Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi! Rendben! Ja és kösz mindenkinek az alapjáratos hozzászólásokat.
Szép motor

És ha sportlégszűrőt, vagy sport lábtartót szeretnél, ami szintén jól mutat és hasznos is, akkor ne habozz szólni!
Nem, a motor 2006-os. 2007 a forgalomba helyezés.
csak a forgalomba helyezés 2006,ugye?
Amit el....tam hogy a spotdob oldaláról nem csináltam képet, meg azóta szereztem rá occsó pénzért egy öhlins gátlót, ami szintén jól mutat rajta!
Már nem zavar, marad 1350-en. Feldobtam a képeket.
nekem 1500-on van.
Hát nem egyszerű....azért nem ígértem Én se semmit
Szívesen.
Bár csúszok egy napot mert tegnap elkezdtem megcsinálni és kb a 90.-dik oldalnál elszállt az egész
elkezdtem újból és mikor a 46.-dik oldalnál tartottam pont egy fejezet végén gondoltam elmentem amit eddig csináltam erre a 32.-dik oldal feldolgozásánál lefagyott azt hittem megőrülök
Na mindegy, ma nekiállok megint de most szerintem minden fejezet után elmentem (PDF) aztán ha nem sikerül a végén összerakni akkor több darabban lesz.
Igen, nekem is kitörlésre került. A srác aki csinálta azt mondta hogy kiírt vmi elektomos hibakódot is, aminek köze volt az alacsony, egyenetlen alapjárathoz.
Köszi köszi!
örök hálám érte.
Ez ilyen...de ha össze van rakva akk nincs gond. Én amikor nézegettem a motort mindig megnéztem az eldőlés hibakódot, hogy benne van e, de ki is lehet ám törölni
Adee! Az a marushin bukó nem zajos azR6-on? Csak mert ugyan olyan van nekem is és eddig csak városban haladtunk együtt. ( Én, a szamuráj és a 6-os)
Akkor a ciripeléssel nem vagyok egyedül
Ahogy megint nézegettem 1300+ egy pici. Szép egyenletesen jár, lehet hogy kell is ennyi neki?Csak azért kérdeztem, mert nem vagyok egy műszaki zseni, egy hangyányit sokallom...
Kérdeztem azt is milyen légszűrő van benne. Mondja emberünk hogy sport. Olajos alapú? Válasz nem. Tegnap szétszed, hát persze hogy olajos alapú BMC... De legalább úgy néz a km valós (12700), valószínűleg pályán még nem volt, amit cserélni kellett az ki van cserélve. Új gumik,fém fékcsövek, stb. Szóval árában vettem, de így utólag durván alkudnék...
Ha jól emlékszem 1250-1350 között kell lennie az alapfordulatnak
Ok, lejjebb csavarom, szerintem még 1100 is jobb mint a 600. Azért megosztok veletek egy két infót, tanuljatok a hibámból... Ezt a motort úgy hirdette a volt tulaj hogy sérülésmentes, soha nem dőlt el. Tank, farokidom újrafényezve, eldőlés hibakódot is kidobta! Patikán meg van csinálva,de ez a motor jelenleg sérülésmentes.Illetve a tank alatti benzincsövet a szentlélek tartotta, a műanyag rögzítőgyűrűt elvitték az ufók, a nyomás majdnem lepattintotta a tank aljáról. Szép lett volna ahogy hazafele gurulgatok lángra kap alattam...
A gyári érték emlékeim szerint is 1200. Ha zavar az 1300, akkor csavard le. A motor jobb oldalán találod az állító csavart)
Srácok! Elvittem a járgányt átnézetni, már csak hogy a lelkiismeretem is nyugodt legyen. Minden rendben van, de az alapjárat dadogós volt, olyan 550- 600 lehetett,szegénykém szinte csak kínlódott . Feljebb tekerték( a gyári érték állítólag 1200), most 1300 körül van, de én soknak találom. Szerintetek?
scbali és mindenki más !
Ma beszkennelem az R6 2006-tól magyar nyelvű használati útmutatót.
Aztán ha kész vagyok vele felrakom valahova hogy le tudjátok tölteni
Köszönöm! Pár napon belül dobok fel képeket. Egyébként tényleg abszolút kezelhető,jól tolerálja a rutin hiányát is...
Köszönöm méegyszer, meg is nyugodtam kicsit. Túlon túl odafigyelek minden apróságra. :-(
Szerintem sincs sok titok, nagyon jó motor :) Gratula! Képeket tegyél adatlapra :)
A Yamaha már csak ilyen ciripelő Nekem is ciripel.