Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor asszem marad a gyárból rendelős eksön
SZEVASZTOK!
SEGÍTSETEK! Dúzs Peti számát,címét, vagy valamit, mert ami van telefonszám azokon nem érhető el. A címe is jó leene kimennék hozzá.
köszi
Az nem csak rendszámtartó, hanem a komplett alsó műanyag, ami a segédváz alatt van. Nekem is kénem majd egy ilyen, mert le akarom vágni ezt a nagy rendszámtartót.
Köszi a tippet!
Ez most mi?
Mi 30000-nél néztük meg a szelephézagokat, akkor faszányosak voltak, de azért a biztonság kedvéért megnézzük most is bár még nem csattogott a gép
természetesen mindenből csak gyárit nem sóherkedünk ha szervizről van szó apropó még mindig 2000-es R6-ra keresek gyári rendszámtartót.....ha valaki esetleg rendelkezik egy eladó példánnyal dobjon egy üzit! és ugyanitt van 2db eladó 2001/02-eshez szintén gyári rendszámtartó...egyszer én voltam kuki, hogy nem figyeltem milyen évjáratú R6-os tartót veszek és megvettem, 2. alkalommal meg átnyomták a bucimat az egyik bontóba és küldtek postán egy szintén ledes hátsóhoz való R6 rendszámtartót a kakasdi Yamahásoknál meg 15 lepedő lenne az új....abból viszont meg kijön pár teli tank
Üdv!

Az enyémbe most lett szelephézag ellenőrizve 45000 km-nél,de nem kellett állitani,középértéken voltak,lehet a Tiédben sem kell majd
Illetve teleszkópokban olaj + szimering csere (ha nem enged akkor is) 2-3 évente aktuális. Lefogadom, hogy még a gyári van bennük . Szűrőkből/szimeringekből/fékbetétekből csak gyárit
Köszönöm az infót!
Hi. Ezeken kívül 40000-nél nézesd meg a szelephézagokat, karbik szinkronizálása, hűtőfolyadék csere, esetleg fékfolyadékok cseréje. Utóbbi kettőt két évente nem árt.
Sziasztok! 2000-es R6osom van, amibe nemsokára tekerem a 42000km-t.... Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy a 42000-es szervizen, illetve a további 6000-es ciklusokon van-e valami extra igénye a motornak az olaj/szűrő, légszűrő, gyertyacserén kívül, amit kötelezően el kell végezni? Örök hálám lenne a segítségetekért
Az én tudomásom szerint utoljára 2006-ban volt yamaha tesztnap a Pannonia ringen, 6000 jó magyar forintért, ahol ki lehetett próbálni a tesztmotorokat (regisztráció után) és a sajátoddal is körözhettél a pályán.Azóta nem volt.
Én még tavaly év végén kérdeztem, azt mondták, idén ne számítsak semmi ilyesmire, válság van.
Evvan....
Hi!
Az attól is függ, mit csinálsz a motorral.Hol és hogy használod?
Amúgy sztem Dunlop D208 RR az a tuti.
Legalábbis nekem.
Korább használtam még Pirelli Dragon EVO-t, az is nagyon jól tapadt, de hamarabb elkopott, mint a Dunlop.

Örök nyarat, ingyen benzint!
Ez engem is érdekelne, hogy lesz e ilyen?
Sziasztok erhatosok!
Nem tudjátok véletlenül, hogy a Hungaroringen van e lehetőség mondjuk pl. Yamaha pályanapon részt venni? Persze ár alatt gondolok erre, vagy ha lehet ingyen mint kawáéknál. Tehát van ilyen rendezvény ami így foglya össze a Yamahásokat?
Ha csak a hátsót cserélled akkor ne variálj minden képp a gyárit vedd meg hátra a többi gumit ne variálld az gyári elsővel de ha mind a kettőt akkor érdemes egy d209 rr t dobni rá elörre és hátulra is szerintem! jó az a gumi viszonylag lehet olcson szerezni!
Fogalmam sincs barátom,használattól függ
És szerinted még mennyit bír ki a hátsó? Mert igaz hogy jó áron van sokkal olcsóbb mint a többi.
Én 12ezret mentem el a gyárival,igaz már nagyon oda volt a végén
Ebben 6ezer körül van,most kezd el kopni,de nagyon finom vagyok vele
És hány km van a gumába? Én most 7.800-nál vagyok és most kopik el középen. És a gyári Dunlop Sportmax Qualifer van még rajta.
Hy,nekem ContiSport Attack van,nagyon fasza,meg vagyok vele elégedve
Hy! R6R-hez ki milyen gumit használ utcára? Nekem lassan cserés lesz a gyári hátsó gumám, de annyi féle gumi van a piacon, hogy nem tudok választani.
szia,
ha nem villog rakjad ki a kezedet,az segít!