvezményt. De ez még nem full szintetikus az a 7100 vagy a factory line de ezeket nem kapod meg sehol 2.5-ért.
Jól tévedsz, Robitól vettem - ismered a motort?
A kezelési stimmel, angolul megvan nekem is.
A hőmérsékletet C - ban írja, de azthiszem át lehet állítani F - re.
Mindenfellekepen full szintetikusra gondoltam es 10 40es re.az arral kapcsolatban nem igazan tudom mi a realis de jo lenne ha nem kerulne 2.5e nell tobbe 1l.budaors nem gond en vorosvari vagyok szoval nincs messze
Sziasztok.
Eladó, vagy SOR4: 600-750-1000? CSERE érdekel. Értékegyeztetéssel. A motor kifogástalan és költségmentes, csupán sokallom a V2 nyomatékát.
Suzuki TL1000S-00's
Akkor minden okés. Én februárban vettem a motor és nem volt rajta index meg relé sem volt benne. Olaszból behozott és biztos leszedték róla, gondolom led index volt benne. Így nekem csak 2 saru volt és arra raktam a relét plusz bekötöttem egy nyomógombot így ha beindítom villog normálisan ha megnyomom a nyomógombot villon kettőt vár picit, ha mégegyszer megnyomom villan hármat vár picit. Leállítás után ismét a normális villogás.
Azért váltottam, mert hosszú túrákra nem jártam, a csajom nemszeret motorozni és olyan csapat jött ösze a környéken akikkel el járunk pályázni a P.ringre.
Egyébként az fz6 is nagyon jó gép volt.
r6r-be valakinek van beszerelve fokozatkijelző? esetleg ha igen meik típust érdemes beszerelni?
2008 as R6 ba milyen olajat tegyek?
Ki mit gondol?
Előre is köszi
ne tegyél fel szélesebb gumit mert a felni összehúzza. a 190 gumihoz r1 felni kell ez szélesebb az r6 nál.az összehúzott gumi oldalprofilja másképp áll.elől jó az ive hátúl meg gömbölyű!úgy fog kinézni mint a lada tuning.
üdv csaba
Itt le tudod tölteni,amúgy túl sok értelmes dolog nem szerepel benne.
http://r6club.de/index.php?aut...
Sajnos német nyelvű,de komplett szerelési leírást is innen le tudod tölteni!
Nekem is kéne egy ilyen útmutató mert a régi tulajtól nem kaptam.
Esetleg valaki nem postázná el az övét lefénymásolnám aztán visszaküldeném? (magyar nyelvűnek örülnék igazán.)
Vagy ha valakinek más megoldása van szívesen fogadom.
üdv. söki
Bár nálunk egy Motul 5100 10w40 1literes 3060.- ft br kisker
és ebből tudok egy kis kedvezményt. De ez még nem full szintetikus az a 7100 vagy a factory line de ezeket nem kapod meg sehol 2.5-ért.
Hát akkor nem értem...nekem pl. nem lehet állítani a hőmérséklet mértékegységét....csak a mph meg km/h-át.
Jól tévedsz, Robitól vettem - ismered a motort?
A kezelési stimmel, angolul megvan nekem is.
A hőmérsékletet C - ban írja, de azthiszem át lehet állítani F - re.
Szóval a kipuff eladó,ami nem eredeti Akra!
több kép holnap!
Mi neked a baráti ár, és milyen olajra gondoltál ?
Mondjuk Én budaörsi vagyok és a bolt is itt van börsön.
Eladó, vagy SOR4: 600-750-1000? CSERE érdekel. Értékegyeztetéssel. A motor kifogástalan és költségmentes, csupán sokallom a V2 nyomatékát.
Suzuki TL1000S-00's
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_tl_
1000_s-3734339
Nagyon szép, jól összerakta, ha egyről beszélünk! Gratulálok! Akra kipu ugye?
Itt egy kép, hogy nekem milyen a kezelési útmutató....és ebbe van a szerviz füzet is.
Nekem nincs meg szkennelve az útmutató magyarul, fénymásolva kaptam meg. De ha 1x nagyon unatkozom talán beszkennelem...
Azért váltottam, mert hosszú túrákra nem jártam, a csajom nemszeret motorozni és olyan csapat jött ösze a környéken akikkel el járunk pályázni a P.ringre.
Egyébként az fz6 is nagyon jó gép volt.