Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

R6 + és egy nénis videó :) +18 /egyik motoros ismi küldte h a neten találták, gondoltam megosztom/
szeretnék persze. de én már inkább nem mondok semmit előre
Te mész dunlop gumákkal? milyet használsz? (nézegettem annyi féle van belőlük hogy csak na:) egy verseny még és kuka a bridgestne.. valamit kell vennem.. vagy marad ez vagy metzeler.
Nincs, csak most új idom lesz a mocin, és még építés alatt áll. Rem júni elején már tudok menni. Te mikor tervezed a Hringet? Júni végén indulsz?
Köszi Gyurkesz, megkaptam a mailt, működik is.
Sziasztok,


vadiuj, meg sosem hasznalt gyari kipufogo 2003-2005 R6-ra elado
Sziasztok! 2005-ös R6-ra kellene nekem komplett pályaidom! Ha valakinek van valami ötlete szóljon! köszi
vezérmü láncszett r6 99-02 40e ft
van valami baj?
Én jövök 15-én de a délelőttös csoportba.
Lesznek ott gyorsak tutira, biztos meg tud húzni valaki
Akkor egyedül kell valahogy gyorsulnom
Már nagyon várom a következő fordulót
Nekem ez a hónap sajna kimarad!
Jövő hét vasárnap megyek, de lehet felkisérem az öcsémet csütörtökön de én akkor nem motorozok.
Sziasztok!

15.-én és/vagy 23.-án jön valaki Hringre? Esetleg R Kupás résztvevő?
Szívesen csatolnék arcokat is a forumos nevekhez
Így is Károly, úgy is Károly
attól függ megéri-e neked az az összeg amit sporolhatsz hogy kihagyd ezt a szezont
Kössz mindenkinek a hozzászólást!
Majd lesz valahogy!
Még annyit szeretnék kérdezni hogy ha veszek valami vasat azt mikor érdemesebb?
Szezon előt vagy télen mert akkor esetleg olcsóbb vagy mikor?
Hi. Akkor már én is beleokosítok
Akár mentél 50-essel akár nem, maximum 600-as naked bikeot vegyél kezdésnek. A legnagyobb probléma akkor fog előjönni, amikor megtanulod kezelni a motorod váltóját és a gázmarkolatot. A csupasz motorokon a menetszél korlátoz a folyamatos száguldásban, viszont egy teljesidomos gyorsasági motorral gond nélkül 200+ km/h tartható. Én egyébként egy 400-as supermotóval kezdenék
2 éve erről beszélek de nincs foganatja. Egyszerű példa. Megy előtted 4-5 autó 50-el. Visszarakod 4-be a mocit és húzol egy nyélgázt. Mire befejezed az előzést a GS 500 ill. hasonszőrű társaival mész max. 120-130-al. Egy R6-al meg mész 180-al. Az messze nem ugyan az a tempó. Ha meg sosem vezettél még nagymotort akkor honnét tudod, hogy meg fogod tudni állni a nyelezést?
Úgyérzem tudnék magamon uralkodni és nem érzem magam egy "vadállatnak"

Persze, de nagyon sokan elmondták ugyanezt, és a végén mégis sírás lett belőle...
Olyan pedig nincs, hogy a feneked alatt van egy R6 és te évekig nem mész vele egyszer sem nyélen. Persze, eldöntheted, de nem fogod tudni megállni. Mindig van egy üres egyenes szakasz, ahol elkezd bizseregni a tenyered és már húzod is. Ez természetes. De nem mindegy, hogy 0 km-es jogsival, minimális gyakorlattal ezt egy GS500-on, egy kisFAZER-en, ER6-on teszed meg, vagy egy sportmotoron, ami bármikor képes meglepetést okozni még a tapasztalt motorosnak is.
Tudom, fejben dől el, de a tapasztalat azt mondja, a fejben néha nem jól dől el...
Itt a pont. Amúgy sem értem ezt a nincs pénzem váltani szöveget. Idén nem veszel 1-1,2 milláért R6-ot hanem veszel 4-500 ezerért egy ZXR-400-at aztán jövőre eladod ugyan annyiért. Vagy egy újabb GS500-at. Az újonnan is csak 1 milla. A lényeg, hogy jól meg kell nézni mit veszel. Max. 1-200 ezret buksz vagy annyit sem. De ha elhajítod az R6-ost 2 héttel a vétel után... lesz .
Arról nem is beszélve, hogy a 600-as is gyenge egy 750-hez képest, a 750-es is gyenge egy 1000-hez képest. De amíg nem ülsz föl egyre addig nincs összehasonlítási alapod tehát nem fáj. Sosem éreztem gyengének a Thundercatot. Amíg nem mentem a gixerrel. Avval ugyan ez volt a ZX-10R-ig.
Előbb talán motoroznod kéne , aztán kijelenteni, hogy milyen fajta motor tetszik. Ha pl. egy fejidomos fazer-szerűséggel mész 10-20 ezer km-t, akkor szépen rájössz, mibe is kerül a motorozásod, milyen egy sportgépnél fenntarthatóbb, kényelmesebb, alig kevésbé sportos (kezdőként, nyilván a hungaroringen más a szitu), hülyeségre-bénaságra megbocsátóbb (kezelhetőbb) motor. Ezek kanyarodni is tudnak, gyorsan menni is (200+), de pl. ha eldől, nem feltétlen kerül százezrekbe. Az említett km-ek során eldöntheted, marad ez, vagy túrásabb/sportosabb gép kell. Ekkor döntsd el, milyen motort vegyél, ne pedig mielőtt elkezded a nagymotoros pályafutásod. Persze lehet azt is hinni, hogy neked csak a kihegyezett haccázas teljesítmény lesz elég, az alul erősebb normál típus meg nem, mert azt simán kimotorozod.. Egyenesben lehet. De ha megnyugtat, akkor ott semmi sem elég erős ami széria.
Bocs carlo75!
Elirtam az előb a neved
De most javitom és remélem nincs harag!
Köszi hogy máris szolsz!
Sajna még pénzem sincs meg rá teljesen és jogsim sincs rá!
Szóval ez még kifog kicsit tolódni!
De azért köszi mégegyszer!
Köszi mindenkinek a választ!
Gyurkesz! 99-es gép már nem igazán tetszik
Szeretnék egy olyan vasat venni ami tetszik külsőleg is és sokáig birja!
Mivel irtam az előzőekben hogy nincs keret 2-3 évente mocit cserélni!
Úgyérzem tudnék magamon uralkodni és nem érzem magam egy "vadállatnak"
carol75 ajánotta a hondát mivel az nem pályaorientált!
Te pedig ajánlottad a yamahát mivel könnyű kezelni
Na most jó kérdés hogy mit fogok választani
Az első legfontosabb érv olyan moci ami tetszik is(sportmotor) és ami nem 2-3 évig lesz nállam és persze megtudok rajta tanulni úgy motorozni hogy nem lesz bajom!
Az biztos hogy 2001-2003-as szériák körül fogok kereskedni