Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyi!
Lehet érdekli egy haverom a gumid. Már legyúrtad kopásjelzőig?
Ja! kéne egy elérhetőség. Telószám. Mellesleg tatai a srác és sürgős a gumi.
Nem sok.
Én is kb annyira gondóltam!De ha azt nézed,hogy nem kell megint 60-70-ért gumit venned,hogy pályázz akkor meg tök jó!Egy 15-öt gondóltam a garnitúra gumiért.Szerintem az egy 70 ezres gumiért nem sok.
Csak ötletem van: Rakd fel a pályamotorozás fórumba, meg a hasonló fórumokba.
De ne számíts nagy összegre mert igen jó állapotú pályára alkalmas gumit lehet venni 10.000 Ft-ért
Ok!Nincs valami pályázós ismerősöd vag ismerőseid.Akiknek kellene nagyon jó állapotú gumi aminek annyi a baja,hogy eléri középpen a kopás jelzőt?Mert elkéne adnom.Azt utána jöhet a tiszta új gumma.Én nem pályázom tehát nem tudom a közuton használni mert belémkötnek.Ez egy Dunlop sportmax D208 rr.Elég lágy keverék.Pont ezért iszonyat nagyot fog.Lehet ilyen lesz a következő is még nem tudom ,mert nagyon biztonságos.Viszont ami most jön le róla az még pályázni tökéletes.Persze ólcsó pénzért jó gumma.
Persze!
Ha érdekel a gumi, hívj, és valahogy összehozzuk!
Hát nem a közelben vagyok.:-)Tatabánya mond valamit?:-)Pesttől egy 70-80km.
Az ország mely részén tartózkodol?
Csak hogyha érdekel, hogy oldjuk meg a találkozót.
Én szolnoki vagyok, de Vecsésen dolgozok.
Értelek.
mert a slick jobb!
A számot meg nem tudom megnézni, mert nincs nálam a gumi.
Szia!
A gumma oldalán van feltüntetve az egész tipus.Túl kemény volt a gumi vagy miért nem volt jó pályára?
Szia!
Képet sajnos nem tudok felrakni, de a szavam a garancia rá, hogy a gumi nem futott még csak 820km-t.
Jelenleg a gumi bent van egy motoros boltban Szolnokon, én pedig Vecsésen dolgozom.
Hogy a gumi 2-e vagy hogy hanyas? azt se tudom hol nézzem meg rajta, az biztos, hogy a Yamaha R6r-t ezzel a gumival adta ki.
Pályára alkalmatlan ez a gumi, ezért lett levéve, és Slick gumit kapott a paripa.
Ha érdekel a gumi, hívj fel, és megbeszéljük a részleteket.
Ha vétel a gumi fényképén múlik, lefényképezem szívesen, csak nem tudom pontosan mikor.
Üdv.
Szia pontossan melyik Dunlop Sportmax Qualifier gumi?Van ebből vagy 2-3 fajta.A sima vagy a 2-es?Írd le pontossan mi van ráírva.Köszi!Amúgy miért adod el?Nem jött be neked ez a gumi?Ha netán tudnál feltenni képet róla,hogy kb hogy néz most ki azt megköszönném.
05ös R6hoz kellesz pár kacat!
Aki tud valamit szóljon!

Első teló, Első felni, első tengely, Hűtő....


Köcc
Sziasztok!
Eladó egy pár 820Km-t futott Dunlop Sportmax Qualifier gumi.
Hátsó méret: 180/55 R17
Első méret: 120/70 R17
2008 okt-ban vásárolt R6R-en volt rajta!
Csak párban eladó! 40.000 Ft.
Tel:20/3361-461
Szolnok
A stílusra nincs intervallum megadva...

Az egyébről pedig mindannyiunk számára kényelmes megoldásként nem nyomkodok további billenytyűket (bár ezek a nagybani eltérések igen érdekelnének, ill. hogy nálunk mitől olyan jó a helyzet a blokknak, hogy 66%-al nagyobb a csereperiódus, hja, van még mit tanulni a buta amcsiknak, hiába veszik a motorokat tízezerszám).
Szia! Figyeld az R6Klub oldalát, ott kapsz infót, vannak túrák szervezve évente töbször is!
Az USA piacra szánt, és az európai piac motorjai, nagyban eltérnek egymástól, ezért a gépkönyvük is teljesen eltérő, így az ajánlások is! Tehát ezt nem szabad alapul venni, csak annak, aki az USA-ban él, és ott vett R6-ot!

Mind 1 hagyjuk ezt az olaj témát mert már ki van tőle mindenki

Szokott itt lenni ilyen hogy klub találkozó?
Jártok itt össze motorozni?

Itt felénk van egy motoros klub velük szoktam kavarni az út porát...
A kitolt olajcsereperiódusok mögött nagyon komoly tribológusi fejlesztési munka áll, rengeteg kisérlettel, tesztel. Tehát amikor azt mondják pl. 1 Renault diesel motornál, hogy 30 ekm az olajcsereintervallum, akkor ezt nem marketing okokból, hanem komoly fejlesztések és tesztek alapján alátámasztott módon teszik. A logikus az lenne, hogy a szervizek inkább a sűrűbb, koraibb olajcserét erőltessék, hiszen anyagilag ez inkább az érdekük! Én a motorszervizekben is ezt tapasztalom: a Honda CBR 600RR-emnek is 12 ekm volt a gyári csereperiódusa (vagy 12 hónap), a szervízben még is inkább azt mondták: "cserélj inkább 6 ekm-enként, az a biztos!" . Meg persze a 25-35 eFt költség...
Látom a stílusod nem változott az idővel semmit... Te cserélj 6 ekm/ 6 hónaponként, szűrőt 12 ekm-enként, mindenki más meg mehet nyugodtan 10 ekm-et a magyar nyelvű gépkönyve szerint, hiszen itt élünk, Magyarországon, tehát a garanciát is itt adják a Magyar gépkönyv alapján, és nem az USA vagy az Angol leírás szerint. A gépkönyvi előírás egyébként is 1 támpont, amitől a használat függvényében el lehet térni (pl. verseny körülmények, éghajlati viszonyok, környezeti hatások stb.).
Részemről Máj. 1 Kunmadaras. 3 éve nem hagytam ki...
Sajnos most motor nélkül, vagy benzintyúkként

Leslie:
van igazság abban amit mondtál...

Abban is van igazság hogy Marketing lehet ez az egész...

Innen vannak az infók:
nem hát, hanem marketingből
A gyártóknak nagyon fontos a "cost of ownership" azaz üzemeltetési költség, ezért marketing szempontok miatt tologatják fölfelé a határt... Autóknál a legerősebb, de motoroknál is jelen van. A motor tervezője javaslatot tesz/intervallumot ad meg aztán a marketing meg eldönti mennyi lesz
(Őszintén szólva eddig én csak túramotorok esetében hallottam/olvastam 10ekm-ről.)

Ami a pályahasználatot illeti, ott az egyik versenykit útmutató (egy másik márkáé, de mindegy) 1000km/3 versenyt határoz meg. Azzal rendben vagy.

Kawasanyi: az imitt-amott átnyálazott és nyomdába küldött dolgok nem feltétlen hű fordításai az eredetieknek. Tehát nem biztos, hogy japán tollból származnak.
Józan észre fordítva:
ha 6e-nként kéne cserélni és 10e után cserélsz jó vagy nem?
ha 10e-nként kéne cserélni és 6e után cserélsz rossz vagy nem?
ha 1e-nként kéne cserélni és 6 v. 10e-nél cserélsz, jó vagy nem?
Nekem így írja:

Olaj csere: 1 10 20 30 40 e km
Szűrő meg 20 kilométerenként

Szerintem nem hülyeségből írták a Japók...