Nemrég váltam R6 tulajdonossá, lenne pár kérdésem amire biztosan tudtok válaszolni.
Ha városban haladok lightosabb tempóban, tehát 6-7ezres fordulatig, elég alacsony hőmérsékletértékeket látok. 65-70 fok között ingadozik 20 fok körüli külső hőmérsékletnél. Piros lámpánál felmegy 80ig de még kánikulában sem volt 90 fölött. Persze még nem nagyon hajtottam eddig és lehet h emiatt van de szerintetek ez nem túl alacsony?
A másik kérdésem hogy a gyári rendszámtábla tartó konzol levételére van megoldás, vagy csak a fűrészelés? :) Úgy látom egyben van az egész műanyag végig a farokidom hosszán alul.
99es évjáratról van szó.
Köszönöm válaszaitokat!
Helló!
2005-ös R6 alkatrészel eladók.
Motorblokk:120e
Immobiliser kulcsokkal, zárakkal:125e
Hűtő,enyhén sérült:25e
Hűtőventillátor:6e/db
Karbisor:20e
Légszűrő ház:10e
Feszültség szab.:15e
Index relé:6e
Hátsó kerék féktárcsával:35e
Láncszett,(használt de szinte új, 16/48):15e
Hibátlan tank ac-vel: 35e
stb....
Kössz az infót srácok.
én nem értek ehhez a tipushoz hogy mi milyen színű rajta pl.. vagy mi hogy van. mert ugye fontos az évjárat. meg képen nem látni mennyire van bent az eleje, illetve lehet vázcsavarodott is.
Én biztos,hogy onnan nem vennék motort.Valózinüleg banki visszavett.Én autót akartam onnan venni,de óriási csalodás volt.Lepukkant szar volt 2éves kora ellenére.2006-os nem lehet fekete teleszkóppal.Szerintem ez 2004-es és 2006-ban lett forgalomba helyezve.Km is tul kevés.Szerintem.Nekem is ilyen volt az első motorom.K.... jó volt!
ezt a motort én is kifigyeltem...a pénz nagyúr és bőven piaci ár alatt adják, de ahogy alaposabban megnézegettem így képen, lehet az ok is megvan, hogy miért...
ha jól láttam, 2005-ös évjárattól kezdve fordított, aranyszínű telósnak kéne lennie a gépnek, a fordított megvan, de nem arany...szóval elég gyanús hogy belerongyoltak már valamibe előről és ki lett cserélve ott minden, de több komoly hibát nem látni így képen...
Hali retroboy!2003-as évjáratban legjobb tudomásom szerint nincs ilyen színű.Piros,kék,ezüst,valamint limitált szériás sárga színűben jött ki.Én ilyen színüt nem láttam belőle.2004-es évjártaban van szürke színű,de ha nem csal a szemem az nem az a szín.
Üdv:ramirez
ott kezdődik a baj, hogy nehéz elhinni a km valódiságát a másik, hogy ilyen idomot (mármint ilyen színűt) nem találok a yamaha hivatalos oldalán visszamenőleg, se mondjuk bikepics-en...
de aztán lehet én vagyok a béna!
Köszönöm a segítségeket láncszett ügyben.
Utána jártam én is, nagyon sok helyet illetve ismerőst megkérdeztem. Valóban 532-es lánccal jött ki gyárilag, ami csak X gyűrűsbe és erősítettbe van. Ez pedig akárhol néztem 43-49 ezer Ft + 12-14 ezer az első-hátsó fogaskerék. Ettől olcsóbban csak a kisebb láncok vannak az 525 és 530. Ezek kb 8-16 ezer Ft al olcsóbbak. Mivel utcán használom nem lenne éppen szükség ilyen meg olyan extra erős láncra, de szerintem többet ki fog bírni és akkor talán nem kell olyan hamar lecserélni.
Hali!
ha már láncolunk mi a különbség a 520 525 530 532 láncok között? melyik jobb?Én keresgettem után gyártottban jt stb sem találtam 48 alatt. yamaháéknál 74.akcióban 65.ti jobban dzsanázzátok.
köszi
48-ért gyári,elég húzós,nézz szét azért még neten!
46-ért sikerült két hete egy 520-as versenyláncot szereznem,hátul gyári,elöl -2 felállásban!
Tavaly:gyári lánc,gyári áttét:33 pénz!
Ha rám hallgatsz,pár helyet megkérdezel,az nem kerül semmibe!
R6 2005 gyári láncszett: 16/48 lánckerekek, 532, 116 szemes lánc.
520, 525, 530 (50)-es láncszettek is tökéletesek, csak erősített lánc legyen. 15/47,48-as lánckerekekkel számottevően nem változik a valós végsebessége, de érezhetően dinamikusabb lesz.
Ha 530-as láncot veszel (R1-nek is ez a gyári láncmérete), akkor 6000 Ft-ért van egy új hátsó lánckerekem (gyári edzet acél, 47-es, 0 km-es). A lánc minimum 116 szemes legyen, ez fontos.
2. jóllátod.... fűrész.... bár nekem az előző tulaj megcsinálta undertailosra...