Természetesen nem sikerült, de ez mindig is így volt bármit szerelek.
A motor felöli oldalán a kábelt nem bírtam kiszedni. Van az a gumó a bowden végén ami ugye benntartja az egészet, na az nem jött ki hiába forgattam meg húztam bármerre. Nem is tudna mivel túl vastag a kábel alatta.
A másik bajom hogy bár a kuplungkarnál most ugye nem kellett szétszedni, mert elszakadt, viszont nem látom h az új bowdent hogy kell berakni a helyére.
Ha valaki tapasztaltabb ebben légyszi ossza meg a tudását!
Köszi!
Enyémbe (2001) is ilyen kell. Ezt a típust csak a Yuasa gyártja, egyedi mérete van, itthon 40 000Ft kürül lehet kapni.
Én nem ilyet raktam bele, hanem olyat ami 2 centivel nagyobb 152/88/106 ez még épp belefért. Varta YTX9-BS
Hi. Jóra hagyatkozol, utcai gumival 4 éve nem mentem . Hamar bemelegszik csak ha tempósabb körök után túlforrósodik, hirtelen megy el a tapadása. Nem tudom mekkora nyomással használod utcán, gokartpályára talán 2.2 - 2.0 bar mindkét kerékbe. Ha nagyon meleg van akkor 2.2, talán .. próba szerencse.
Hali Ogre,
tapasztalatodra vagyok hagyatkozva! :D A helyzet az, hogy Michelin PilotPower 2CT gumák vannak a '05-ös R6-omon, és megyünk hétvégén Kecskemétre (a Go-kart pályára). Milyen guminyomást ajánlasz erre a lassú, technikás pályára?
Előre is köszi!, Bala
Srácok, gondoltam szólok, ha van kedvetek jönni Kecskeméti Go-kart pályára rajzolni egy kicsit, akkor tudom ajánlani a 4.-ét (vasárnap), amikor megyünk egy páran... Elvileg a hónap legszebb időjárása lesz most :P Tehát Ha van kedv akkor nembánom ha szóltok! :D
Töltsd le,hátha segít!:
http://r6club.de/index.php?aut...