Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

detto... enyém is ....
Ez hülyeség. Nem fogyaszt sokat. Nekem az elején 5literrel is elment amikor még szoktam a gépet, de most sem eszik többet utcai használat mellett 6,5-nél, úgy hogy ebbe van város, szerpentin.
Külső olajcső, 1db szívó szelep + rugó, vezérműlánc + feszítő, láncszett, ezeket mind 12000km elött (R6-okon 30000km-ig nem igen kell láncszettet cserélni). Ismertem a motort 0km-es kora óta, valóban hibátlan állapotban vettem meg, mindenből a legjobbat kapta mégis így jártam vele.
Az én Sradomban is bejátszott egy vezérlés felújítás, ami ugye gyári típushiba volt, de azon kívül semmi. Már harmadik szezont futja nálam, és azért már van benne km. Szerintem minden márkánál ki lehet fogni rosszabb, ill. javításokra szoruló gépet. Az én ismerősi körömben nagy gond nem volt a gixxerekkel, én ebből indultam ki. Aláírom rémálmaimban hallottam azokról amiket említettél, de saját tapasztalat nem volt. Igaz én nem dolgoztam Suzuki szervízben, csak jól ismerem őket (Full-Gas). Gondolom a negatív tapasztalatokat nem hangoztatják. Azért kíváncsi lennék mit kellett annyit költeni a Sradodra....
Mint a gazdája
Nekem eleg pozitiv tapasztaltaim vannak a gixxerekkel. Mondjuk az teny hogy egyes generaciok nem egyforman megbizhatok. En 2005 ota k5-600 es k5-750-eket hasznalok. Roviden elpusztithatatlan. Kb 75ezer km ment a 2 motorba, ugy 10e palyan. Soha semi bajuk nem volt, pedig mindketott odavertem parszor mar :) Lehet csak ez az evjarat lett jo, de a gixxeres haveroknak is mennek a vasak mint az oramu. Lasd pl: Felsvednek kb 30-35ezer palya km van a k5-1000ben, na az se volt sokat rossz :)
Az enyémre már jó párszor hitték, hogy új motor, csak a külsője miatt. Pedig már nem egy mai csirke. De működni is hibátlanul működik és nem eszik sokat.
2003 és utáni R6-ok a mai napig megállják a helyüket az újabb 600-asok között is, ezekben gondolkodj.
Hiába olcsóbb a suzuki, ha költened kell rá Illetve az sem mellékes, hogy a legelső '99-es R6-ok váz/futómű/fékrendszere jobb a K1-K3-akénál (ez is több motoros tapasztalata).
2002-2003-ban suzuki szalonban dolgoztam, azóta is jó kapcsolatom van a környékbeli szervizekkel. Az egy dolog, hogy az én makulátlan, 6500km-esen vásárolt, 2 éves Srad-omra 1 év alatt 230000 Ft értékben kellett alkatrész hibák miatt költenem. De számtalan GSX-R-t tudok (2000-től akármeddig), amik váltó/vezérmű/injektor/exup hibásak lettek. GSX-R-t az vegyen, aki újan megveszi és 2-3 éves kora vagy 25000km elött lecseréli újra (nem az átépített pályamotorokra gondolok). Persze az is lehet, hogy évekig gond nélkül használná.
Mindig tanul az ember, még ha későn is!
Köszi!
A Suzukit miért felejtse el?
Neked volt a K széria előtti gixxered, egy Sradod, annyira szar volt?
Ár-érték-teljesítmény arányban a K széria szerintem a legjobb, ennyi pénzért nem találni jobbat. Szerintem.
Ez persze nem azt jelenti hogy az R6 nem jó!
Gyurkesz:

Lóg a levegőben?! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Akkor ne is csodálkozzál, hoyg sokat eszik.....


Az lambda szonda szerepe az, hoyg figyelje az üzemanyag/levegő keverékét és "állítsa" utána a mocit..
na most ha sima levegőt érzékel csak, akkor azt gondolja.. kevés az üzemanyag és ad neki... aztán ad neki.. aztán ad neki...


Most lehet nagyobb baj csináltál....... mint gondolnád...
Kapott egy rendszert, elektronikát, és nem dugtam vissza rendszerbe, de a helye megvan. Mivel járok jobban, ha visszadugom, vagy ha ezt az O2-őt teszem rá?
Egyébként úgy van ahogy mondod, lóg a levegőben!
Gyurkesz:

Jó lenne tudni mit csináltál, amióta nagy a fogyija!
mert pl ha kivetted az O2-t a kipufffból és csak lóg valahol, ahonnan tiszta o2-t érzékel, akkor tuti.

O2 eliminátor bruttó 6.500HUF, kicsike, csak bele kell dugni a csatiba.
Próbáltam, de nem ér el odáig!
Na engem ez a O2 Eliminator érdekelne! Mennyibe van ez, és hogy néz ki, mekkora stb. ?
Ennek a hiánya okozhat magas fogyasztást?
Gyurkesz:

Asszem értem a kérdésedet... a kipuffból nem elég, ha kicsavarod. Minimum szét kell húzni a másik végén a csatlakozót is. Vagy rátenni egy O2 Eliminator-t

Meg persze egy csavart bele a kipuffba, mert különben hangos lesz...
kötegelőzd hozzá a hátsó kereked egyik küllőjéhez
A lambda szondára ha nem tekerem be kell vmi záró, vagy fityeghet a levegőben?
Én azt is kibaxnám belőle...
2008 as R6R igen én is ugy láttam hogy ott van,ha ugri ka katalizátor akkor annak helyet kell csinálni nem?
nemtom ez mikori, de a lambda szonda mindig a katalizátor környékén van....
Bazzeee, ez az "ismi" szöveg. A nem létező szőr feláll a hátamon.

Szóval, karbis R6. Mit jelent náluk az, hogy sok? Literben?

Nyilván függ a kezedtől is a fogyasztás, szerintem.
Hi. Suzukit felejtsd is el. 2003 R6-ok már vannak 1M-tól jó állapotban, csak ne legyen összetörve ez a lényeg. Egy hónapja kapott full szervizt egy 2003-as, 40000km felett is gyári középértéken van minden a blokkjában. Hibátlan