Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Töltsd le,hátha segít!:
http://r6club.de/index.php?aut...
Sziasztok

Olyan kérdésem lenne hogy R6-ról (2000-2003) és R1-ről (2000-2002) hol találok részletes leírást?
+ milyen színben jöttek ki az adott évben.
Természetesen nem sikerült, de ez mindig is így volt bármit szerelek.
A motor felöli oldalán a kábelt nem bírtam kiszedni. Van az a gumó a bowden végén ami ugye benntartja az egészet, na az nem jött ki hiába forgattam meg húztam bármerre. Nem is tudna mivel túl vastag a kábel alatta.
A másik bajom hogy bár a kuplungkarnál most ugye nem kellett szétszedni, mert elszakadt, viszont nem látom h az új bowdent hogy kell berakni a helyére.
Ha valaki tapasztaltabb ebben légyszi ossza meg a tudását!
Köszi!
Ahogy elnézegettem az enyémet, nem túl nagy ördöngősség a cseréje. Csak az idom fülecskéire vigyázz el ne törjön.
Sziasztok

Elszakadt ma a kuplungbowdenem, tudtok pár tanácsot adni a cseréhez? Csak hogy holnap ne lepődjek meg semmin és ne szívjak vele sokáig :) R6 99
Köszi
Sziasztok!

Kezdő motorosként én a 2ct-be 2,5 előre/hátra (melegen). Ez a gyári érték 0-90kg-ig. Tényleg kevesebbel kellene járni?
YT9B-4, 150/70/105 mm, 8Ah

Enyémbe (2001) is ilyen kell. Ezt a típust csak a Yuasa gyártja, egyedi mérete van, itthon 40 000Ft kürül lehet kapni.
Én nem ilyet raktam bele, hanem olyat ami 2 centivel nagyobb 152/88/106 ez még épp belefért. Varta YTX9-BS
Tehát így nem kell használni :D Köszi
hátra1,9 előre2,0én igy használtam
pannonia ringen kétszer sikerült ugy pofáraesnem hogy a gyors kanyarban meg sem rezdült a lasuban laprafektetés közben meg egyszerre csuszott
Érdekes, biztos igazad van, bár én eddig még nem tapasztaltam hasonlót.
csak vigyázz arra a michelinre nekkem kétszer okozott meglepetést,jelzés nélkül csúúúúúszik
Hmm, köszi :)
Fordítva, vagy egyformán. Előre vagy annyit, mint a hátsóba vagy 1-2 tized barral többet.
Hehe, kösz, mondjuk gondoltam h. a gyári előírás (2.5/2.9) az nem jó, tehát valszeg előre 2, hátulra 2.2 lesz belőle :P hátha :D
Hi. Jóra hagyatkozol, utcai gumival 4 éve nem mentem . Hamar bemelegszik csak ha tempósabb körök után túlforrósodik, hirtelen megy el a tapadása. Nem tudom mekkora nyomással használod utcán, gokartpályára talán 2.2 - 2.0 bar mindkét kerékbe. Ha nagyon meleg van akkor 2.2, talán .. próba szerencse.
Hali Ogre,
tapasztalatodra vagyok hagyatkozva! :D A helyzet az, hogy Michelin PilotPower 2CT gumák vannak a '05-ös R6-omon, és megyünk hétvégén Kecskemétre (a Go-kart pályára). Milyen guminyomást ajánlasz erre a lassú, technikás pályára?
Előre is köszi!, Bala
Csókolom!
Nem vagyok otthon,viszont kellenének a 05-ös gyári akksi adatai S.O.S-ben!
Ha valaki megtenné...
Köszönöm!
Srácok, gondoltam szólok, ha van kedvetek jönni Kecskeméti Go-kart pályára rajzolni egy kicsit, akkor tudom ajánlani a 4.-ét (vasárnap), amikor megyünk egy páran... Elvileg a hónap legszebb időjárása lesz most :P Tehát Ha van kedv akkor nembánom ha szóltok! :D
Road and Ride csoport:
http://www.facebook.com/#!/group.php?gid=110284355672164
Üz
enőfalon megtalálod a videót.
Köszi!
Ez elég jó ár érte!Majd szólok ha kell!
Thx!
Üdv!

Köszönöm a segítséget! Azóta már tudom, hogy a hibakódok modellenként eltérnek. R1 újra a régi!
Ezt a Lőrinci-Dunaharaszti táv miatt mondom.
ezt gondolom az útminőség és nem a táűvolság miatt mondod...