Nem mertem előre 14-est venni, mert valahol valami negatív véleményt olvastam ezzel kapcsolatban (na ebben sok konkrétum volt )
Megvárom Zetex infóját is, kíváncsi vagyok, mit használ más.
Carlo: a 14/51 túl sok, hamar le fog forogni, és mehetsz vele tiltáson! Egy ismerős 14/48-at használt, és neki jó volt! De közel ua (na nem teljesen, ez enyhébb) a 15/50! Válasszthatsz közülük, de sztem, az utóbbit próbáld ki előbb! Aztán még mindig vehetsz hozzá 14-es elsőt pár ezer forintért! Aszem az új 4000Ft! Láncban ha 520-ast veszel arra figyelj, hogy versenylánc legyen, vagyis a legerősebb! (Pl: DID 520ERV)
Ha jársz esetleg a nemzet fővárosában akkor a Homasitában nézd meg, a 3-as metróval elmész a Határ útig onnan az 50-es villamossal 5-6 megálló, Üllői út 307, nagy autós bolt (majd kérdezz rá, mert nehéz megtalálni a tartót). Lehet, hogy még van rendszámtartó. Én télen vettem 20XX huf-ért állítható dőlésszögőt. Csak kicsit át kell faragni mert szerintem angol rendszámra tervezték. Ja, és volt pár száz forintért felnicsík is.
Nagyon nagy bajban vagok!
Nem tudjátok hol lehet kapni fém rendszámtábla tartót?
Találtam a Lucas-on vagy min, de 20e Ft, annyit meg nem szivesen adok ki egy vasdarabért...
Öcsémnek 2004-es van, holnapra meg nézem neked milyen az áttétel neki.Amit ő használ az jó mert én is használtam ezt a mocit akitől én vettem az pedig 2. lett vele az endurance-on.
Igazából azért kezdtem gondolkodni a váltáson, mert a motorosok.hu-n ajánlotta az egyik srác, hogy van egy pár db, így ha jó az ár akkor esetleg megpróbálom, ha van értelme. Nekem a gyár 16/48, amit lecseréltem 15/48-ra, de a célegyenesbe nem kívánja a hatodikat. Nyilván lehet javítani a célrará kigyorsításnál, de akkor is marad tartalék. Csak nem tudom, hogy mi lenne a jó variáció. Olvastam már olyat is, hogy 14/51, de ez elég durva.
Ha van tapasztalat szívesen veszem az infokat. Az enyém 2005-os R6
A legjobb mért kör 2:17,2, de a legutóbbi edzésen szerintem gyorsabb voltam ennél, csak nem volt mérés
Én 520-asat és módosított áttételt. Nem tudom minek tesznek olyan nagy baszom láncot rá a gyárban Az 1000-res pályagépeken is 520-as van és vidáman bírja.
Mindenképp érdemes, egyrészt az áttétel miatt, sokat számít, hogy részben a célegyeneshez, részben a kanyarokhoz jól legyen belőve! Másrészt a kisebb láncnak kisebb a tömege, és a tehetetlenség meg egyéb okos dolgok miatt, amihez én aztán totál nem értek is számít. De nem ettől fogsz gyorsulni. Egy idő után sokat számít, nem feltétlen szükséges váltani. Ha úgy érzed, hogy nem tudsz mefelelő fokozatban jó fordulaton fordulni, és nem jön ki jól a célegyenes vége (nem forog le rendesen a 6., ami gyári áttételnél tuti), akkor el lehet rajta gondolkodni.
Nincs mit!
Én csak slickkel, abból is leginkább használtal megyek. Azt, hogy mit tegyél fel nem mondom meg. Ha még az elején jársz, de ha nem akkor is sztem az a legjobb, ha elkezded próbálgatni őket. Rájössz majd idővel, hogy melyik típusnak milyen tulajdonságai vannak, melyikkel érzed majd úgy, hogy ez a neked való, és azt fogod venni.
Én amúgy Dunloppal, mostanában (inkább hátra) Bridgestonnal szerelem a mocit, vágva rakatom fel, mert utcán is járok. Ez a páros kicsit meredek gumi, ezért nem árt a kormánytelo, mert hajlamos rázni az elejét. De nekem bejött. Ezeknél a márkáknál addig tudod használni,amíg van rajtuk kopásjelző. a többinél fontos figyelni azok mélységére is. De a slick egyik nagyon jó tulajdonsága, hogy ahogy fogy fokozatosan kezd el csúszkálni, ezért nem fog váratlanul padlóra küldeni, szemben az utcaival.
Ha kell elérhetőség Bp-n tudok ajánlani gumist, én 3 éve töle veszem!
A szám az egy Budapesti gyártó, a Dúzs Petié! Nekem is töle van az idomom, tudom ajánlani. Egy komplett idom olyan 80-90 körül mozog, de ebből szokott vmennyi kedvezményt adni. Amit még célszerű, az a kormánytelo, fém fékcső, más áttételezésű láncszett, gyári dob cseréje min sportdobra (ez célszerű, ha csúszol ne a gyári sérüljön), deklivédők, és esetleg vázvédő(kavicságy ellen jól jön). Innen már csak pénzfüggő a dolog. Lábtartócsere, fék-kuplungkar, kipuffrendszer, elektronika, gyorsgáz stb. Határ a csillagos ég. Az első részben rtakat mindenképp célszerű, na meg a jó gumira sose sajnáld a pénzt! Ez nem feltétlen újjat jelent, de a pályázás egyik legnagyobb költsége kétségtelenül a gumi!
Ja, én nem vagyok híve a bukógombának, de sokan használnak! Ez csak rajtad múlik!
Köszi a gyors választ!
Megnéztem a honlapot, de árakat még regisztárció után sem írt ki:(
És a szám amit adtál, az ennek az áruháznak a száma? (vis a tulajé)
És ha pályázni akarok akkor miket kellene vennem rá? Legalábbis miket érdemes kicserélni, az esetleges óriási károk elkerülése végett....
Hétvégére elég jó ár! Azért ha így mennek a 04-ek az elég jó. Én csak belekóstoltam a 02-be, inkább a 3-ak mennek. Szóval versenyen jönnek majd neked is a 03-ak, és lesz mecs!
Azt hiszem egész hétvégére szólt. Nem mentem mert azt hittem sokan lesznek meg tudtam, hogy vasárnap motorozok eleget. Az idő maradt nem tudtam gyorsulni, nem ment igazán illetve 04:01-volt szóval lökdösöm a 03-at de még nem jutottam el odáig. Versenyig szeretnék annyit menni. Gratula a 02-tőhöz. Ha szórni fogod ezt az időt akkor nem nagyon fogunk meccselni egyenlőre
Ha van rá alkalmad, lsz ne felejtsd el megnézni az áttételeket.
Köszi
Valaki tud ajánlani valami jó tapadó gumit R6-ra? Utcai nyuzásra kell.
Ja és a 2003 R6-ról tudtok véleményt mondani hogy milyen is valójában?
Köszke előre is!
íme a fejidom, a többi már a fényezőnél.
köszi a gyors válaszokat!
Megvárom Zetex infóját is, kíváncsi vagyok, mit használ más.
Carlo: a 14/51 túl sok, hamar le fog forogni, és mehetsz vele tiltáson! Egy ismerős 14/48-at használt, és neki jó volt! De közel ua (na nem teljesen, ez enyhébb) a 15/50! Válasszthatsz közülük, de sztem, az utóbbit próbáld ki előbb! Aztán még mindig vehetsz hozzá 14-es elsőt pár ezer forintért! Aszem az új 4000Ft! Láncban ha 520-ast veszel arra figyelj, hogy versenylánc legyen, vagyis a legerősebb! (Pl: DID 520ERV)
Nagyon nagy bajban vagok!
Nem tudjátok hol lehet kapni fém rendszámtábla tartót?
Találtam a Lucas-on vagy min, de 20e Ft, annyit meg nem szivesen adok ki egy vasdarabért...
Kíváncsi vagyok
Igazából azért kezdtem gondolkodni a váltáson, mert a motorosok.hu-n ajánlotta az egyik srác, hogy van egy pár db, így ha jó az ár akkor esetleg megpróbálom, ha van értelme. Nekem a gyár 16/48, amit lecseréltem 15/48-ra, de a célegyenesbe nem kívánja a hatodikat. Nyilván lehet javítani a célrará kigyorsításnál, de akkor is marad tartalék. Csak nem tudom, hogy mi lenne a jó variáció. Olvastam már olyat is, hogy 14/51, de ez elég durva.
Ha van tapasztalat szívesen veszem az infokat. Az enyém 2005-os R6
A legjobb mért kör 2:17,2, de a legutóbbi edzésen szerintem gyorsabb voltam ennél, csak nem volt mérés
Sziasztok!
Ti milyen láncot használtok?
Érdemes 520-ra cserélni a gyárit (enyémen 532)? Hozhat valamit köridőben? Gondolom kigyorsításkor lehet különbség
Köszi
Én csak slickkel, abból is leginkább használtal megyek. Azt, hogy mit tegyél fel nem mondom meg. Ha még az elején jársz, de ha nem akkor is sztem az a legjobb, ha elkezded próbálgatni őket. Rájössz majd idővel, hogy melyik típusnak milyen tulajdonságai vannak, melyikkel érzed majd úgy, hogy ez a neked való, és azt fogod venni.
Én amúgy Dunloppal, mostanában (inkább hátra) Bridgestonnal szerelem a mocit, vágva rakatom fel, mert utcán is járok. Ez a páros kicsit meredek gumi, ezért nem árt a kormánytelo, mert hajlamos rázni az elejét. De nekem bejött. Ezeknél a márkáknál addig tudod használni,amíg van rajtuk kopásjelző. a többinél fontos figyelni azok mélységére is. De a slick egyik nagyon jó tulajdonsága, hogy ahogy fogy fokozatosan kezd el csúszkálni, ezért nem fog váratlanul padlóra küldeni, szemben az utcaival.
Ha kell elérhetőség Bp-n tudok ajánlani gumist, én 3 éve töle veszem!
Hát akkor megvan most a nyári feladat, mit kell csinálni + gyakorolni:)
És pályára milyen gumit ajánlasz? Vagy mit használsz?
Ja, én nem vagyok híve a bukógombának, de sokan használnak! Ez csak rajtad múlik!
Megnéztem a honlapot, de árakat még regisztárció után sem írt ki:(
És a szám amit adtál, az ennek az áruháznak a száma? (vis a tulajé)
És ha pályázni akarok akkor miket kellene vennem rá? Legalábbis miket érdemes kicserélni, az esetleges óriási károk elkerülése végett....