Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Van egy hibátlan MRA (füstszínű, DB) plexim 18 pénzért megválok tőle.
20.000km nem sok, ezek simán futnak 50 felett különsebb szervíz nélkül, és az sem a végét jelenti még!
A teljesség nélkül mire célszerű figyelni: eredeti elemek(nem csak idom, csavarok, konzolok, stb), vázon ill futóművön látható sérülések, idomzat illeszkedése, olajnyomok a telón, blokkon, alapjárat tartása, egyenletesen gurulva elengedve a kormányt félrehúz-é a motor, fékpofák, lánc állapota, ilyesmik, hírtelen most más nem jut eszembe!
Sziasztok! Motorvásárlás előtt állok és sajnos még kezdő vagyok a témában... Kinéztem egy R6-ot 2003-as évjárat... A kérdés a következő lenne sok 19800km egy ilyen motorban? Tudom, hogy ez itt is sokmindentől függ, de kicsit általánosítsunk gondolom, aki sportmotort vesz az húzza is! Szal ezt figyelembe véve kérnék útmutatást mire kell figyelni, meg a szokásos vásárlás előtti dolgokat! Ma szeretnék menni megnézni, úgyhogy gyors segítségre van szükségem, akár e-mailben is kohla@vipmail.hu
Nagyon köszönöm!
Frankó, főleg az, hogy ellenőrzik a versenyzőket, hogy ki indult anno MAMSZ versenyen
Szia!
Nem egyszerű a 2003-2005-ös R6-okra bukógombát találni. Nekem is csak LSL-t sikerült venni. Az a gond, hogy a konzol túl bonyolult hozzá. (az LSL-kb 25-30E be fáj). Füstszínű plexim nekem Kappa van alig használtam, most a pályaidomhoz való Puig van fennt. Ha érdekel lefotózom, és alkudhatunk rá:).
Első cikk az Rseria kupáról:

http://www.motorrevu.hu/cikk/0818/391899/200804
30_yamaha_r_szeria_kupa_r1_r6_amator_verseny_1.htm
Szevasztok!

Nah olyan gondom lenne, hogy a 2003as R6omra bukógombát szeretnék beinvesztálni, de nem találok sehol normálisat, normális áron (max. 20). Ha talán tudnátok velapokat adni, ahol biztosan van, esetleg konkrét címeket, megköszönném!
Illetve doublebubble plexi is jó lenne, lehetőleg füstszínben, ha ebben is tudnátok segíteni, azért még inkább hálás lennék!
Nah üdv nektek, széles utat, olcsó benzint és pályanapokat!
jaja szerintem kész leszek, pályaidomot még meg kell foltozgatni
mert ahol megjelensz az a közeg fél nap után elpusztul
kész leszel május 15-re a géppel?
Helyesbítek korábbi hozzászólásomon: 6. koppgázon eszik az R6, mint Zil hegymenetben. 45km = 7.5L (10 perc alatt). Viszont 130 - 140-es utazóval csak 7L/100km. Lemértem mindkettőt
Mééééé nem él ez a topic?
Sziasztok!
Egy 2002-es R6 om van.Kiszedtem a légszűrőt ami egy szivacsos, szerintem mosható darab.Hogy kell azt ki tisztitani, mibe lehet kimosni, és mivel kell leápolni tisztitás után?A másik kérdésem hogy olajat milyet szoktatok a motorba tenni?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Na az király, gratulálok! Első menetre nem rossz ha csak 1,5 sec-el maradtál el a lejobbadtól. Kell idő, hogy begyorsulj.
Na motoroztam most már én is idén pályán. mármint normál tempóba nem csak yamaha teszten:) Király volt. Igaz elmaradtam a tavalyi legjobb időmtől jó 1,5 másodperccel... de ezt a bukásnak meg az első motorozásnak betudom.. 6. helyre ez is elég volt
Szevasztok!
Nincs valakinek elfekvőben egy balos kormánycsutka?
Vagy ismerősnek vagy az ismerős ismerősének?
Előre is köszi!
Mi levettük az első sárvédőt, az számottevően javít a hűtésen.
Én pihenek most, kimotoroztam magam a hétvégén Mjad jövő héten megyek ujra edzeni kicsit...ha az idő engedi. Gyorsulnom kell még.
jaja megyek ha minden igaz Pringre
Te?
Valamit kitalálok, hogy ne legyen melege
Nagyhűtőt neki, vagy a gyári alá befér a robeszok kishűtője, csak elágazást kell tenni a hűtőcsövekbe.
Nincs benne már termosztát és még meleg sem volt igazán. Mi lesz majd ha jön a nyár? Nyúlni fog a gép nagyon ha nem lesz lehűtve
Utcán is 85-86 fokon kapcsolgat a termosztát, oda áll be a hőmérséklet. Az 1 dolog hogy 75 fokon a legerősebb a motor, de attól még a 85 egyáltalán nem sok, sőtt.
Holnap mész motorozni Baluu?
Dehogy patent én a 75foknak örülnék az lenne az ideális. 85 az sok a 95 meg már nagyon sok.
se szél se eső,remélem igy marad