Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csá mindenki.
Jó ez az ár,vagy tud valaki jobbat
http://gumibox.hu/termek_reszl...
Most külföldön vagyok, kb. 1-1,5 hét múlva leszek a fővárosban. Kereslek majd a megadott elérhetőségeiden.
Ezt mondod vagy kérdezed?
2 dobozos heineken.
vagy bonto
zakar ek bisztos tudnak rendelni
...valamint ugyanehhez a motorhoz: első féknyergekbe távtartó (feszítő) "rugókat" - zörögnek a fékbetétek (valszleg nincsenek meg) Elnézést a nem szakszerű terminus technicus-okért
Sziasztok,

2006-os R1-hez keresem az alábbi képről a 24 és 31 számú alkatrészeket. Kihez forduljak?

Válaszokat előre is köszönöm.
szemezz velem hat nem szep
Én még le is ragasztottam a hütő egy részét ,hogy beálljon arra a 83 fokra.... (pályán)
jogos a kerdes
Szia.
Bár nekem cbr 1000 van,de az is melegedett utcán is, szerpentinezésnél 95-98 fokos volt a víz.Nekem azt tanácsolták,hogy vegyem ki a termosztátot,és powertappel állítsam be a hőmérsékletet.Így mostmár pályán is 75-80 fokos a vízem (beállítástól fűggően),és nem kellett póthűtő.Esteleg akinek melegszik az R1-e pályán,próbálja ki ezt a megoldást .
Ja és az 1000RR-es haver mindent kipróbált a hűtőcsere előtt. Ventilátor le, termosztát ki, Motul hűtőfolyadék de semmi eredmény. Asztallapnyi HRC hűtő és azóta 75 fokos vízzel megy a ringen.
Azért a mértéke nem mindegy. A Yamahák Hondák bizony hajlamosak jobban melegedni. Nem azért mert a blokk rossz lenne hanem mert a vicces mérnökök kicsi hűtőt raknak rá. Millerr R1-e mindig süvítő ventilátorral jött le a Hungaroringről, Gabesz 1000RR-je meg egyenesen 120 fokos vízzel és jelentős teljesítményvesztéssel. A 954RR-en jóval kisebb hűtő van mint a 750 K4-en! De, hogy miért? Valszeg, azért, hogy aki komolyan pályázni akar kénytelen legyen megvenni a fél/1 milliós HRC hűtőt. Vagy azért, hogy utcán hidegben is hamar felmelegedjen? Nem tudom.
Egyáltalán nem kukacoskodás akart lenni! És bár nem fenyeget a dolog ,hogy még egyszer is yamahát vegyek. De ha vennék, akkor biztosan raccsing hütővel+hütőfolyadék+ kapcsolható ventivel kezdeném az üzembe helyezését...
rövidre kötes de ha mar ilyet kell tuningolni akkor tuti gaz van.
de mas szilikonhütöcsö es hütöfolydek csere is csodakat tud tenni.
atix83
"Szerintem aki Yamahát vesz az számol a hibáival.... Nincs az a yamaha ami nem melegszik!"..................rendesen ugy hangzott volna aki gepet(auto-motor)vesz az szamol a hibaival.....nincs az a belsö egesü motor ami nem melegszik
Meg úsztátok az esti lepencés kolbászolást?
Ahogy bemelegszik a vas, ugy melegszik az olaj is. Ahogy melegszik az olaj, ugy higul. Hig olajnál előjönnek a zajok..... stb
De ha kopog, akkor már ne üljj rá! Szar mikor menet közben könyököl ki a hajtókar,,,,
hät nem ertem :( mindig megvärom melegedjen 50fokra es akor indulok, kb 10 percig nem halom ezt a kopogo hangot meg ha huzom is neki, semmyi , de utana ha mär jo meleg bum 4000-9000 rpmközt fakopäcs symfoniät halgatok, valami motul van bene :( de nem tudom meik :( lehet hogy nem hozävalo olaj miadt kopogna?
es menyibe fäj ez a blok ? :)
Póthűtő van neki
Póthűtőt, vagy egy extra kapcsolót a ventillátorra?
Pályán 105 fokon mentem végig, kb. ott kapcsol be a ventilátor.
Tetettem bele póthűtőt, és aztán pályán is csak 80 fokra melegedett fel, meg még az erő is visszajött kicsit.
Országúton normál tempónál 74-80 fokon ketyeg a motorom.
Csak piros lámpánál állva megy fel a hőmérséklet, de nincs olyan motor, ami ilyenkor ne melegedne.
Nekem speciel 1 év alatt 2-szer kapcsolt be a venti, mivel nem szoktam egymást követő piros lámpáknál álldogálni. (Ilyen az útvonalam).

Pályázásról nem tudok nyilatkozni, de ha országúton megkergetem, nem látom hogy melegedne.
Különben ha a 110 fok sok lenne, akkor a Yamaha mérnökei 105 v. 100 foknál indítanák a ventit.
Szerintem.

Mondjuk tavasszal a sportmotorok tesztjénél az R1-et hengerfejesre hajtották. Ha volt benne elég hűtőfolyadék, akkor ennek nem kellett volna bekövetkeznie - egy jó konstrukciónál.
Aztán lehet, hogy nagy volt a meleg.