Én olajból motul 7100 4T 10W-40-et használok és eszegeti az olajat. Gyári ajánlás az ásványi. Legközelebb a teljesen szintetikus helyett csak szintetikusat fogok belerakni. Nektek olajfogyasztás?
Valószínűleg maradok a Motulnál, elég jó kedvezménnyel tudok venni de még úgy is borsos az ára de hát ez van valamit valamiért.
Egyébként nem szánok versenyezni vele, csak hobbi motor lesz
Már 10 éve hogy nem motorozok előtte volt egy gixer750-em és kb 4 évet krosszoztam 250-nel hobbi szinten de keményen.
Motulból asszem 10W40 a gyári ajánlás de lehet hogy rosszul tudom.
Hi. Maradj ennél a motulnál (ha versenyezni veszed, akkor 300V 15w-50). A teleszkópnak tisztának kellene lennie, vásárlás előtt nézesd meg márkaszervizben.
Nagyon patent a gép.
Még a gyári gumik vannak rajta és abból is csak a hátsó kopott és az is csak középen
Mintha a bal első gátló fosna egy kicsit de ezt leszámítva nem találtam rajta semmit.
Az első sárvédőn van még egy apró "kavicsfelverődés" és ennyi.
Még annyit had kérdezzek ha már úgy is ilyened van.
Milyen olajat használjak hozzá ?
A srác MOTUL 300V 4T FACTORY LINE-t (asszem 10W40) használt, maradjak ennél
vagy a Castrol Power Racing 4t 10w50 is jó ?
Hali!
Én 3 hónapja vettem ilyet,2 hónap keresés után.Nem egyszerű,mivel sokan pályáztak vele.csak ajánlani tudom,kibaszott jó gép.Lánc,fék,sérülés amit érdemes nagyon átnézni.
A napokban szeretnék megvenni egy R6-ost.
Már megnéztem a mocit (ki még nem próbáltam) és szalon állapotúnak tűnik, meg vagyok vele elégedve tetszik nagyon.
De mielőtt beleugrok valami hülyeségbe a segítségeteket kérném.
Mire figyeljek oda, mi az ami esetleg ennek a modellnek a hibája lehet ?
Olcsóbb motort szerettem volna, de mikor megláttam ezt beleszerettem
Köszi a linket de már megvan.
Ami tegnap délután 1 óra alatt nem sikerült az ma reggel 2 mozdulatból megvolt. Szóval megoldódott a problémám.
köszönöm!
Helo! 2004es mocimba, most vettem aksit, yt9b-4, vagy yt9b-bs, típusú aksik jók bele. Méret (mm): 150 x 69 x 105, simán befér. Neten sok helyen lehet kapni, különböző márkákban és árakon. 7900- 15000 ft-ig. Nem kell a 40E ft-os aksit megvenni.
Helló!
2003-2005-ös R6 alkatrészel eladók.
Motorblokk:120e
Immobiliser kulcsokkal, zárakkal:125e
Hűtő,enyhén sérült:25e
Hűtőventillátor:6e/db
Injectorsor:30e
Légszűrő ház:10e
Feszültség szab.:15e
Index relé:6e
Hátsó kerék féktárcsával:35e
Láncszett,(használt de szinte új, 16/48, 532-es lánc):15e
Hibátlan tank ac-vel: 35e
Bal kormánycsutka kapcsolóval markolattal: 17e
stb...
Tel.:70/623-1473
Hát a csodás Michelin PowerPilot 2CT nekem se bírta állva tartani a motor 1 hónapja a Hringen. A célegyenes ráfordítóban, a közepén, közel a kigyorsításkor minden jelzés nélkül kiment alólam a motor.
(volt olyan is hogy éreztem csúszik a segge, de ez csak 1x volt előtte etapban)
2:11-es köridő a legjobb amit mentem, de úgy tűnik ide már kevés ez a gumi.
A motor és én is szépen csúsztam a falig. Jobb alsó idom megrepedt, középső kicsit karcos matricás, bukógomba fele elfogyott, kipuffon is csúszott, meg a generátorfedél (vagy mi van ott jobb oldalt) az is jócskán karcos lett, két csavar teteje már eltűnt, ki se csavarható.
Amúgy más baja nem lett, kapott új gombát, és 1 hó kihagyás után, újra mentem már vele tegnap. Sajna a bőrgatya a varrásnál elnyílt és tenyérnyi égés a combhátsón, és a könyömök kapott kurvanagyott, azt műtötték kicsit.
Egyébként nem szánok versenyezni vele, csak hobbi motor lesz
Már 10 éve hogy nem motorozok előtte volt egy gixer750-em és kb 4 évet krosszoztam 250-nel hobbi szinten de keményen.
Motulból asszem 10W40 a gyári ajánlás de lehet hogy rosszul tudom.
Még a gyári gumik vannak rajta és abból is csak a hátsó kopott és az is csak középen
Mintha a bal első gátló fosna egy kicsit de ezt leszámítva nem találtam rajta semmit.
Az első sárvédőn van még egy apró "kavicsfelverődés" és ennyi.
Még annyit had kérdezzek ha már úgy is ilyened van.
Milyen olajat használjak hozzá ?
A srác MOTUL 300V 4T FACTORY LINE-t (asszem 10W40) használt, maradjak ennél
vagy a Castrol Power Racing 4t 10w50 is jó ?
Én 3 hónapja vettem ilyet,2 hónap keresés után.Nem egyszerű,mivel sokan pályáztak vele.csak ajánlani tudom,kibaszott jó gép.Lánc,fék,sérülés amit érdemes nagyon átnézni.
Valami más
A napokban szeretnék megvenni egy R6-ost.
Már megnéztem a mocit (ki még nem próbáltam) és szalon állapotúnak tűnik, meg vagyok vele elégedve tetszik nagyon.
De mielőtt beleugrok valami hülyeségbe a segítségeteket kérném.
Mire figyeljek oda, mi az ami esetleg ennek a modellnek a hibája lehet ?
Olcsóbb motort szerettem volna, de mikor megláttam ezt beleszerettem
R6 2007
Előre is köszi.
Ami tegnap délután 1 óra alatt nem sikerült az ma reggel 2 mozdulatból megvolt. Szóval megoldódott a problémám.
köszönöm!
50 000Ft-ért eladó! R6 2004-esre való kék tankot, vagy hátsó ülést beszámítok!
r6sanyi@freemail.hu
2003-2005-ös R6 alkatrészel eladók.
Motorblokk:120e
Immobiliser kulcsokkal, zárakkal:125e
Hűtő,enyhén sérült:25e
Hűtőventillátor:6e/db
Injectorsor:30e
Légszűrő ház:10e
Feszültség szab.:15e
Index relé:6e
Hátsó kerék féktárcsával:35e
Láncszett,(használt de szinte új, 16/48, 532-es lánc):15e
Hibátlan tank ac-vel: 35e
Bal kormánycsutka kapcsolóval markolattal: 17e
stb...
Tel.:70/623-1473
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/nagy_sportgumiteszt_
tapadjon_ra
Mit javasoltok utcára? Milyen gumit? Én most vettem egy garnitúra új Michlein Power 2ct-t. Jó választás volt vagy sem?
(volt olyan is hogy éreztem csúszik a segge, de ez csak 1x volt előtte etapban)
2:11-es köridő a legjobb amit mentem, de úgy tűnik ide már kevés ez a gumi.
A motor és én is szépen csúsztam a falig. Jobb alsó idom megrepedt, középső kicsit karcos matricás, bukógomba fele elfogyott, kipuffon is csúszott, meg a generátorfedél (vagy mi van ott jobb oldalt) az is jócskán karcos lett, két csavar teteje már eltűnt, ki se csavarható.
Amúgy más baja nem lett, kapott új gombát, és 1 hó kihagyás után, újra mentem már vele tegnap. Sajna a bőrgatya a varrásnál elnyílt és tenyérnyi égés a combhátsón, és a könyömök kapott kurvanagyott, azt műtötték kicsit.
Szóval pályára pályagumi ;)