Egy R6R hátsó keréken gyári állapotban 105-107LE-t kell, hogy tudjon! Ez jóval több 110LE-nél a főtengelyen. Sztem ott vmi nagyon nem okés. Biztos, hogy a főtengelyen volt 110le?
Sziasztok!
Van egy komplett r6 blokkom szétbontva(sajnos) hengerhibás de a többi része (főtengej,hengerfej, váltó,vezérmű, karbisor,stb... tökéletes (egyébként 2001-es)
Esetleg ha érdekelne valakit így egyben oda adnám 60000-ftért, vagy darabokban is lehet! :06306217608
Vagy tudja valaki hogy mennyiért javítanak egy ilyet?!
Én nem nagyon próbáltam utcai gumikat, főleg slickkel megyek, de azokat szívesen ajánlom! Utcán is használom és tökéletesek, pályán meg jobban bízom bennük, mint a mintásakban, de ez nem jelenti azt, hogy azok nem jók!
Én ezzel megyek. Kevés az összehasonlítási alap, de elégedett vagyok vele. Előtte Pilot Power volt a gyári gumi. Ezt követően a street verziót használtam. Ezzel kétszer megcsúsztam. Az egyik elég durva volt, ma sem értem miért nem estem el, de a gumi oldotta meg a szitut helyettem A másik alkalommal kigyorsításnál elindult, de olyan finoman, hogy igazából királynak éreztem magam. Csak annyit csináltam, hogy nem tekertem tovább a gázt és simán visszajött a tapadás, gond nélkül folytattam. A street verziót párban eladom ha kell valakinek
Ezután competition volt a gépen (ez lesz idén is valószínűleg). Mentem mediummal és softtal. Egyik sem csúszott meg. Nekem érzésre jobban bejön a medium. Valószínűleg az a futóműbeállítás amivel megyek ezt támogatja és a softhoz nem tudom, mit kellene állítani. A soft hátsóval mentem három versenyt. Az első kettő után gyakorlatilag alig volt kopás a felület szép tiszta volt. Az utolsó versenyen (október 13 fok) viszont teljesen kinyírtam. Valószínűleg ehhez a hőmérsékléthez rossz volt a guminyomás, amit választottam (1,8) és a futóműön is talán kellett volna állítani.
Én személy szerint lebeszélnélek a qualifier-ről! Nekem nagyon nem jött be a nem RR változata. De ha neked jó akkor használd nyugodtan. A supercorsa sztem jobb, bár csak hallottam róla, nem próbáltam. Ha viszont cseréled, szerencsésebb, ha az első gumi a tapadósabb, és nem a hátsó.
Szia. Igen, ez az érdekes zaj előfordult már más R6-ban, 2004-es és 2005-ös modellekben is. Mintha egy szervo motor nyitna vagy zárna egy adott fordulaton (6000rpm körül találkoztam ezzel), de semmi hibát az ég világon nem találtunk a szervízben és azóta is probláma mentesen működik minden. Ha megtalálod a zaj forrását és okozóját szólj nekem is légyszi
valaki segítsen.2005 ös r6 3000 fordulaton becsörög valami.de nagyon vezérműlánc hangja van de tuti a motorból jön,és sem alatta sem felette nem is csinálja.20000 van benne de mikor vettem(10000km)már akkor is csinálta.találkozott vki ilyennel?ha tudtok segíteni mondjatok vmit.árthat a paripának?köszöntem
Üdv. Tanács kéne, jó!
Gumicsere előtt állok, qualifier volt rajta, a hátsót cserélni kell. Azt keresek rá eslősorban, de most kinézne jó vétel supercorsában is? Van vele tapasztalat ezen a típuson? Ha elől marad a qualifier, nem gáz ha hátul supercorsa van?
Előre is köszi!
Van egy komplett r6 blokkom szétbontva(sajnos) hengerhibás de a többi része (főtengej,hengerfej, váltó,vezérmű, karbisor,stb... tökéletes (egyébként 2001-es)
Esetleg ha érdekelne valakit így egyben oda adnám 60000-ftért, vagy darabokban is lehet! :06306217608
Vagy tudja valaki hogy mennyiért javítanak egy ilyet?!
Egy R6R-ről van szó, ami papíron 128 Le és a tengelyen 110 lovat mértek?!
Előre is köszi!
r6-ra most készül a rendszámtartóm, kb 115fokos szöge lesz. Jár majd érte 20ezres csekk? persze nincs rendszámvilágítás benne, se prizma.
További üdv.
Nekem van egy pár kormánycsutkám r6r-hez!
Ha kell szólj! 06702195707
üdv!
Hol érlek el?
Ezután competition volt a gépen (ez lesz idén is valószínűleg). Mentem mediummal és softtal. Egyik sem csúszott meg. Nekem érzésre jobban bejön a medium. Valószínűleg az a futóműbeállítás amivel megyek ezt támogatja és a softhoz nem tudom, mit kellene állítani. A soft hátsóval mentem három versenyt. Az első kettő után gyakorlatilag alig volt kopás a felület szép tiszta volt. Az utolsó versenyen (október 13 fok) viszont teljesen kinyírtam. Valószínűleg ehhez a hőmérsékléthez rossz volt a guminyomás, amit választottam (1,8) és a futóműön is talán kellett volna állítani.
Remélem segítettem
Conti Raceattack comp.-ot próbáltál már? Vagy valakitől véleményt aki használta?
Én személy szerint lebeszélnélek a qualifier-ről! Nekem nagyon nem jött be a nem RR változata. De ha neked jó akkor használd nyugodtan. A supercorsa sztem jobb, bár csak hallottam róla, nem próbáltam. Ha viszont cseréled, szerencsésebb, ha az első gumi a tapadósabb, és nem a hátsó.
Yamaha R1 04-06 hátsó fékbetét eladó, de jó FZ6N és S-be, R6R-be, szinte új, kopás alig mérhető rajta...
Gumicsere előtt állok, qualifier volt rajta, a hátsót cserélni kell. Azt keresek rá eslősorban, de most kinézne jó vétel supercorsában is? Van vele tapasztalat ezen a típuson? Ha elől marad a qualifier, nem gáz ha hátul supercorsa van?
Előre is köszi!