Én is kb annyira gondóltam!De ha azt nézed,hogy nem kell megint 60-70-ért gumit venned,hogy pályázz akkor meg tök jó!Egy 15-öt gondóltam a garnitúra gumiért.Szerintem az egy 70 ezres gumiért nem sok.
Csak ötletem van: Rakd fel a pályamotorozás fórumba, meg a hasonló fórumokba.
De ne számíts nagy összegre mert igen jó állapotú pályára alkalmas gumit lehet venni 10.000 Ft-ért
Ok!Nincs valami pályázós ismerősöd vag ismerőseid.Akiknek kellene nagyon jó állapotú gumi aminek annyi a baja,hogy eléri középpen a kopás jelzőt?Mert elkéne adnom.Azt utána jöhet a tiszta új gumma.Én nem pályázom tehát nem tudom a közuton használni mert belémkötnek.Ez egy Dunlop sportmax D208 rr.Elég lágy keverék.Pont ezért iszonyat nagyot fog.Lehet ilyen lesz a következő is még nem tudom ,mert nagyon biztonságos.Viszont ami most jön le róla az még pályázni tökéletes.Persze ólcsó pénzért jó gumma.
Szia!
Képet sajnos nem tudok felrakni, de a szavam a garancia rá, hogy a gumi nem futott még csak 820km-t.
Jelenleg a gumi bent van egy motoros boltban Szolnokon, én pedig Vecsésen dolgozom.
Hogy a gumi 2-e vagy hogy hanyas? azt se tudom hol nézzem meg rajta, az biztos, hogy a Yamaha R6r-t ezzel a gumival adta ki.
Pályára alkalmatlan ez a gumi, ezért lett levéve, és Slick gumit kapott a paripa.
Ha érdekel a gumi, hívj fel, és megbeszéljük a részleteket.
Ha vétel a gumi fényképén múlik, lefényképezem szívesen, csak nem tudom pontosan mikor.
Üdv.
Szia pontossan melyik Dunlop Sportmax Qualifier gumi?Van ebből vagy 2-3 fajta.A sima vagy a 2-es?Írd le pontossan mi van ráírva.Köszi!Amúgy miért adod el?Nem jött be neked ez a gumi?Ha netán tudnál feltenni képet róla,hogy kb hogy néz most ki azt megköszönném.
Sziasztok!
Eladó egy pár 820Km-t futott Dunlop Sportmax Qualifier gumi.
Hátsó méret: 180/55 R17
Első méret: 120/70 R17
2008 okt-ban vásárolt R6R-en volt rajta!
Csak párban eladó! 40.000 Ft.
Tel:20/3361-461
Szolnok
Az egyébről pedig mindannyiunk számára kényelmes megoldásként nem nyomkodok további billenytyűket (bár ezek a nagybani eltérések igen érdekelnének, ill. hogy nálunk mitől olyan jó a helyzet a blokknak, hogy 66%-al nagyobb a csereperiódus, hja, van még mit tanulni a buta amcsiknak, hiába veszik a motorokat tízezerszám).
Az USA piacra szánt, és az európai piac motorjai, nagyban eltérnek egymástól, ezért a gépkönyvük is teljesen eltérő, így az ajánlások is! Tehát ezt nem szabad alapul venni, csak annak, aki az USA-ban él, és ott vett R6-ot!
A kitolt olajcsereperiódusok mögött nagyon komoly tribológusi fejlesztési munka áll, rengeteg kisérlettel, tesztel. Tehát amikor azt mondják pl. 1 Renault diesel motornál, hogy 30 ekm az olajcsereintervallum, akkor ezt nem marketing okokból, hanem komoly fejlesztések és tesztek alapján alátámasztott módon teszik. A logikus az lenne, hogy a szervizek inkább a sűrűbb, koraibb olajcserét erőltessék, hiszen anyagilag ez inkább az érdekük! Én a motorszervizekben is ezt tapasztalom: a Honda CBR 600RR-emnek is 12 ekm volt a gyári csereperiódusa (vagy 12 hónap), a szervízben még is inkább azt mondták: "cserélj inkább 6 ekm-enként, az a biztos!" . Meg persze a 25-35 eFt költség...
Látom a stílusod nem változott az idővel semmit... Te cserélj 6 ekm/ 6 hónaponként, szűrőt 12 ekm-enként, mindenki más meg mehet nyugodtan 10 ekm-et a magyar nyelvű gépkönyve szerint, hiszen itt élünk, Magyarországon, tehát a garanciát is itt adják a Magyar gépkönyv alapján, és nem az USA vagy az Angol leírás szerint. A gépkönyvi előírás egyébként is 1 támpont, amitől a használat függvényében el lehet térni (pl. verseny körülmények, éghajlati viszonyok, környezeti hatások stb.).
nem hát, hanem marketingből
A gyártóknak nagyon fontos a "cost of ownership" azaz üzemeltetési költség, ezért marketing szempontok miatt tologatják fölfelé a határt... Autóknál a legerősebb, de motoroknál is jelen van. A motor tervezője javaslatot tesz/intervallumot ad meg aztán a marketing meg eldönti mennyi lesz
(Őszintén szólva eddig én csak túramotorok esetében hallottam/olvastam 10ekm-ről.)
Ami a pályahasználatot illeti, ott az egyik versenykit útmutató (egy másik márkáé, de mindegy) 1000km/3 versenyt határoz meg. Azzal rendben vagy.
Kawasanyi: az imitt-amott átnyálazott és nyomdába küldött dolgok nem feltétlen hű fordításai az eredetieknek. Tehát nem biztos, hogy japán tollból származnak.
Józan észre fordítva:
ha 6e-nként kéne cserélni és 10e után cserélsz jó vagy nem?
ha 10e-nként kéne cserélni és 6e után cserélsz rossz vagy nem?
ha 1e-nként kéne cserélni és 6 v. 10e-nél cserélsz, jó vagy nem?
Lehet érdekli egy haverom a gumid. Már legyúrtad kopásjelzőig?
Ja! kéne egy elérhetőség. Telószám. Mellesleg tatai a srác és sürgős a gumi.