Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is hasonlóképpen vagyok.
Biztos, ami biztos beregelek, vasárnapig meg meglátjuk!
Hali!
Mész Pancsi ringre?Én még nem tudom az időjárás miatt!Jó lenne menni,meg időm is lenne de kurva messze van ahhoz hogy bebukjam ha esik.
sracok
2006 Augusztusi superbike magazinja nincs valakinek ?
Ahogy az előrejelzést látom, lehet, hogy kell az esernyő .
A legopitmistább forgatókönyv szerint hétfő estére akár lehet is egy használható motor az R1-ből. Szinte biztosan nem lett csapágyas, vezérműlánc, feszítők, olajszicattyúnak a lánca, komplett kuplung meg egy-két apróság lesz benne cserélve és ettől vàrhatom a csodálatos megújulást. Ha ez összejön akkor még az is előfordulhat, hogy kedden délelőtt elindulok a P.ringre, de csak fél napra fizetek be délután és az a 3x20 perc majd megmutatja, hogy minden rendben van-e. Ahogy láttam, hely lesz bőven. Ha ez nem sikerül, akkor viszont tényleg csak szeptember.
Gyere el szurkolni és esernyőt tartani...
Veszélyes és a motornak sem tesz jót! Én biztosan nem megyek!
Jövőhét kedd ,Pannonia-ring?
Hali! Nekem az R6 több ezer km ment hajtókarcsapágyasan, de szét is vert mindent! Nekem se lelte a bamba szerelő mi lehet a baj és azt mondta majd kiadja magát járjak vele nyugodtan. Ha hajtókaros azt kivülről is meg lehet nézni, de ha az állócsapágy ment ki azt nem. A haveromnak is volt egyszer hajtókar baja az 10 km ment.(kawasaki).Hátha nincs nagy baj! Ha nem mentél vele akkor megúszhatod csak csapágysorral, ha tényleg az a baj.
Hali.
Hát az szar de ha csapágy lenne akor nem x fordulat fölött lenne csak szar hanem már beindítás után esetleg szelepek szelephézag vezérműláncfeszítő vagy valami ami5000fordulat körül nyit vagy fakk tudja ha van valami ifózz me lehet hogy nem akkora a baj mint gondolod
Hát igen.
A 600-as nekem kimaradt, de a 750-est egyáltalán nem éreztem erősnek utcára. Jó a futóműve, kellemesen adja le az erejét. 5-6000-es fordulaton már szépen morog a kipufogója, az ereje is már megjön. Országúton, utcán nyugodtan/lendületesen lehet vele menni.

Alapvetően az 1000-es és 750-es gixert és a tanmotort akartam kipróbálni. A "kampányban" mindkettő szerepelt mint kipróbálható darab.
Aztán a valóság más volt.
Hali! Nekem a 600 -as az nagyon bejött. Sokkal kényelmesebb mint a hétöven. Meg a gsr750 is elég jó. De rohadt drága mindegyik az biztos. A gladius az nagyon csúnya. Az SV pofásabb. Kár hogy az nem volt. Amugy én kicsit tartottam a 750 -es gixxertől, mivel még sosem mentem sportmotorral. Meg eső után.. Meg is jegyezte a felvezető. Mondtam neki 50 lóról 150 re ráülni azért nem mindegy. Meg rövid volt az út nagyon. Na meg nem is közútra valók a gixxerek.
Olyan nagyon nem lehetett cibálni. Elől-hátul kísérőmotor volt. 2-esbe tudtam egyszer 10 000-ig elforgatni...
Összességében kellemes kis gép. Szépen húz, gyári kipuval is szép hangja van - de a Yoshim azért jobban szól, az R1 pedig mindenhol jobban megy. Csodák nincsenek köbcenti az köbcenti.
Ami negatívum:
Én 190cm-hez a lábtartó nagyon magasan van, az RN12 lényegesen kényelmesebb. Sokáig nem tudnék rajta ülni. A másik, hogy 3,8 misit sose adnék érte.
Mentem még egy 1250-es Bandittal, meg egy cicamotorral (Gladius).
A Bandit jó kis túragép. 100-nál 3100-at pörög kb, és már ilyen fordulaton is tol rendesen. Ezt leforgattam 2-esbe tiltásig.
Alul erősebb mint az R1, középen kb egyforma. Ott ahol az R1-nél a tűzijáték kezdődik, ez ledadogott.
A maga módján mindegyik szerethető gép. A Gladiusban nem dúl az erő, de motorféknél tök baba hangja van. Ebben csak ez tetszett.
Első hírek az R1-ről:
Szerelő szétszedte a kuplung felől, de semmi baja. Próba kedvéért kicserélte egy teljesen gyárira az egész szerkezetet, de minden maradt ugyanolyan szar mint azelőtt. Kérdés, hogy most akkor mégis elmegy egy csapágyasra hajtott motor még 200+kilométert vagy máshol a baj, mondjuk a vezérlés körül!?
Holnap szétdobja alaposan a blokkot és akkor kiderül az igazság, aztán lehet számolni, hogy mi éri meg jobban.
Azért ha v.ki tud jóárasítva egy blokkot az RN-12-be az hívjon a 30/2288627-en vagy nandor@ketszeri.hu
A hétfő az most kérdéses, holnap ilyenkor tudni fogom, de sok reményt nem fűzök hozzá.
Hali!
Na milyen volt a Gsx-r 750 ? Elpicsáztad rendesen? :D
Elmentem a mai Suzukis nyílt napra, kipróbáltam néhány paripát.

...és ismét megfogalmazódott bennem, hogy jó lenne az RN12-mre egy fokozatkijelző.
Az Ago által forgalmazott Gipro X-type-ot használja valamelyikőtök?
Beszereléséhez a gyári kábelkorbácshoz hozzá kell nyúlni, vagy "sérülésmentesen" beszerelhető? Esetleg egyéb típus ami szóba jöhet?
Ha ez a best buy a piacon, és a gyári kábelkorbácsot se kell szétvagdosni/szigetelést blankolni, akkor már csak azt kell eldöntenem, hogy fehér vagy kék legyen. Melyik klappol jobban a kijelzőkhöz?

Én meg leszek az erős középmezőny!
Csak a design, a műszaki tartalom az a 2004-es csörgő-zörgő blokkos.
Az tény, hogy a '06-os főtengely kifejezetten keresett árucikk a bontókban.
Sziasztok én Fórum kupában a sorzárást vállalom...
Csapágyas? Csak nem 2006-os?
Igen, eddig a kuplung kapta a legtöbb voksot...
Hát szerintem csapágyas blokkal nem mész ennyit, pláne ha ennyire hangos. Ha az beszarik nagyon hamar beáll a blokk. Szerintem.
Fogalmam sincsen, holnap rákérdezek aztán megírom!
A legrosszabb esetben is 250 egy igazolt eredetű blokk, de én bízom benne, hogy nem lett csapágyas. Szóval azért van előnye is annak, ha az ember egy tucatmotor gazdája!