Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha megy hétvégén Andris akkor leküldöm vele ha nem akkor meg beszkennelem jövő hét végén
Van ám hülyeség is benne bőven pl.: szedd le a váltórudazatot hogy ki tudd cserélni az olajszűrőt
Nekem akkor valami más mocim lehet mert ennél nem kell leszedni még véletlenül sem.
(bár igaz nem a gyári lábtartó van nekem rajta )
OK! Nekem bármelyik megoldás megfelel - amelyik neked kényelmesebb
Ja, így már vágom ki a P.A. a faterját ismerem, javitott már nemkem!
Előre is köszönöm!
Két verzió van:
1. jövő hét szombaton melózom és akkor be tudom szkennelni mert lesz rá időm és megkapod mailben
2. ha megy Andris Marcaliba az apjához (Pintér autósbolt) akkor le küldöm és oda adja neked míg lemásolod, utána meg visszahozza nekem
kispok

Pintér Andris? most nem ugrik be, persze ettől még ismerhetem, ez kis város itt mindenki ismer mindenkit
Azt, milyen módon tudnánk megoldani, hogy a kezelési másolatához hozzá jussak ?
Csak tippelni tudok, hogy a kelleténél pl egyel nagyobb fejű kulccsal estek neki úgy izomból. Ha gondolod mutathatok róla képet is. Nem örültem neki amikor tisztítás közben észrevettem féltett motoromon ezt a barbár rongálást.
Ha műszeres állítás, vizsgálás nem történik ilyenkor akkor nem viszem el.
Átnézni Én is át tudom (kerék, lengővilla, kormány stb csapágyakat, olaj, víz, benzin tömítettséget, fékeket, tárcsákat, betétet, láncot stb...)
Természetesen egy esetleges szelepállításra, gyertyacserére, első teló olajcserére elviszem majd de akkor vihetem akár márkafüggetlen szervizbe is.
Nincsen semmi hibára utaló jel, szépen korrektül működik minden.
Olajat már megvettem, végül Motul 300V factory line 10W40 mellett döntöttem, olajszűrőt megveszem holnap és hétvégén már cserélem is az olajat.

carlo75 hallgatok rád (mással is beszéltem ma erről és hasonló véleménye volt) 40-50e körül fogom csak vinni a kicsikét ha hamarabb nem lesz rá okom valamiért.

Köszönöm a véleményeteket de végülis sikerült ma egy olyan emberrel beszélnem akinek hallgatok a szavára ezért döntöttem így.
Igen de sok rosszat hallok másoktól is úgy általában az ilyen szervizekről.
Igen hungarise
Ismerősnek tűnsz nekem, nem jártál még budaörsön
Esetleg Marcaliban lakott régen a kollégám - Pintér Andris - Őt nem ismered
10 év hosszú idő, azóta jó párszor cserélődhetett a bagázs...
Nincsen bennük bizodalmam.
Ugyan 10 éve voltam náluk utoljára de akkor rossz tapasztalattal hoztam el tőlük a mocit.
Hi kispok!


Nekem is 2007-es R6-om van, de sajna csak angol nyelvű kezelésit kaptam hozzá - a tiéd az magyar?
Szerintem mindenképpen érdemes átnézetni, ha nem ismered jól az előző gazdáját. Az olajcsere pedig nem kérdés.
és azt hogy sikerült nekik szétbarmolni? Amúgy a Yamahánál szokott lenni ilyen tavaszi átvizsgálás olajcserével akció. csak az olajat kell megvedd. (yamalube olaj)
Sziasztok!

2003-2005-ig R6-ra eladó pálya idom. Minőségi termék, nem törik nyeklik nyaklik reped... . Bal első gyári lámpával, és gyárival megegyező farokidommal (lámpa, ülés, zár belemegy)+ Púpos plexi. Van akár hozzá horpadt benzin tank, szakadt első, hátsó ülés, ram air csövek.

Utcán is ezzel volt használva motor, pikk pakk felrakható a gyári felfogatási pontokra.

Pályaidom 55 000Ft,a többi alku tárgya.
scbali,

arra.
Ilyenekre majd 40-50.000 környékén gondolj.
Ha Budaörsön vagy, akkor miért nem viszed be a Harmatihoz?
Igen kaptam hozzá kisfüzetet, és nem gond átnézni meg lecserélni az olajat, Én inkább szelepállítás, ijektorhangolás... ilyesmire gondoltam.
Sajnálom hogy így jártál a mociddal nekem is rossz tapasztalataim vannak eddig a márkaszervizekkel
Ezért is gondoltam arra hogy lecserélem az olajat meg a szűrőt, átnézem amit tudok és majd 20ezer körül elviszem szelep, injektor babrálásra.
Tud esetleg valaki egy megbízható szervizt, esetleg budaörs környékén ha mégicsak szükségem lenne rá
Yamaha R6 (1998-2009) GIpro X-type fokozatkijelző - Healtech
erre a termékre gondoltál?
scbali,

Fokozatkijelzőből a HealTech X-Type a legjobb ebbe a mociba.
Ezt a csavart (amire a piros nyíl mutat) "első villacsavar"-nak hívják? Hivatalos szövegben, hogy mondanátok a csavar fejének szétbarmolást? Amikor pl nagyobb kulccsal tönkreteszed a csavar fejét.
Szia!
Ha kaptál hozzá kezelési útmutatót, akkor abban benne van minden, hogy mikor mit kell rajta cserélni/átnézni. Márkaszervizzel nekem eddig nem volt jó tapasztalatom (yamaha fehér pilisborosjenő).
Tavasszal elvittem hozzájuk a motort, megkérdeztem mibe kerülne egy tavaszi átvizsgálás és mit néznének át rajta. Közölték, hogy ez nem szükséges, de ha gondolom hozzam be és szemrevételezéssel megnézik a fékbetéteket, meg ilyenek. Ezért inkább nem adtam nekik pénzt...
Később elvittem hozzájuk a gépet teló olajcserére, ott meg sikeresen szétbarmolták az első villacsavar fejét.
Üdv!
Lenne egy kérdésem srácok!
6ezer körül volt kötelező szervizen az előző tulajnál a gép és most 12ezer párszáz van benne,
érdemes elvinni egy márkaszervizbe teljes átvizsgálásra
vagy ezzel ráérek 20ezer körül és csak csináljak egy szimpla olajcserét ?
Előre is köszi a választ.
Szerintetek milyen gumit vegyek a mocimra? 05 R6. nem pályázom vele, vagyis szeretnék de csak minimálisat, mondjuk 1 hónapban 1-2 szer. inkáb utcai használat, és nem vagyok egy állat, de azért olyan gumit szeretnék, amivel magabiztosnak érzem magam, de azért nem akarom azt sem, hogy 2000 km alat elfogyjon! én pirelli diablo rossora gondoltam. előző mocimon sima diablok voltak, nagyon meg voltam velük elégedve. Most dragon supercorsa pro van fenn, de nem nagyon tetszik.
Itt a kép!
Jó is az R6R