Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok!
Ha valakinek van esetleg eladó hátsó lámpája vagy rendszámtábla tartója eladó 2001 es r6-hoz akkor megvenném.
Itt keressetek: msn: mag01@freemail.hu vagy e-mail: mag01@freemail.hu vagy 06 30 477 9840
Köszi!
Hali!
Helló! Mennyit kérsz érte?
Sziasztok, új arc vagyok köreitekben :D Eddig egy Mz-t nyüstöltem, de a héten újítok be egy 2005ös R6-al. Biztos lesz jópár kérdésem és élményem amit közölni szeretnék majd veletek :D Először is egy praktikus rendszámtáblatartó kellene nekem, az sem hátrány, ha felhajtható. Ha van valakinek, vagy esetleg egy tervrajz azt nagyon megköszönném!
Széles utat mindenkinek!
Bala
Sziasztok! 2009 r6r re 46 os hátsó fogaskerékkel elég lessz a gyári lánc? valaki tud valamit? vagy hosszabb kell?
Sziasztok,
van egy eladó olajpumpa fedelem Yamaha yzf R6 (2003-2005) vagy Yamaha Fazer 600-hoz, használt, de teljesen ép állapotú.
Örök nyarat, ingyen benzint, üdv!
sziasztok .
azt szeretném megkérdezni , hogy a 2000-es R6 os a gyári lánccal , mekkora hátsó lánckereket bír el ? ? ?
most 16-48 as kerekek vannak fent , de már úton van a 14-es első, és ehhez szeretnék nagyobb hátsó lánckereket, úgy hogy ne kelljen hosszabb láncot felrakjak .....
bárkinek használható infója van ez ügyben , azt szívesen várom ...
Sziasztok!
Még mindig keresek 2000-es R6-ra kék színű hátsó idomot és hátsó sárvédőt olyat ami gyári állapotú és nincs levágva rövidebbre a rendszámtartó.
sziasztok

van egy kis olajam eladó ! katt : Castrol Power 1 Racing 10w50

érdeklődni lehet az itt lévő telefonszámon vagy a Nyíregyháza és környéke topicban !
Hali! Eladó 2001-02 Yamaha r6-hoz gyári rendszámtartó. Ha valakinek kellene dobjon üzit és megegyezünk. Teli tankot!
üdv. 15 eft.
üdv. a két ülés elkelt! a ventillátorért 5 eft-ot kérek.
segédváz mennyi lenne ?
Érdeklödnék hogy mennyiért adod a hátsó ülést és a hütöventillátort?
eladó r6 alkatrészek 2000 évj-hoz. ár megegyezés szerint. 0620/992-4528
hmm...nekem egy nap állás után nem kell szivató, viszont 2 nap állás után már nekem is szokott kicsit. ha pl 1 hónapig áll akkor nekem ilyen 5-6 mp-t szokott egy kicsit kerregni. Szerintem normális, mert nekem már lassan 4 éve így kerreg és nincs semmi baja meg akkor már szólt volna a szerelő is, hogy nem így kéne múkodnie
Ugyan ez a helyzet nekem is, ha csak szivatót húzom rá, kb 10 mp ig kéne tekertetni, és ugy kapná el. Kis gázzal viszon pöccre. Mintha a szivatóval lenne vmi...vagy az AC nem nyom be eleget, nemtom.
Az nomrális, hogy hidegindítás előtt az ac kurva sokat kerreg ?
Köszi
Egyébként szép az R6-osod neked is
Nemtom miért nekem pont hidegen sőt ilyen 40-50 fok között indul a legkönnyebben gáz nélkül..... ez volt az előző motoromnál is, hogy higeden rendesen indul aztán utána ha pöc/röff ahhoz kell egy kis gáz holnap viszem majd átnézetni, ha megoldódott a porblema meg a "hiba" oka megvan akkor megírom
Még a k1-k2 szériára értettem, tudod a háromszöglámpásokra
Valami oknál fogva az enyémnek is húzni kell gázt. Hidegen szivató mellé, akkor hajlandó rögtön beindulni.
vitya636!
A hosszú tankos tapasztalatod pontosan melyik motorra értetted? Nekem is nagyon tetszik az R6, a legelső szériától, de azért következő tavaszig még gondolkodok nagyon a motorokon, ami még nagyon tetszik az a 2003-4 636, és a 2005-ös 636-is.. habár kicsit már többe kerül az. Az R6 felé főleg a 168 cm-es mélyégem billenti a mérleget, a kawa felé meg egyértelműen a plusz 36 ccm... ;) Csak még nem ültem kawán, és nem tudom méretre mennyivel nagyobb, mennyivel kell jobban hasalni... stb.

Ha valainek van tapasztalata 2004 előtti R1-gyel, írhatnak véleményt arról is... mert tudtommal nem sokkal nagyobb méretre, mint az R6.

Kösz előre is
Jajj és nekem meg olyan kérdésem lenne, hogy mi a faxomért indulhat nehezen a gépem, miért kell köszörülni? Mondjuk adok neki egy kis gázt azonnal beröffen, de gáz nélkül kéne mennie, de úgy meg köszörülni kell és így, hogy eladó a gép így egy kicsit cinkes a jelenet....akksi jó, gyertyák nemrég lettek cserélve....és főleg melegen van ez a jelenség. Szerintetek egy karbiszinkron segítene a dolgon? vagy a gyújtással kellene babrálni.....egyéb ötlet?
Hali! Úgy tudom az R6R előtti gépek mind 15500-nál szabályoznak le óra szerint (javítsatok ki ha rosszult tudom), viszont amióta kiderült, hogy az R6R nem igazán pörög annyit mint amennyi rá lett varva a gyártó által, így sztem az összes többi sem nagyon megy olyan tartományban....mert nem tudok olyan motort amelyik úgy tudna visítani mint az R6/R6R