Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az elját le akarom vágni, és a rendszámot rajta feljebb emelni, kis esztétika... de azért kéne ez, és nem csinálok fémből, mert a gyári hátsó indexet akarom használni, annak meg elég bonyolult a kivágása, illetve nem lehet kapni olyan rendszámtartót, amibe illene.
Van,de azt nem akarom eladni.
Mihez kellene?Hátha tok segíteni...
Hali!

2003as R6-hoz nincs vkinek véletlenül egy fölös gyári rendszámtartója index, rendszámvilágítás nélkül? Csak a műanyag kéne, kissebb átalakításra.
szia mennyi pénz az index?Érdekelne.
1100 Km... az 8és fél óra folyamatos vezetés 130-as átlaggal ! (mert ugy ennyi a megengedett legnagyobb sebesség pályán ...)

Az szép teljesítmény ... megállás nélkül !
Nekem kék van, ,de ha megnézed az adatlapom,akkor látod is.Én Sopron mellett lakom,ha gondolod,egyszer eljössz,megnézed. Amúgy eladó a Drágám,mivel lehet,hogy abbahagyom a közúti mókát... Ha el tudom adni,plusz lesz vmi jó pályagép jó áron,akkor az lesz.
Üdv:B
Ó ne haragudj tanítóm,balga lelkem csak 400 km ment vele... Komolyra fordítva:1100 km,az nem gyenge.Kockás lett a segged? Örültél,hogy hazértél,nem?
Písz,üdv:B
Ez a kérdés kinek szól?
Merre laksz különben?Mert én zalaegerszegi vagyok.
Hal! Hát ugy 1.3-1.4m és ha egy mód van rá akkor kéket szeretnék.miért neked milyen van?Ja és van erő a gépben rendesen?Váltó szépen mükszik rajta?
Hi. Gyengén nyomod, nekem 1100km volt egy nap alatt a max. (szezon nyitó)
Ha érdekes lehet hívjál nyugodtan, ez az én hirdetésem.
A többi idomot már eladtam, már csak ez az idom maradt, meg egy pár besülyeztett ledes index, ha valakit érdekelne...
Hívtam őket, de nincs ilyen színben mint az enyém azért köszönöm a segítségedet.
carlo75 Szia! Köszi az oldalt! Felhívom az illetőt. és megbeszélem vele a dolgot.
Ezt tudom,itt van ,vagy david91-nek van egy sárga hasidomja(pályaidom) 4,vagy 5k-ért.Bontók,használtak?Nem nézted?
Bár kicsit több, mint amit keresel, de jó ajánlat

http://www.kepesmotor.hu/idom/...
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni, az r6-osomhoz kellene jobb és bal oldali alsó idom 2003 évjáratú a mocim
Nem hiszem,hogy csalódni fogsz.Túrázni is tökéletes,egy seggel 400 km volt nekem,de az tényleg egy segg.Csak tankolni álltam meg.Nem mondom,jó volt azért leszállni,de jó élmény volt!
Pályázni is jó,bár én egyszer voltam vele,csak,hogy megtudjam milyen érzés.Azt mondják,pályára azért kell a gátló.Nagyobb temponál,kicsit rosszabb úton,plusz gyors irányváltásnál azért "csapkodja" az elejét.Mennyit szánsz rá?
R6rider egy kicsit korán van még hozzá.Ráérsz februárba
2009-re jelentkezett már vki az R-széria kupába? Kérnek nevezési díjat? Érdemes meggondolni hogy melyik kereskedőnél jelentkezzek? Licenszhez hogy lehet a legolcsóbban, és a legegyszerűbben hozzájutni?
Helo! Hát meg nincs konkretan,csak nezegetem öket meg minél többet megszeretnék róla tudni nehogy csalódás érjen ha már ennyi pénzt adok érte.
MInt minden Yamaha,ez is egy nagyon megbízható motor,millió km-t el lehet vele menni,ha odafigyel rá az ember!Esetleg a motorból hallhatsz egy kis csörgést,vagy cicergést,vagy minek nevezzem,de állítólag az normális.(lásd:többi fórumozó hsz-a).Az enyém is cicereg,de tökéletes.Szerelő szerint is jó,kikértem a véleményét!
Meg van már a kiszemelt?Üdv:B
Sziasztok! A közeljövőben szeretnek venni egy yamaha R6ot 2005ös évjáratut. Arra lennek kiváncsi hogy a motor milyen megbizható motorikusan?mik a tapasztalatok?és hogy mire figyeljek oda a vételnel mik a motor gyengéi,es hogy mekkora szükseg vana kormánylengéscsillapitóra?Elöre is köszönöm a segitségeteket.
Lehet, hogy 525-höz nem kapsz +2 hátsó lánckereket
Nekem az 532-es láncnál ez volt agon, ezért cseréltem 520-ra. A lánc maradt az eredeti hosszúságú.