Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok, én is regeltem, de. a gyorsba, du. abba, amibe te is! Meg vettem párszáz eurot, úgyhogy gondolkodhatunk külföldi szervezésben is!
Készülök nagyon a holnapra de itt már most kezd elborulni...
Itt a képesmotoron van egy.
2002-es r1 hez keresnék fesz.szabályzót! nincs valakinek?
Már tiszta ideg vagyok, ezért gyorsan regisztráltam a 16-i Hringes napra délutáni 2:05-2:20-as csoportba
Az én munkahelyemen ellenben a hiba javítás nélküli intézésére vannak berendezkedve, aktatolás útján, természetesen a közben szerzett információik átadása nélkül...
Tetszett, a megfogalmazásod. Itt a melóhelyemen is ez alapján dolgozunk. Több ember több oldalról meg tudja közelíteni a problémákat, és azért nem hülye, mert nem az első oldotta meg.
De azért a teltházhoz köze van annak is hogy R&R lesz nemsokára. Meg hát ki tudja mi lesz a Hring kupával (OB)? Lehet az is ott lesz?
Jó kis kör lesz!

Idén egyszer el akarok jutni én is oda!
Ok, akkor 5:00-kor de anyut a szádra ne vedd!
Tuti jó lesz, ha ennyien akarják!
Ezt a full teltházas napot azért megmutatnám a tisztelt Zrt.-nek a H.ringen, hogy ilyet kell szervezni!
Gyere, de ha esik akkor te fizeted a Máriónál a piát én meg hozok kártyát aztán mondunk egy 40 100 ultit, ha már egyszer a napot betliztük!
Ezt a képzavart már én sem értem!
EuroSport Superbike közvetítés 10 perc múlva!
Kíváncsi vagyok lesz-e olyan jó mint a másik motor. Mindenesetre szurkolok.
szia!mint irtam meg van a probléma!minden át lett nézve ki lett mérve és a gyürük voltak kopottak!meg össz vissz 1 dugattyu volt 1 ezredet ovális ami limiten belül van mert 5 ezred lehet max!ma mértem kompressziót és alaul ami érzödik a motoron is!összerakáskor volt 13 bár mind a 4 henger!1800 at mentem vele már 13,8 nál jár!szoval kopogat befelé!én csakis annyit szerettem volna megtudni itt az elején hogy cserélt e már itt valamelyikötök gyűrűtt r1 ben és mennyi idö alatt kopott be ugy hogy elérte a gyári kopresszió értéket!de nagyjából most már látom hogy még 1szer ennyi kell neki!mert 14,5 bar a standard vagyis itt tud annyit teljesiteni a motor ami gyárilag meg van neki adva mint teljesitmény!amugy meg lett mérve még szétszedés elött olajjal is ugy 18 bár volt ami szintén gyűrűkopásra utal!ugyhogy probléma megoldva már csak várni kell kicsit!
Ki kell hogy bírja mert én is megyek innen a világ végéről!Már este ott leszek reggel csörögj rám megmondom milyen az idő!
Hi!

Én is felteszem ufóra. Ha reggel nincs az egész terület felett eső akkor én elindulok. 24-28 fokba könnyen szárad az aszfalt És tartós esőzést nem mond "csak" záport. Ha nem mennék el akkor tuti hogy nem esne. Jöjjek?
Már megint negatívak vagytok!
Fontos közfeladatot teljesítettünk, fel kellett gumizni a friss aszfaltot!
Mi van ha legközelebb Leslie erre túrázik vagy v.melyik Racer fékezne a körforgalom előtt és elmegy az eleje!? Mit gondolnátok a kaposvári körülményekről?

A szerdai időjárással meg kezd a tököm tele lenni! A tervekkel ellentétben nem lábon megyek, hanem szerzek ufót és kedden felkötözöm. Ha szerda 5h-kor száraz az út akkor indulok ha nem akkor megvárom a 10h-t hátha délutánra még érdemes lesz... bár ennek kicsi esélyt adok.
Huligánok!

Az ilyenek nem tisztelnek se istent se embert! És ráadásul beírja a fórumokba hogy megrontsa a kreszt még betartó becsületes polgárokat.

Tiszta fertő ez a topik!
Persze, hogy érthető: gondolom az ismeretlen úton 80-90-nél többel nem mentetek... (m/s)
Tegnap ismét arra jutottam, hogy szeretem Kaposvárt, miután "véletlenül" rákeveredtünk néhányan a 67-es út még át nem adott Kaposfüredet elkerülő szakaszára.
Remélem érthető!?
Ilyenkor az van, hogy egy második vagy egy harmadik szakember találja meg a megoldást. Ettől persze a korábban próbálkozók szaktudása ugyanolyan elismerésre méltó, egyszerűen csak más oldalról kell megközelíteni a kérdést!
Vagy a hiba javítás nélküli intézèse, pl. egy korrekt eladás útján.
Én valsz. ez utóbbit választanám de lehet, hogy csak azért, mert a dolgok egyszerűsítésére és gyors intézésére van berendezkedve a gondolkodásom...
A problémádról akkor érdemes továbbiakat írnod, ha felsorolod, hogy mi minden lett már kizárva a hibaforrások közül.
Persze írhatsz, engem nem zavar, de látatlanban, támpontok nélkül totót játszani kevésnek lesz kedve.
EXUP-ot nézted, nyit-zár ahogy kell?
--
Elkezdett véletlenszerűen zörögni a motor, konkrétan, mikor indultam volna vele a túrára a múltkor. Mondtam is magamban a gázfröccs után, amire elmúlt: leszarom, azért is megyek. Minap nézegetem a videókat a tube-on kézi vez.láncfeszítő beállításáról, aztán ennek mellékvizein a zörgésről, ami egyik esetben nem mástól volt, mint az exup kábel lazaságától. Imént néztem a motoron, nem lepett meg az eredmény... link
Akkor ilyenkor mi van? Furcsa...
igen általában úgy szokás de a dugattyúk is mérve lettek és a gyűrűhornyok is gyári méreten vannak!
Az a baj, h ha a gyűrűsor kopott, akkor a dugattyúhornyok is kopottak, és ott is veszik el kopresszió. Ezért szokták 1ütt cserélni az egészet.
sziasztok. Yamaha R1 komplett blokk eladó a motor törött volt és csak a blokk van meg ami inditható és a jobb deknin van egy kis csúszás nyom. a motorba 6000 km volt amikkor összetörték. képeket kérésre tudok küldeni. forumot nem nézem érdeklődni a következő telószámon: 06308919940
Szerda jó, ha nem akkor hétfő vagy kedd. Ha egyik se akkor én valószínűleg Eurora megyek. Nekem az jobban bejön mint a Hring. Bár oda is csábítanak.